luni, aprilie 26, 2010

MESAJ DE LA DUMNEZEU - ENERGIE SI MARETIE



Transmis de Gloria Wendroff - 7 aprilie 2010
Voi aveti o vitalitate pe care nu stiti ca o aveti. Voi aveti energie dincolo de constiinta voastra. Voi aveti energie
nelimitata. Chiar daca va simtiti picioarele obosite si nu puteti sta treji, voi aveti o energie fara de sfarsit. Este toata acolo. Voi
aveti un rezervor urias de energie. Nu exista limita la energia pe care o aveti. La joaca sau la odihna, energia voastra este intacta.
Energia este o forma de lumina si voi santeti o fiinta de lumina. O fiinta de lumina nu poate fi fara lumina. Lumina nu doarme cu
adevarat. Cand va simtiti fara energie, aceasta este ideea mintii. Voi v-ati spus voua insiva ca santeti fara energie. Voi stiti cu
adevarat ca santeti atat de plini de energie, pentru ca, in orice moment, energia poate fi restabilita in constiinta voastra. Ati putea fi
cea mai obosita persoana din lume si totusi, ce se intampla cand auziti ca ati castigat la loterie? Energia voastra reinvie ! Voi aveti
puterea de a lansa o racheta .Nu interpretati ceea ce am spus in sensul ca corpul vostru nu trebuie sa se odihneasca. Desigur,
corpul vostru trebuie sa o faca. Dar voi trebuie sa stiti asta, ca, ori va odihniti , ori traversati Canalul Manecii inot , corpul vostru
este plin de energie. Iata lucrul de care am dorit sa fiu sigur ca il stiti. Spuneti-va voua chiar acum:" Energia imi este intotdeauna
disponibila. Eu sant conectat la o sursa infinita de energie. Soarele auriu din cer imi da energia sa. Dumnezeu imi da energia LUI.
Eu sant energia in persoana". Pauza pentru a a va alimenta, totusi cunoasteti ca voi santeti o sursa infinita de energie. Inteligenta
voastra este energie. Nu trebuie sa va doriti inteligenta. Chiar si atunci cand faceti un lucru prostesc , inteligenta voastra nu a
plecat nicaieri. Preaiubitilor, chiar daca ati fost exmatriculat la scoala, inteligenta voastra interioara va tine moleculele intacte si in
rotire. Voi puteti chema energia in viata voastra , daca doriti. Si acea lumina a vietii nu se diminueaza cand corpul vostru de
odinioara cade. Voi, fara incetare, santeti totusi energie. Voi, fara incetare, santeti totusi lumina. Chiar acum voi aveti acces la
toata lumina imaginabila si inimaginabila. Voi santeti torta olimpica care este purtata intr-o singura lume. Voi santeti acea
lumanare care aprinde o alta. Asa santeti, toata aceasta stralucire si atat de des ganditi despre voi si despre altii ca nu santeti
chiar asa. Voi credeti ca schiopatati prin viata, cand de fapt santeti un zburator inalt. Nu ati dori sa nu va mai minimalizati
importanta? Voi santeti o Mare Fiinta dintr-un maret Univers. Poate ati citit prea mult printre randuri sau ati fost repudiati si ati
imprimat acest lucru in inima voastra. Acum eu va rog sa scrieti exclamatii ! Scrieti in inima voastra acum :" Eu sant o Fiinta
Mareata. Eu sant destul de maret sa fac lucruri marete. Din aceasta zi inainte, eu cred in mine insumi. Din aceasta zi inainte, eu
recunosc fata de mine ca ceea ce a creat Dumnezeu trebuie sa fie maret. Cum as putea sa cred vreodata ca ar fi altfel? Ce
credeam? Ce ar putea un copil al lui Dumnezeu sa fie merite, decat maretie? Nu ma voi mai minimaliza. Nu voi mai minimaliza pe
nimeni. Eu, care sant o Mareata Fiinta a lui Dumnezeu , ii ridic pe altii la maretia lor, deasemenea. Eu sant un Mesager al lui
Dumnezeu, deci, de acum inainte, nu mai livrez mici mesaje catre mine sau catre altcineva. De acum inainte, eu ma recunosc ca
fiind un tribut catre Dumnezeu. Dumnezeu m-a creat sa fiu un tribut catre EL si catre arta SA. Acum eu accept ceea ce a zis
Dumnezeu ca sant".
Sursa :www.heavenletters.com








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu