miercuri, iulie 07, 2010

GEOFFREY HOPPE - SCRISOAREA LUNII IULIE - UN AN DUPA TOBIAS




Luna iulie marcheaza aniversarea unui an de la ultimul channel a lui Tobias si re-intrarea lui intr-un corp fizic pe
Pamant .In unele zile mi se parea ca a trecut o viata de cand Tobias a oferit cuvintele sale de ramas bun :" Si Asa A Fost ". Alte
dati, mi s-a parut ca a fost ieri. Multe s-au intamplat din 19 iulie 2009. Pentru incepatori, Linda si eu nu am mai tinut nici un
work-shop, seminar sau channel in august, anul trecut. Noi ne-am acordat ceva timp pentru a-l elibera pe Tobias , pentru a reduce
presiunea si a ne bucura de viata de acasa. Eu am construit un zid de piatra pe proprietatea noastra , gasind o bucurie
neobisnuita in a lucra din greu si a fi inafara usilor. Poate ca a fost un mod de a imi reaminti de spusele lui Tobias :" Stai in
spatele zidului scund". Linda a facut o gramada de munca de birou, dar pe indelete. Am fost nelinistit in privinta unui nou inceput
cu Adamus, in septembrie. L-am canalizat de multe ori, Tobias a reprezentat confortul meu si Adamus a fost o diversiune "
interesanta" . Dar acum trebuia sa fie tot numai Adamus. Eu m-am bucurat de shoud-ul din septembrie ( Seria Maestrilor nr. 1 -
Fiecare pas al caii). Dar lucrurile s-au schimbat mai tarziu in acea luna, la work-shop-ul "Traind Interdimensional "din Santa fe,
cand Adamus a decis ca era timpul sa mimi deschid ochii si sa ma plimb prin camera. A fost neconfortabil. A fost dificil sa fiu " in
channel" cu toate acele noi distrageri. A fost ca si o tortura draguta. La acel punct, mi-a lipsit intr-adevar Tobias. Urmatoarele
cateva luni au fost cam pline de hopuri, incercand sa ma obisnuiesc cu stilul lui Adamus. Nu au mai fost sesiuni de intrebari si
raspunsuri la intalnirile lunare. Adamus tot vorbea si vorbea si vorbea, pana la un punct in care a trebuit sa-i spun sa termine pana
la 5 dupa-amiaza de dragul echipei obosite si al sanatatii mele mentale. El a inceput prin a face schite pe hartie, lucru cu care nu
eram obisnuit, ceva la care nu am fost bun niciodata. El a interactionat cu cei prezenti si, ei bine, cateodata a fost ireventios si
abrupt. Si mai mult, el nu statea linistit pe scaun ! Cand imi simteam corpul fizic obosind , as fi dorit un scaun sa stau, dar in 10
secunde el era inapoi , invartindu-se prin camera. Adamus este teatral , ceva cu care eu nu eram obisnuit. El obisnuieste sa ia
haine ( cum ar fi palaria roz de cowboy) de la membrii din audienta si sa danseze prin camera. Ii place sa exagereze in pozitiile
adoptate, folosindu-mi corpul, desigur. In cateva ocazii a folosit o injuratura sau doua si eu sant cel care primeste observatii din
public, care gaseste ca este inacceptabil ca un maestru ascensionat sa injure. Se presupune ca noi, de altfel trebuie sa fim sacri
si spirituali ( Il pot auzi pe Adamus deja spunand :" Cacat"). Momentul crucial pentru mine si Adamus a fost Scoala Misterelor din
Berlin, de la sfarsitul lui noiembrie, anul trecut. Din indiferent ce motiv, asistenta sau datorita epuizarii, am fost capabil sa il lasa pe
Adamus sa curga prin mine, fara a opune rezistenta. Totul a facut click. Cahanneling-ul meu cu Adamus s-a transformat din
tr-unul plin de efort, intr-unul plin de gratie. Ca si in zilele de demult cu Tobias, am putut simti mesajul sau venind cu 5-10 secunde
inainte ca cuvintele sa-mi iasa din gura. In loc sa ii "traduc" mesajul, acum curgeam impreuna cu el si prin el. Urmatorul mare pas
cu Adamus a venit pe durata work-shopu-lui "Trairea Interdimensionala" din Bogota, Columbia, in ianuarie. A fost acolo, unde el a
inceput intr-adevar sa se conecteze cu audienta , intr-un fel foarte iubitor, din inima si intens. In loc de :" Cine este acest tip?" ,
adica curiozitatea despre Adamus, am putut simti cum audienta se conecteaza cu el, asa cum probabil am facut in trecut, in
Scolile Antice ale Misterelor. Nu mai exista sepaarare intre Adamus si audienta. Noi eram intr-o suveranitate unificata, asta
insemnand ca fiinte suverane individuale care s-au adunat impreuna cu un scop si un spirit comun. Adamus a fost mai hazliu si
mai distractiv. ( Cu ani in urma am crezut ca, mai degraba nu avea simtul umorului si era sec, in ciuda mesajelor sale profunde).
Cu cat toti deveneau mai confortabili unii cu altii, cu ata Adamus se simtea mai confortabil cu bufoneriile sale , cum ar fi : daruirea
premiilor, stropirea audientei cu apa, donarea de bijuterii si haine din partea audientei si mersul la toaleta barbatilor chiar in timpul
mesajului sau. Mesajul si continutul sau in acest ultim an a luat o noua directie. Tobias a petrecut 10 ani ajutandu-ne sa intelegem
ca si Noi Santem Dumnezeu Deasemenea. El ne-a ajutat sa ne identificam zgarieturile si ranile si ne-a ajutat sa incepem sa
integram toate partile distruse si neiubitoare din noi insine. Tobias mi-a zis ca singurul lucru gresit despre mine a fost propria mea
condamnare. Adamus ne conduce catre urmatorul nivel. El intra in fizica si psihologia procesului de Constientizare. El ne
incurajeaza - in felul sau neobisnuit, iubitor - sa nu mai studiem si sa incepem sa actionam. Adamus ne spune sa incepem sa
actionam ca si cum am fi ascensionat deja, decat sa cautam ascensiunea. Foarte tare ! Simpozionul :"Dezechilibrul mental" din
Beckenridge, Colorado, din iunie a reprezentat inceputul unei noi directii pentru Cercul Crimson. Impreuna cu 90 de shaumbra
uimitori care au venit la simpozion, Adamus a intrat in noi intelegeri ale dezechilibrului mental , cum ar fi : psihozele, autism-ul,
nevrozele, boala Alzheimer si nebunia. Noi doar am atins suprafata pe durata week-endu-lui , dar eu stiu ca el il va dezvolta
intr-un nou corp al muncii pentru Shaumbra. Entuziasmul meu s-a revarsat cand m-am gandit la potentialele pe care le cream , ca
si potentialele pe care le-am creat cu Tobias si cu Scoala Energiilor Sexuale. Urmatorul Simpozion despre dezechilibrul mental
este programat pentru luna octombrie, in Berlin. Eu nu am mai auzit de Tobias si nu i-am mai simtit prezenta in jurul meu, pana
intr-o dupa-amiaza, acum o luna de zile. Lucram la hambarul meu , bucurandu-ma de caldura soarelui de dupa-amiaza, cand o
briza m-a inconjurat deodata. Era Tobias. El nu a spus nici un cuvant. Doar l-am putut simti zambind si plin de compasiune , ca si
cum mi-ar fi spus ca totul merge foarte bine pentru noi toti. A fost unul din acele momente minunate cand voalul s-a ridicat si
iubirea s-a revarsat . Noi, dragi Shaumbra , am facut toti un dum lung in ultimul an. Aproape ca pe oricine am intalnit eu si Linda a
vut mai multa claritate si constiinta. Este de departe mai putina nevoie de " nevoie de a alimenta" ( termen folosit de Adamus in
ultimul shoud ) si de mai multa suveranitate. Exista mai mult calm si echilibru , asa cum mergem dincolo de partea haotica a
procesului de ascensiune. Asa cum a ilustrat Adamus pe blocul de desen , noi santem in zona "x" , zona realizarii noastre
spirituale. Totul este bine in toata creatia si in special in universul Shaumbra.
Sursa : www.crimsoncircle.com












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu