duminică, ianuarie 06, 2013

rezumat should: Adamus: Gata cu datul cu capul de pereti!!!

Eu sunt cel ce eu sunt, un Adamus mai bland, mai compasionat, mai gentil. Vad ca azi zambiti si aveti si motive. Suntem intr-o noua era. Ati simtit ce s-a intamplat atunci cand s-a cantat inainte de shoud? Nu a fost o schimbare puternica, dar a fost reala. Doar permitere. Bine ati venit in noua era! Chiar daca nu ar fi existat nici un adevar in invataturile maiase, a existat o dorinta si o pasiune reala de a trece dincolo de minte si voi chiar ati trecut. Pasiunea de a iesi din vechi. Sunt multi care vin in urma voastra. Pentru majoritatea oamenilor, anul 2013 va fi ca si pana acum. Pentru voi va fi ca o scanteie. Gata. Fara compromisuri. Acest lucru v-a slabit.Asta nu inseamna sa nu-i mai respectati pe ceilalti ci sa nu va compromiteti pe voi insiva, pe dorintele voastre. Aceasta este prima intalnire in noua energie si deja mi se ridica parul pe maini. Azi vom vorbi despre atributele unui maestru ascensionat pentru acest an. Care sunt atributele anului 2013 pentru voi? Care vor vi cuvintele cheie pentru 2013? Public 1: Banii. (rasete) Adamus: de ce sunt banii importanti? Public 1: Am obosit sa nu pot face ce vreau. (Adamus scoate o suta de dolari din buzunar si ii ofera doamnei)(aplauze) Adamus: vezi ce usor au venit la tine? (rasete) Fara lupta. Linda a incercat sa-i controleze pantalonii lui Cauldre sa nu aiba bani, dar eu am impiedicat-o sa faca asta pentru ca banii sa ajunga la tine.(rasete) Asta sa fie un semn pentru voi toti. Nu te-ai asteptat la asta cand ai venit aici azi. Public 1: nu, dar o sa ma astept data viitoare.(rasete) Adamus: nu ma face de ras la intalnirile maestrilor ascensionati. Ce vei face cu banii? Public 1: Vegas.(rasete) Public 2: Permitere. Adamus: ce vei permite? Public 2: abundenta, sanatate… Adamus: sa trecem peste makyo.(rasete) Stii ce vei permite? Mai intai sa te sarut pe buze.(rasete si aplauze) Vei permite sa te iubesti. Este un an in care sa va iubiti pe voi insiva. Iubirea senzuala. Ce iubire nebuna pentru voi. Public 3: sa scapam de avertismente si sa fim fericiti. Adamus: si cum sa facem asta? E ca un mare elefant in camera care are gaze.(rasete) Public 3: doar sa fim in moment. Adamus: cum? Public 3: sa stau la televizor cu o bere in mana.(rasete) Adamus: Bine. Sa nu va mai faceti planuri. De ce sa va bucurati de viata? Public 3: pentru ca viata este scurta. Adamus: de ce este viata prea scurta? Vreti sa stati mai mult aici? Public in cor: da. Adamus: un da cam slabut.(rasete) Poate vreti sa traiti 85 de ani frumosi, sau poate 100? Dupa abundenta vom lucra si la capitolul imbatranire. Linda: de ce in aceasta ordine? Adamus: mai intai sa aveti abundenta pentru ca apoi sa aveti pentru ce trai.(rasete) Public 4: usurinta si gratie. Adamus: Altii va distrag de la acestea. Relatiile au un efect enorm asupra iubirii de sine. Daca ati fi singuri, v-ar fi mult mai usor sa va iubiti pe voi insiva, ar fi chiar necesar. Nu spun ca ar trebui sa ii parasiti pe membrii familiei voastre biologice, spun doar ca trebuie sa schimbati acele relatii. Iluminarea ar fi astfel mult mai usoara. Fara relatii din trecut. Orice relatie de acum inainte va fi noua. In timp ce eu vorbesc exista o energie frumoasa in aceasta camera, iar Cauldre ma roaga sa ma grabesc pentru c aare un meci de urmarit. (rasete) Va vine sa credeti ce trebuie sa suport eu? (rasete) Public 5: relatiile cu societatea, declaratiile de suveranitate. Adamus: ce ai declara tu?Public 5: suveranitatea mea. Adamus: Ce se intampla cand cineva isi declara suveranitatea? Isi spune ”gata, nu mai permit”. Public 5: iti permiti sa fii un creator fara bariere, frica dispare. Adamus: de ce nu face toata lumea asta? ”Am fost creat suveran si acum ma intorc la suveranitate”. Public 5: sunt invatati cu iluzia. De frica de a nu fi ridiculizati. Adamus: De ce cineva ar ridiculiza pe altcineva care si-ar declara suveranitatea? Public 5: pentru ca o anumita energie ar spune mediei ca aceasta este o forma de terorism. Adamus: haideti sa fim teroristi spirituali.(rasete) Spiritul a spus: ”ma iubesc atat de mult incat vreau sa ma creez inca o data si inca o data, dar toate oglinzile mele sa fie suverane”. Voi sunteti dumnezeii care va indragostiti de voi mereu si mereu in fiecare moment. Aceasta este iubirea. Spiritul nu a stiut ca este iubire, dar a simtit pasiunea si s-a creat din nou si din nou. Ati muncit mult pentru ca sa eliberati toate programarile si vechile credinte, dar de fiecare data cand radeti se elibereaza putin cate putin. Ce creatie minunata este corpul uman. De fiecare data cand radeti, va recapatati suveranitatea. Poate fi atat de simplu. Declarati-va suveranitatea simplu: EU SUNT SUVERAN! Inchideti-va ochii si spuneti-va voua insiva ca sunteti suverani. Un alt atribut pentru acest an este energia. Energia este diferita de cea din 21.12.2012, pentru ca asa ati ales voi. Este rapida, este foarte disponibila si nu ati vrut sa fie distrasa. Energia doar este. Permiteti ca schimbarea sa aiba loc in viata voastra. Fara lupta. Va fi neconfortabil la inceput, mai ales pentru cei in varsta si acum am vrut sa fiu gentil (rasete) pentru cei care sunt obisnuiti cu tiparele, am reparat-o acum (rasete). Va exista o tendinta de a va intoarce la vechea energie. Cand spuneti ca sunteti suveran, veti permite schimbarii sa aiba loc. Faceti totul simplu. Doar spuenti GATA. Ce este gratia? Este o stare de constiinta fara parametrii mentali, e o stare de a trai in voi, in moment. Voi nu stiti ce se va intampla in viata voastra dar gratia stie. Vom permite gratiei si usurintei sa vina. Usurinta este rezultatul gratiei. Nu mai diluati Eu Sunt-ul. Acesta este anul in care veti intelege cum functioneaza energia in relatie cu constiinta. Ati trait multa drama cu ”doar cat este necesar”. Gata. Sa facem o experienta cu permiterea gratiei si usurintei.Acesta este miezul acestui an. Acesta este un merabh al gratiei si usurintei care incepe acum. Fara lupta. Gata cu mersul prin ceata. Gata. Sa respiram. Usurinta si gratie. Respiram profund. Gata cu dorintele si sperantele, doar permitere. Nu trebuie sa meritati nimic. Respirati asa cum permiteti ca aceasta sa fie constiinta voastra in acest an. Gata cu datul cu capul de pereti. Nu va ganditi la respiratie si realizati ca nu trebuie sa lucrati la respiratie, este acolo pentru voi. Nu trebuie sa miscati aerul prin nas in corpul vostru, doar lasati sa se intample. Uneori am lacrimi in ochi cand vad prin ce treceti si pentru ce? O mare durere si pentru ce? Toate aceste ingrijorari pentru ce? Pentru ca sa supravietuiti? Nu merita. Toti aveti dreptul si capacitatea de a va trai viata in usurinta si fericire. Am avut multe lacrimi pentru voi. Sa schimbam acest lucru acum. Este o noua era si o noua energie. Este usor. Si daca nu este usor, trebuie sa va opriti si sa va intrebati de ce continuati sa va faceti viata grea. Este simplu: doar trebuie sa va declarati suveranitatea. Ati creat un tavan intre doua lumi, ati creat raiul si pamantul si ati acceptat acel tavan. Poate ca este timpul sa spuneti gata. Nu exista secrete decat daca alegeti voi sa fie. Gata. Atat trebuie sa spuneti: EU SUNT SUVERAN! Nu exista nici un fel de lipsa de energie. Respirati profund. Usurare, gratie, permitere si energie. Toate acestea aduc energie. Energia nu este coplesitoare, este simpla. Energia nu ar trebui sa va coplseasca. Respirati. Avem o problema, adica voi aveti o problema.(rasete) Voi aveti vise vechi care au devenit imputite(rasete) si acum este timpul sa le eliberati. Le-ati carat dupa voi vieti intregi. Vorbesc despre aspiratiile voastre, sperantele voastre pe care nu ati lasat sa se intample.Au devenit atat de poluate incat le-ati si uitat. De exemplu ati visat sa faceti un centru spiritual, de a avea o clinica unde sa vindecati copiii. Vai, imi vine sa vomit.(rasete) Chiar? Ati visat sa scrieti cartea perfecta, de a fi atat de spirituali incat sa plutiti deasupra pamantului si sa vindecati caini raniti prin plutirea voastra.(rasete) Eu vorbesc serios si voi radeti.(rasete) De ce v-au tinut pe loc aceste vise? Au devenit o distragere, o iluzie. Care au fost visele voastre? Public 6: sa lucrez la noi feluri de energie, la nave spatiale pentru a scapa de pe aceasta planeta. Adamus: aceste vise au lucrat impotriva ta. Sunt ca niste nori artificiali deasupra ta. Voi va spuneti: nu trebuie sa avem aspiratii? Ba da, dar luati-le din taramul fanteziei si aduceti-le in realitate. Nu merita sa incercati sa le aduceti aici?Acum este timpul creatiei, timpul energiei. Poate fi destul de deprimant. Public 7: nu stiu care este visul meu. Nu-mi amintesc. Cred ca am visat sa fiu bogata, sa fiu sanatoasa.Adamus: si ce vroiai sa faci cu acea bogatie? Public 7: nu stiu. Adamus: de asta nu o ai.(rasete) Este un mare nor al confuziei. Este visul atlantidian, putem sa dam vina pe atlantidienii aia nebuni pentru orice (rasete), de a trai cu un grup de oameni asemanatori voua. Ce vis vechi. Ai avut acelasi vis in timpul lui Yeshua. Gata. Cand visele sunt indisponibile, te tii cu dintii de bani, sanatate si cand acestea nu vin in realitatea ta, te refugiezi in aceste vise. Public7: uneori am fost suparata pe tine.(rasete) Adamus: AR FI CEVA GRESIT IN CREATIE DACA NU ATI FI SUPARATI PE MINE. (rasete) Care au fost visele voastre? Public 8:frisa ça ceea ce fac nu este destul. Am vrut sa fiu cantareata, sa ma indragostesc de mine, de un alt uman. Adamus: voi vreti sa salvati lumea, sa va straluciti lumina pentru lume si ea va arata degetul(ala mijlociu).(rasete) Lasati ca acel nor sa ploua in viata voastra. Spalati vechiul vis si aduceti pasiunea in realitatea voastra. Respirati. Lasati visul sa plece. Voi va intrebati ”si fara vis ce sunt eu?” Ati putea avea un sentiment de goliciune, intuneric, tristete. Un vis adevarat este cel de a fi aici, a fi treaz, constient, suveran, imputernicit, aici. Vechiul vis nu se mai potriveste aici. Lasati ca respiratia sa va respire pe voi, asta este gratia. Anul acesta visul sa nu mai fie o iluzie, sa fie viata voastra. Respirati. Respirati toate energiile din acea eliberare a visului. Cu asta va amintesc ca eu sunt Adamus mai bland, mai gentil si totul este bine in toata creatia! O noua era fericita!

6 comentarii:

  1. MULTUMIM pentru rezumat!
    EU Sunt SUVERAN!Acum este timpul creatiei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum nici un comentariu? am scris eu unul si nu mi l-ati publicat ! imbatati lumea cu apa asta faceti voi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da cum nici un comentariu? pana acum eu am scris 2 pe care nu mi le publicati !!! chiar nu va este nici rusine si nici frica de Dumnezeu sa manipulati lumea?

    RăspundețiȘtergere