vineri, august 12, 2011

FII TU INSATI





Transmis de John Calli
Una din maximele mele favorite este a lui Pablo Picasso:" Mama mea mi-a spus: daca devii soldat, vei fi un
general.Daca devii calugar, vei sfarsi ca un papa. In schimb, eu mi-am spus, am devenit un pictor si sfarsesc ca Picasso".
JOHN CALLI
Poate mi-am luat libertatea de a interpreta ceea ce a zis Picasso aici. Dar as vrea sa spun ca el a dorit mai mult sa fie
el insusi, facand ceea ce ii placea, decat sa ajunga un papa sau un general. Si fiind el insusi, a devenit maret si a atins viata
multor oameni. Daca am simti si noi acest lucru pentru noi insine...
CHIEF JOSEPH
Majoritatea dintre voi a uitat cum sa fiti voi insiva. Multi dintre voi nici macar nu isi amintesc cine este este sinele.
Totusi, acest sine este cea mai mare parte a voastra. Este cea mai mare comoara a voastra . Este cheia voastra - secretul - de a
trai viata visurilor voastre. Cand santeti autentici cu voi insiva, atunci traiti autentic. Si traiti liberi. Cand santeti autentici si liberi,
veti cunoaste o stralucire, un extaz , cum nu ati mai cunoscut niciodata in aceasta viata. Veti gasi usi deschise, oportunitati
aparute in mod magic, parand ca vin de nicaieri. Veti gasi o pace si o bucurie si o putere care va vor purta indiferent unde doriti sa
mergeti. Cel mai important, fiind voi insiva, va va atinge si transforma viata - si vietile tuturor celor din jurul vostru - in feluri care
va vor uimi si imputernici pe voi si pe ceilalti. Este atat de simplu - fiti voi insiva !
Sursa : www.greatwesternpublishing.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu