vineri, martie 13, 2009

DACA NU CONTEAZA, DE CE SUNT IN INTERIORUL MARII PIRAMIDE?



in poza:In interiorul Marii Piramide: Siglinde Schwenzl (in interiorul sarcofagului), Geoffrey Hoppe, Linda Benyo si Harold Pedersen, inconjurati de sfere de lumina in Camera Regala.
articol de Geoffrey Hoppe

Dupa ce ne-am tarat in coate si genunchi prin tunelul mic din interiorul Marii Piramide din Egipt, am intrat intr-un final in Camera Regelui. Culoarul
ascendent intunecat si claustrofobic era atat de ingust incat doar o singura persoana putea trece, pe rand. Nu era loc de intors pentru cineva care
ar fi vrut sa se intoarca, nu cu 50 de shaumbra care isi faceau loc prin tunel. Am respirat usurati asa cum fiecare persoana a sosit intr-un final in
Camera Regala, si apoi toti am respirat profund, chiar daca aerul era foarte rarefiat.Majoritatea dintre noi am baut apa o perioada de timp
indelungata dupa aceasta dificila urcare, si ochii nostri au inceput sa caute prin camera.Eram adanc in interiorul a singurei Minuni dintre cele sapte
ale Lumii care s-a conservat.Eram in interiorul unui monument global pe care majoritatea umanilor l-au vazut doar in poze. Marea Piramida este
unul dintre cele mai recognoscibile simboluri ale lumii, si iata-ne aici, 50 shaumbra din 13 tari, ne aflam cu adevarat aici in acest templu mistic.
Ochii nostri s-au deschis larg aa cum am incercat sa ne ajustam la lipsa de lumina, dar si mai mult s-au deschis la dramatismul momentului. A fost
ultima zi intreaga a turneului magic de 10 zile din Egipt.Am inceput in Cairo cu vizita la Muzeul din Cairo si a locurilor de veneratie antice ale
evreilor, crestinilor si musulmanilor. Apoi am zburat la Aswan unde ne-am imbarcat pe o barca de croaziera pentru o calatorie de 5 zile pe Nil.In
acel timp noi am vizitat Templul lui Isis, Tamplul dual al lui Horus si Templul lui Komo Ombo. Am navigat pe Esna si am vazut Templul lui Horus,
apoi am fost la Luxor pentru a fi in energiile lui Karnak, Altarul lui Sekmet, Valea Regilor si intr-un final Templul Luxor. Lista de locuri si sunete a
acestor zile in Egipt continua si fiecare a fost o experienta unica si personala pentru fiecare shaumbra din turneu. Si in ultima zi, iata-ne, in
interiorul Marii Piramide. Ghidul nostru, Vanda Osmon, a aranjat ca noi sa putem sta doua ore in privat in piramida.Asa cum ultima parte din grup
venea tarandu-se prin portal in Camera Regala, Linda si cu mine ne-am pozitionat in fata sarcofagului pentru a ne pregati pentru channel-ul cu
Tobias.Tobias, Adamus Saint Germain si Kuthumi au transmis mesaje channel in fiecare zi pe parcursul calatoriei noastre, si acum eu anticipam
ultimul channel al turneului, aici in Marea Piramida, in punctul culminant al calatoriei.Am simtit iubirea care imi spala corpul, asa cum Tobias
incepea sa vina, si am realizat ca acest moment era poate varful carierei mele de channel-er. Oh, daca mama m-ar putea vedea acum! (Ei bine,
probabil ar putea, pentru ca a parasit planul fizic acum cativa ani)Cu totii eram dezorientati dupa aceste 10 zile incredibile in Egipt. Nu numai ca
vizitasem locuri antice de peste 5000 de ani, dar si de channel-urile cu Tobias, Adamus si Kuthumi, toate avand legatura cu calatoriile
interdimensionale prin timp.Ne-au pus sa mergem si sa venim din trecut in viitor. Am invatat un nou salut pentru calatori in timp numit ''OH-BE-
AHN''. Se pare ca sunt multi calatori in timp mereu acolo in alte taramuri, si acum stiam si noi cum sa ii salutam. Inapoi la Marea Piramida. Toata
lumea se afla in jurul camerei pentru channel. Garret Annofsky a sunat clopotelele tibetane. Sunetele au reverberat in fiecare piatra din camera.
Norma a inceput sa respire. In acel moment s-a intamplat ceva magic pe care nu il pot explica, dar stiu ca toti ne-am deschis asa cum nu am mai
facut-o vreodata. Apoi Tobias a venit cu familiarul ''si asa este''. M-a luat prin surprindere pentru un moment pentru ca sunetul vocii sale era atat de
melodios, profund si penetrant. Parea ca nu vine din mine, ci din pereti si din tavan.Venea de peste tot. Nu venea de nicaieri. Prezenta sa era mai
mult decat o voce. Era viu in fiecare dintre noi.Daca cineva m-ar intreba care sunt 10 momente care mi-au schimbat viata, acesta ar fi unul dintre
ele. A fost suprarealist si in acelasi timp mai real decat orice am experimentat vreodata. Apoi a venit mesajul lui Tobias. Nu stiu ce asteptam, dar
nu ma asteptam la ceea ce a iesit. Profund in acest loc, cel mai sfant dintre toate locurile sfinte, portalul dintre dimensiuni, poarta catre dincolo,
Tobias a proclamat ''NU CONTEAZA''. Poftim? Nu conteaza? Daca nu conteaza, de ce sa mai incercam? Daca nu conteaza, de ce naiba mai
sunt aici? Trebuia sa ma concentrez asupra channel-ului la acel moment, dar mi-am notat mental sa ma intorc la aceasta declaratie care mai
degraba e deconcentranta. ''Nu conteaza'' m-a lasat perplex asa cum cu regret am plecat din Egipt in urmatoarea zi. Linda si cu mine am zburat
catre Elvetia pentru a participa la atelierul sponsorizat de catre Cecilia Sifontes.In urmatoarele cateva zile, declaratia lui Tobias capata din ce in ce
mai mult sens in inima mea, dar mintea mea inca se mai lupta cu ea.Pana cand ne-am intors in Colorado la inceputul lui martie dupa o luna pe
drum, ei bine, nu mai conta nimic.Este ceea ce este.Deja am ajuns acolo am ales sa ajungem, si acum intrebarea este, cum alegem sa
experimentam calatoria? De fapt nu conteaza, pentru ca suntem deja acolo. Acum ce potential dorim sa experimentam in aceasta realitate? Este
cu adevarat definitia unui calator in timp. Am fost acolo, am facut asta, acum cum aleg sa-mi aduc aminte de ea? Tobias a imbracat aceste lucruri
cu mai multe detalii in shoud-ul acestei luni. Stiu ca multi oameni se vor scarpina in cap si altii il vor injura pe Tobias. Unii insista ca totusi
CONTEAZA, si sa nu indraznesca cineva sa le ia asta. Dar...nu conteaza! Calatoria in Egipt a schimbat ceva in mine si in majoritatea shaumbra
care au participat. Nu pot exprima in cuvinte acum si nici nu am vreo dorinta aratoare de a incerca sa explic. Dar ceva s-a intamplat in timpul
acestor 10 zile in Egipt cu shaumbra, ceva care mi-a schimbat viata pentru totdeauna. Am venit cu ceva ce nu aveam inainte si am lasat acolo
ceva din mine in Egipt de care nu mai aveam nevoie. sursa: http://www.crimsoncircle.com/