marți, octombrie 21, 2008

EU SANT CONSTIINTA CHRISTICA





Transmis de Natalie Glasson
Eu sant constiinta Creatorului. Eu sant energia aurie care straluceste din puternicul suflet al Creatorului peste si in
toata Creatia. Eu reprezint vibratiile inalte, energia iubitoare si as dori sa ma conectez cu voi acum. Eu sant o energie care este
invizibila pentru majoritatea, dar pot si simtita de toti. Eu sant iubirea care locuieste in sufletul si inima voastra , care aduce
stralucire si pace mintii si emotiilor voastre , hranind puterea sufletului vostru. Eu, Constiinta Christica , am fost inexistenta pe
Pamant si in Univesul Creatorului , inainte de inceputul Pamantului. Energiile mele sant construite in fundatiile Pamantului ,
Pamantul si umanitatea neputand exista fara energia mea iubitoare, deoarece Eu sant esenta Creaorului. Constiinta Christica
este o sursa a iubirii, dar este deasemenea un mod de a exista, prin accesarea adevarului vostru si a adevarului Creatorului,
atragandu-l in fiinta voastra, pentru a fi exprimat in personalitatea voastra. Cand iubirea nu exista, atunci exista durere, ranire si
singuratate care pot fi experimentate ; acestea sant energii ale depresiei care va permit sa patrundeti in vibratiile iubirii ale
dimensiunii fizice. Constiinta Christica va v-a sustine, va v-a inalta mai sus, astfel incat sa puteti zbura prin dimensiunile vibratiilor
inalte , experimentand iubirea, integrarea, totalitatea si o unitate cu toti. Separarea nu este calea pe acre Creatorul doreste sa va
traiti viata si iata de ce energia Constiintei Christice este integrata si canalizata constant pe Pamant. Constiinta Christica este un
mod de viata ; ea este o intelegere care va inspira sa existati ca si divini pe Pamant , ceea ce este esential pentru orice tip de
evolutie spirituala. Eu Sant Constiinta Iubirii , Eu ma ancorez in fiinta voastra cand imi cereti si ma invocati, emanand lumina aurie
in toate aspectele fiintei voastre. Energia mea este vindecatoare, inaltatoare , inspirationala si confortabila. Ea are puterea de a
dizolva toata negativitatea din fiinta voastra si de a aduce calmul, echilibrul si armonia catre sistemele voastre energetice. Energia
mea se topeste in emotii , transformandu-le in iubire, astfel incat ele pot aproviziona viata si dispozitia voastra. Energia mea aurie
si iubitoare se numeste constiinta, deoarece ea actioneaza ca o trezire, oferind o realizare si o intelegere a celei mai pure vibratii a
iubirii, care alerteaza toate simturile si toate actiunile, , pentru a incorpora si exprima iubirea. Mintea stie ca Constiinta Christica
detine o mare putere si poate transforma viata voastra si existenta pe Pamant. Energia iubitoare integrata in mintea voastra,
elimina toate tiparele gand negative si credintele, in timp ce incurajeaza crearea gandurile pozitive iubitoare si experimentarea lor
in realitatea voastra. Aceasta aduce in mod natural pacea si un mai mare sens al implinirii personalitatii, de parca voi incepeti sa
va stapaniti fiinta, traind intr-o mai mare fericire a iubirii. O iubire care este sacra si pretioasa , asa cum este iubirea neconditionata
a sufletului puternic al Creatorului. Pentru a actiona iubitor, plin de respect si pentru a onora divinul din fiinta voastra si din toata
umanitatea , trebuie sa incorporati Constiinta Christica. Oricine are vaste resurse de iubire in fiinta sasi aceasta energie iubitoare
este eliberata in licariri, chiar si de catre cei care sant ionconstienti de existenta mea , dar, ca lucratori ai luminii spirituali, voi
trebuie sa fiti intotdeauna constienti si este potrivit sa lucrati constant cu energia mea, invocand-o pentru a o ancora mai profund
in fiinta voastra , cu fiecare zi in care existati pe Pamant. Permiteti luminii aurii sa curga in fiecare aspect al fiintei voastre. Ea v-a
fi emanata prin fiecare particola in corpul vostru si ca si o vasta coloana de lumina, din chakra inimii voastre. Lord Maitreya, care
este cea mai integrata fiinta de lumina cu Constiinta Christica la nivel planetar, a umblat pe Pamant ca Isus Christos , inainte de
sfarsitul vietii sale. El a fost un far de iubire pentru ca toti sa o experimenteze si sa o ancoreze in fiintele lor. Nu este vorba numai
despre cuvintele care au fost spuse , ci de energia care a curs prin fiinta sa neconditionat si devotional spre altii din sufletul sau,
din chakra inimii sale si din intreaga sa fiinta. Isus Christos a fost numit asa, deoarece El a fost capabil sa acceseze cu adevarat
Constiinta Christica si sa o ancoreze pe Pamant. Au existat multi care au umblat pe Pamant in starea de deschidere a impartasirii
si a canalizarii iubirii prin fiinta lor, in realitatile si imprejurimile lor. Eu va cer acum sa acceptati energia Constiintei Christice si sa
permiteti sa fie canalizata ca o energie eterna si de indestructibila , prin fiinta voastra. Permiteti-va sa actionati ca o ancora a iubirii
pe Pamant, pentru Creator. Voi va puteti ruga energiei mele, Creatorului sau Lordului Maitreya, care guverneaza energia mea,
cerand o curgere continua a luminii, pentru a fi construita, pentru a se revarsa in exterior, ca un canal natural prin fiinta voastra.
Energia v-a intra prin chakra coroanei voastre din varful capului si v-a curge in fiecare aspect al fiintei voastre, hranind si curatand
fiinta voastra, pentru ca apoi sa va transformati intr-un far de iubire. Aceasta este adevarul vostru ; Este existenta voastra naturala
si un aspect al maiestriei voastre in ascensiune. Voi imi puteti chema energiile oricand doriti, dar este important sa creati o
constanta canalizare a Constiintei Christice pentru a se revarsa in fiinta voastra, cerand pur si simplu in timpul meditatiei : " Eu sant Constiinta Christica si eu invoc Constiinta Christica supravegheata de Lord Maitreya sa curga in fiinta mea acum. Te rog creaza un canal continuu de iubire care este activ etern si are o influenta iubitoare in fiinta mea, in procesul cresterii mele spirituale si in realitatea de pe Pamant. Eu sant gata sa accept energia iubitoare Creatorului si sa incorporez energia Lui in fiinta mea. Te rog activeaza iubirea sufletului meu , astfel incat Constiinta Christica si energia iubitoare a sufletului meu sa se uneasca si sa fie exprimata din fiinta mea, ca una. Permite-mi sa actionez ca o ancora a Constiintei Christice pe Pamant. Asa sa fie !" . Maestrii Ascensionati atrag Constiinta Christica si o ancoreaza in Pamant acum, pentru a crea Era Iubirii , care v-a permite iubirii sa se manifeste cu adevarat in inimile multora si sa materializeze experientele vietii lor. Pentru ca a ancora energia iubirii pe Pamant , inseamna a face o cale pentru prezenta adevarului Creatorului. Aceasta este un timp magnific, permiteti-va sa simtiti marea intensitate a energiei Constiintei Christice , prin ancorarea ei in fiinta voastra acum si permiteti-va sa existati ca iubire pe Pamant. Eu Sant Constiinta Christica. Cele mai bune urari si binecuvantari. Sursa : http://www.wisdomofthelight.com/