luni, decembrie 24, 2012

BATAIA DE INIMA A SHAUMBREI- MOMENTE DE RAI

Articol scris de Jean Tinder - editor la Cercul Crimson Ei bine, shaumbra, santem aici, doar la cateva ore de cea mai anticipata data din istoria umanitatii, ca si ziua cand multi celebreaza nasterea lui Dumnezeu pe Pamant.In timp ce sant aproape sigura ca lumea nu se va sfarsi , sant foarte sigura ca aceasta se schimba in fata ochilor nostri.Si in timp ce ma indoiesc ca va fi un extaz al sfintilor sau o ascensiune in masa a celor iluminati , eu stiu ca iluminarea si libertatea sant mai aproape si mai reale decat niciodata. Altceva ce stiu este ca, cu tot acest haos, durere si drama care exista in lumea de acum, acesta este timpul cand trebuie sa pasim inainte si sa fim cine santem aici sa fim , sa mergem dincolo de a spera si vorbi despre asta si sa o facem sa fie reala. De cate ori am spus :” da, sant pregatit pentru iluminare , sa soseasca ”! si apoi ne-am intrebat de ce nimic nu s-a schimbat cu adevarat? Am facut-o si eu insumi, dar ghiciti ce s-a intamplat? Puteti fi pregatiti pentru ceva intreaga voastra viata. Acesta este timpul pentru a-l trai.Este minuat sa stai la un workshop al lui Adamus razand la aluziile si glumele sale bine cunoscute ,” Eu sant ceea ce sant” din profunzimea plamanilor nostri , dar ce se petrece in urmatoarea zi? Dar ce ziceti cand ne privim in oglinda la un corp care se deformeaza datorita luptelor ascensiunii? Sau cand ne aflam scufundati in enegiile altor persoane? Dar cand aspectele se arata trimitandu-ne intr-o roata a confuziei si frustrarii? Dar cand tocmai ce ne-am angajat in activitatile de fiecare zi de a fi umani? Unde este Eu Sant atunci? Acum cateva zile m-am angajat intr-o interactiune tipic umana cu o alta persoana. Eram aproape in totalitate in capul meu, gandindu-ma cum trebuie sa decurga interactiunea si ce trebuia sa urmeze si , in general, avand o experienta neremarcabila. Dar intr-un moment de inspiratie imediata , mi-am amintit :” Acesta este timpul sa fiu in prezenta mea Eu Sant”. ”Eu sant ceea ce sant” am declarat in tacere,dar cu o mare pasiune si am inspirat profund.Am ales si l-am expandat, umplandu-mi toata fiinta si toata camera in timp ce stateam profund conectata cu corpul si mintea mea umana si dintr-odata totul s-a schimbat. Nu mai eram prinsa in experienta de a fi cu aceasta persoana , deplin constienta cu mine insumi, cu constiinta mea inaltata , cu inima deschisa, nedistrasa si libera. Este greu sa exprimi in cuvinte toate acestea, deoarece in timp ce toate sant adevarate, nici una nu este completa. Cum as putea descrie o experienta a intregului din interiorul meu? Nu s-a intamplat incercand sa schimb ceea ce simteam, dojenindu-ma ca am fost mentala ,analizand aspectele care au fost active sau dorind ca ceva sa se schimbe sau ca acea iluminare sa descinda asupra mea. S-a intamplat prin realizarea ca, chiar acum, a fost momentul cand am putut respira si alege, deci de ce sa astept? Si nu voi uita prea curand ce s-a intamplat…De fapt, acea alegere a ramas cu mine. M-am dus la culcare in energia propriului Eu Sant , l-am luat cu mine la necooperantul oficiu postal , m-am infasurat in el in timp ce imi luam pranzul si doar l-am respirat din ce in ce mai des pe parcursul zilei. Nu multe s-au schimbat in exterior, dar totul se schimba in interior. Si aceasta este tot ceea ce conteaza.Noi dorim atat de mult ca acel mult promis rai sa apara pe pamant. Dorim ca umanitatea sa se trezeasca , sa incetam sa ne ranim unul pe altul, sa incetam sa ne mai fie frica si sa ne amintim cine santem. Dar daca continuam sa asteptam ca acestea sa se ”intample” , vom astepta mult si bine. Acum este timpul doar sa alegem - pentru noi insine - in momentele noastre linistite, in timpul interactiunilor zgomotoase, in timpul meselor, a convorbirilor telefonice, a timpului in care facem cumparaturi, a intalnirilor intime si a momentului adevarului.Cand faceti acea respiratie profunda si constienta atunci cand viata se intampla cu adevarat, alegand sa va expandati si sa va amintiti:” Eu sant ceea ce sant”, in plus la indiferent ceea ce altceva are loc, voi creati un rai pe pamant pentru voi insiva. Cu cat respirati si alegeti mai mult, cu atat mai maret devine acel moment. Si cu cat mai maret devine acel moment, cu atat mai multe potentiale sant acolo pentru ca altii sa le aleaga de asemenea. Cele mai populare atribute ale raiului sant lucrui ca : lipsa durerii si a suferintei, constanta reuniune cu Dumnezeu, sanatatea perfecta , viata eterna, frumusetea, creatia.Cate povesti am auzit precum ca: ” intr-o zi” Dumnezeu va veni pe Pamant si in final se va manifesta raiul? Ei bine, Dumnezeu a venit pe Pamant si este pregatit sa creeze raiul oriunde il dorim noi. Acesta are loc prin noi in momentele pretioase ale raiului, incat noi putem alege oricand.intr-un moment al raiului, toate dezechilibrele fizice trebuie eliberate, toate suferintele uitate, toata separarea fata de Dumnezeul interior sa alunece in uitare. Pentru mine,aceste lucruri inseamna raiul si daca sant pregatita sa il aduc pe Pamant in micul meu colt de realitate , inseamna ca sant pregatita sa dau drumul tuturor limitarilor cu care m-am jucat si in care am crezut. Poate fi distractiv si chiar putin productiv sa continui sa incerc sa imi clarific problemele personale, dar la un anumit moment este timpul sa aleg acea respiratie, acea cunoastere si sa pasesc in rai (sau ascensiune, iluminare, indiferent cum o numim) si sa termin cu jocurile. Si asta este ceea ce aleg acum. Peste cateva ore va incepe un nou ciclu. Noi vom observa nasterea unei noi ere, doar cu cateva zile inainte de a comemora nasterea lui Dumnezeu pe Pamant ca Yeshua. Ce mod mai bun de a celebra acest timp pretios decat sa aducem, in sfarsit, viziunea Lui in realitate? De aceea santem aici si acum este timpul. Sursa : www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu