duminică, septembrie 05, 2010

rezumat shoud 11: ENERGIA HAOTICA


Eu sunt cel ce sunt, Adamus cel suveran! Bine ati venit in acest spatiu sigur al rasului si armoniei. CEi dintre voi care sunteti noi aici
poate va intrebati ce face aceasta fiinta umana cu ochii inchisi aici, ce se intampla cu acest grup ciudat. Pentru incepatori,
participarea la o asemenea intalnire reprezinta ceva ciudat. Dar si pentru mine este bizar sa ma aflu aici, intr-un grup de asa-zisi
''umani'' care pretind cu totii ca dorm, in acest...corp care se preface sa doarme, este foarte bizar. Imaginati-va pentru o clipa ca
sunteti in pielea mea. Eu va cunosc de eoni, am lucrat impreuna, am ras impreuna si acum eu ma intreb ce pot sa va spun eu azi
cand voi pretindeti ca dormiti? De ce pretindeti? "Pai Adamus, nu stim cum sa ne trezim''. (Adamus se da cu capul de scaun)(rasete)
Va voi duce in cristalul meu si apoi voi arunca cheia sa vedem cum va va placea asta.(rasete) Va voi spune o poezie. Sa respiram.
Este scrisa de o fiinta umana. ''Am visat ca dormeam/La timpuri asa cum erau/Am visat ca dormeam/Cu ras si lacrimi/Am visat ca
dormeam/La tot ce puteam fi/Am visat ca dormeam/Peste marea viziune/Trezeste-te trezeste-te am auzit din interior/ trezeste-te
astfel incat viata sa poata incepe/Trezeste-te ca Dumnezeu Eu Sunt''. Voi visati ca dormiti! Visati ca sunteti intr-o alta stare de a fi. Si
deci care este miezul? Este o poezie simpla, voi visati ca dormiti si acest lucru nu este real si nu conteaza. Fiti pregatiti intotdeauna
pentru neasteptat! Asa va fi de acum inainte. Totul se va intampla in moment. Va va lua prin surprindere. Planurile vor zbura pe
fereastra. Pe moment va veti simti ciudat, va veti intoarce la ceea ce stiati, si apoi va veti preda. Asta este ceea ce urmeaza; de fapt
asta este chiar aici. Este aici. Saptamana trecuta am spus unui grup din Iowa ca exista multa energie care vine pe pamant acum.
Unii dintre voi ati primit-o bine, ati respirat, altii ati fost foarte frustrati, ati intrebat ''de ce eu? de ce mi se intampla mie toate astea?" In
ultimele saptamanai energiile au luat-o razna. Uitati-va si la ce se intampla in lume. A fost o infuzie enorma de energie fizica si non-
fizica, a fost mult haos. A fost o energie haotica. Nu este exact ceea ce erati obisnuiti sa primiti. Puteti fi coplesiti si poate chiar
perturbati in echilibrul vostru fragil. Si voi abia va mentineti echilibrul. Secretul este sa eliberati. Energiile inca continua sa curga. De
ce? Pentru ca stelele s-au aliniat? Nu. Pentru ca soarele a avut explozii puternice? Mhhh, poate. (rasete) Pentru ca extraterestrii sunt
pregatiti sa atace? Asta e raspunsul. Da. (rasete)(Linda:Asta nu o sa dea bine in pagina) Energia haotica nu are sens, ea vine
datorita voua, voi ati chemat-o acum mult timp. Umanitatea a chemat-o. Va veni ca un haos. Va veni diferit fata de felul in care venea
energia pana acum. Va poate dezechilibra. Ridicati mainile cati dintre voi ati trait drame in ultimele saptamani? O sa inchid si ochii.
(rasete) Haosul nu este haos, este un alt fel de a darui. Vine pentru a fi acolo pentru voi. O parte din haos este energia noua. Pe cei
care se afla in dualitate ii va cam ocoli, dar va veni la voi si va trebui sa respirati in totala acceptare Este disponibila pentru voi. Pe unii
dintre voi ii loveste direct in esenta lor. Care sunt problemele care ies la suprafata acum? Unde a lovit energia haos? Sunt doua
probleme esentiale, care? Spectator 1: Nu stiu sigur. Am pierdut un animal de casa si a fost pentru mine ceva dramatic. Adamus: Si
care este problema cu care a trebuit sa te confrunti? Multe animale vor pleca pentru a se intoarce si a fi mult mai intime cu voi.
Spectator1: Acceptarea de sine. Adamus: Nici tu nu te crezi pe tine cand spui asta.Si eu si tu stim ca asta nu este asa. Deci care
sunt cele doua probleme din esenta voastra? Spectator 2: Am devenit constienta ca inima mea este imensa si ca ma pot sabota mult.
Spectator 3: Am pierdut tot. Adamus: Si cum este? Spectator 3: Gol. Adamus: Da. Nu este un lucru rau, stiu ca este dificil din punct
de vedere al sualitatii, dar din perspectiva trezirii este ceva minunat. Spectator 4: Energia veche versus energia noua. Adamus:
Dualitatea? Spectator 4: Da. Adamus: Toate lucrurile sunt afectate de aceasta energie haotica. Spectator 5: Mintea mea este
innebunita. Adamus: pentru acest raspuns iti voi oferi o imbratisare. Noi doi am avut multe discutii in timpul somnului tau de noapte.
Ai fost foarte incapatanat. Ce se intampla cand predai? Spectator 5: Pace, libertate, fericire. Adamus: Este foarte infricosator daca
renunti la minte in timp ce dormiti(cand ne aflam in dualitate). Si voi dormiti in continuare. Voi visati la ce poate fi. Nu este ceva real,
este doar o aparenta. Spectator 6: Eu am fost intr-o relatie plina de control si acum cateva zile am plecat de acasa intr-un adapost
special. Adamus: De ce ai controlat? Spectator 6: Eu am fost cea controlata. Problema esentiala a fost aceea ce a primi ajutorul.
Adamus: Inca mai ai energii rezidue.Nu poti da vina pe altcineva pentru controlul din viata ta. Ce se intampla cand eliberezi controlul?
Spectator 6: Nu stiu este ceva nou pentru mine. Adamus: De unde vine nevoia de a controla? Eu zic ca nu tu ai fost controlata ci ca
tu detineai controlul. Spectator 6: Credeam ca am raspunsuri mai bune, o viziune mai buna. Adamus: Stiai ce este bine pentru tine si
astfel ai atras alte controluri asupra ta. Trebuie sa ai doar acceptare, fara control. Acum vine o minge imensa de haos, ce faceti
acum? Asta va afecteaza mental. Spectator 7: Judecata. M-am judecat pe mine foarte dur. Adamus: Care a fost cea mai dura
judecata? Daca mi-o arati pe a ta ti-o voi arata si eu pe a mea. (rasete, se referea la judecata). Spectator 7: ... Adamus: Atata de
dur? Stii cate persoane poti ajuta acum prin raspunsul tau? Spectator 7: Ma pot ajuta pe mine. Adamus: Da, si pe multi altii. Tu stiai
ca vei face asta azi. Spectator 7: Da, dar am uitat. Adamus: Eu nu.(rasete) Care a fost acea judecata? Ce ai simtit? As prefera sa o
spui tu decat sa o fac eu. Spectator 7: Eu as prefera sa o spui tu decat sa o fac eu. (rasete) Eu judecam totul in jurul meu, dar de
fapt ma judecam pe mine, nu ma acceptam pe mine. Nu ma iubeam, ma indoiam de mine, nu ma acceptam, nu ma placeam,ma
uram. Adamus: de ce? Spectator 7: Nu stiu sigur. Adamus: Simteai ca esti un mincinos, ca totul este fals. Asta este dur si conduce
la ura de sine, cand ajungi la punctul cand constati ca totul este o gluma. Si atunci ce este real? Andra: Sa acceptam fiecare
experienta, sa o respiram. Acceptarea este ceva mental, trebuie sa o posedam, sa fim. Adamus: Si cand ajungeti in miezul vostru,
vedeti ca ati trait o minciuna. Energia haotica v-a coplesit; v-a facut sa priviti minciuna si cel mai important v-a facut sa va intrebati ''eu
vreau sa mai raman aici? am motive pentru a ma trezi dimineata?" Multi dintre voi ati avut tot felul de ganduri acum, unele dintre ele
nepermise de societate. Dar ele sunt foarte normale. Incepeti sa faceti tot felul de liste cu motivele pentru care sa ramaneti pe
pamant: copiii, vise neindeplinite, va rog. (rasete) Puteti arunca lista. Aceasta energie a fost un mare impuls catre esenta voastra.
Vreti cu adevarat sa fiti aici? Este o binecuvantare, chiar daca stiu ca voi nu simtiti acelasi lucru. Voi umanii faceti aceleasi lucruri in
fiecare zi iar cand dati de acest prag al ''de ce vreau a fiu aici?" este ceva foarte real. Acum nu puteti sa va mintiti. Sunteti doar voi.
Nici noi nu suntem in preajma. Cati dintre voi ati simtit asta in ultima perioada? Acum este ceva diferit. Aceasta energie va stoarce
astfel incat sa nu va mai puteti pacali pe voi. Si va continua. Trebuie sa fiti reali. Energia haotica va ma intreaba ''si ce veti face
acum?" Este dificil. Problema este ca din cauza aceastei energii haotice voi deveniti mentali; va faceti planuri dar astea nu
conteaza.Esentei voastre nu ii pasa de bani sau de sanatate sau de relatii sau de felul in care aratati. Cum ar fi ca spiritul sa se
implice in probemele abundentei voastre? Nu este destul ca sunteti voi implicati? Spiritul nu vrea decat ca voi sa va treziti. Umanul
insista sa doarma iar spiritul, din compasiune, pretinde ca doarme. Eu nu vorbesc despre lucruri practice, despre faptul ca alegeti sa
fiti doctori sau artisti. Ce veti face? Cum vreti sa va experimentati viata? Caci acum voi nu va traiti viata. Aceste forte pe care le
confruntati, aceasta energie este atat de puternica incat merge direct la esenta. Ce vreti? De ce dormiti? Voi ati creat reguli pentru s
putea sta pe pamant. Este un joc distractiv pana la un punct, pana cand devine...un cacat. Aceasta energie va face sa va intrebati
''vreau sa fiu aici?" Este timpul sa va treziti. Veti sta pana veti raspunde. Nu puteti fi decat aici sau dincolo. Cativa shaumbra au trecut
dincolo, ei lucreaza cu voi si vor sa va scuture dar eu ii opresc, asta e meseria mea. (rasete) Dar voi vad ca ramaneti aici, sunteti
incapatanati. Trebuie sa va raspundeti. Nu va puteti imagina ce puteti face aici. Nici nu trebuie sa stiti ce vreti trebuie doar sa spuneti
''da''. Atat. Si apoi sa experimentati momentul. Luna trecuta am vorbit despre potentiale. Energia curgea inainte pe orizontal, in
sinapse. Acum este diferit.Se schimba felul in care abordati manifestarea, care nu mai este un rezultat al gandurilor
voastre.Vizualizarea nu mai functioneaza. Energia nu vine de undeva din afara. Totul este in moment, este deja aici. Nu mai trebuie
sa asteptati sa se manifeste cauza si efectul. Potentialele nu vor veni din ceea ce ati experimentat in zidul de foc. Energia si
potentialele sunt deja aici. Potentialul este in moment. Dar mental nu se pot aborda. Dar este simplu. Potentialele vin din alte parti, din
moment. Si ghici cui nu-i place asta? Mintii si aspectelor. Ele isi pierd controlul. Aspcetelor nu le place momentul de acum. Este fara
precedent. Se vor supara pe voi ca va schimbati. Invitati-le acasa. Nu va jucati cu ele. Este timpul sa inaintam. Eu zic ca haosul este
ok. Maniera in care au mers lucrurile in trecut nu mai este valabila acum. Cuvantul cheie de luna trecuta a fost acceptarea. Asta e.
Orice altceva este machio. Cum acceptati? Respirati si poate si cantati putin. Asta e. Stau azi aici si vorbesc cu un grup de merlini
care dorm si pretind ca nu stiu cum sa se trezeasca, viseaza la ce ar putea fi. Voi deveniti asta cand acceptati ca va puteti trezi. Nu
va mai ganditi la asta, acceptati. Daca ati putea vedea ceea ce putea noi vedea. Lumea este schizohaotica acum. Lumea se
destrama. Normal. Lumea se va lupta cu ea insasi. Daca priviti drumul pe care l-ati avut voi pana acum pe calea ascensiunii, veti sti
traiectoria evenimentelor in lume. Ea trece prin propria trezire. Fie se trezeste, fie...ei bine...nu o spun, dar cine nu se trezeste va
inceta sa mai existe pe acest taram... Daca nu inaintati de ce sa mai ramaneti aici? Pentru suferinta? Pentru un alt joc? Voi stiti ca
totul este bine in toata creatia si de aceea eu sunt Adamus cel suveran.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu