vineri, aprilie 04, 2008

CHEMAREA LA TREZIRE - ARTICOL TRANSMIS DE GEOFFREY HOPPE





Geoffrey Hoppe este channelerul care il canalizeaza pe Tobias.
In excursia noastra la Tel Aviv , in Israel, luna trecuta , eu si Linda ne-am intalnit cu dragii nostri prieteni si talentati
muzicieni , Gerhard Fankhauster si Amir Ya`akobi. Noi i-am intalnit prima data acum un an , cand am realizat workshopul
Tehnologia Standard , in Israel. Noi am fost atat de impresionati de muzica lor , incat i-am invitat imediat pentru a canta la
Celebrarea Sariturii Quantum in taos, New Mexico, in luna septembrie 2007. Ei au avut un succes absolut in Taos, crescand
audienta la 650 , datorita stilului ritmat al muzicii lor. Inainte de a ne intoarce in Israel in acest an, i-am contactat pe Gerhard si pe
Amir si le-am sugerat sa intram intr-un studio de inregistrari , pentru a experimenta o combinatie energia muzicii si energia
canalizarii lui Tobias. Ne-am intalnit in studioul din cartierul artelor din tel Aviv , doar dupa 2 zile dupa ce am ajuns. Am vorbit
despre o sesiune de 20 de minute inainte de a incepe, dar nu s-a inregistrat si nu s-a scris nimic. Noi doream sa fim liberi si in
momentul de acum, cu acest experiment constient. Tobias a spus cateva cuvinte in avans, inainte ca aceasta sesiune sa
inceapa. El a dorit sa ajusteze energia in studioul de inregistrari si la echipament, pentru a se asigura ca totul este "clar" pentru
munca noastra de aici inainte. El ne-a spus ca noi vom crea o foarte speciala experienta pentru ascultatori , combinand mult mai
mult decat energia muzicii si a cuvintelor. Tom Sharfshtein, inginerul de studio, a facut ajustarile finale pentru echipamentul de
sunetsi a numarat , pentru ca sesiunea sa inceapa. O energie subtire , aurie a intrat plutind prin camera si prin castile mele , asa
cum Gerhard si Amir au inceput sa cante. L-am simtit pe Tobias intrand adanc in corpul meu, asa cum valuri de iubire ma imbaiau
din varful capului pana in calcaie si inapoi. A fost intr-adevar unul din acele momente magice. Tobias, Amir si Gerhard erau in
perfecta armonie cu muzica si cuvintele lor .L-am putut simti pe Tobias cantand cu vocea mea , trimitand nu doar cuvinte , ci mai
degraba energie pura prin gatul si gura mea. Gerhard si Amir aveau un uimitor simt al echilibrului muzical si al sincronicitatii cu
mesajul lui Tobias. Noi am creat in total 6 cantece , toate inregistrate " pe viu".Doar la a 6-a melodie a trebuit sa facem o "dubla" ,
dupa o scurta "balbaiala" de un minut , deci, am intrat in melodie. De altfel, totul a fost in momentul de acum. O sesiune de
inregistrare obisnuita , ar putea cere 5 sau 6 "duble" pe melodie pentru a iesi bine. Dar nu aici. Acestea doar au fost in curgere.
Tobias a canalizat un mesaj foarte gentil , fluturand cuvintele pe muzica, pentru a crea o calatorie speciala pentru ascultatori pe
durata celor 6 melodii. Este o muzica pe care o poate asculta oricine are dorinte spirituale, nu doar Shaumbra, deoarece este o
experienta totala , mai degraba decat un channel obisnuit. Dupa sesiune , am cinat la un restaurant arab local. Noi stiam ca ceva
special tocmai s-a petrecut. A fost atat de profund , incat era dificil de spus in cuvinte. Noi inca straluceam impreuna cu energia
sesiunii. Continuam sa ne uitam unul la altul si sa ne miram de ceea ce s-a petrecut in studio. Amir, Gerhard si Tom s-au intors in
studio pentru doua zile , pentru a face mixajul final. Fisierele au fost trimise la un studio profesionist pentru a se asigura ca
integritatea compozitiilor este mentinuta , necontand prin ce fel de sistem s-a cantat , fie un Ipod, stereo, laptop sau un sistem
audio de inalta performanta. Noi am numit aceasta creatie unica :"Chemarea la trezire". Aceasta va fi disponibila ca descarcare
digitala , prin website-ul Cercului Crimson , in aceasta luna si ca C.D.fizic, in luna aprilie. Amir si Gerhard si-au luat ca nume de
grup denumirea de "Yoham", deci, aceasta combinatie de energie-cuvinte-muzica , va fi cunoscuta ca " Chemarea la trezire , de
Tobias si Yoham". Eu, in final, am avut sansa sa ascult intregul C.D , cu cateva zile inainte de shoudul din martie. Mi-am pus
castile , in timp ce lucram la un email. La aproximativ jumatate din prima melodie a trebuit sa ma opresc din lucru, deoarece
muzica si cuvintele ma conduceau spre somn. In urmatoarea ora , am inchis ochii si am ascultat , sau mai degraba am
experimentat ! Aceeasi esenta aurie pe care am simtit-o in tel Aviv , a fost captata pe C.D. si am experimentat-o inca o data din
nou, o saptamana mai tarziu. A fost la fel de profund ca si in momentul in care a fost creat originalul. Un prieten s-a oprit la casa
noastra in alta zi si i-am cerut sa asculte cateva minute din "Chemarea la trezire", prin boxele mele. El a ascultat intr-adevar 70 de
minute ! Cand in sfarsit si-a scos castile , era impietrit. Singurul lucru pe care l-a putut mormai a fost :" Nu stiu ce s-a intamplat ,
dar ACEASTA a fost dincolo de cuvinte". Tobias, lucrand cu Gerhard si Amir , a dus potentialul constiintei la un nou nivel , prin
combinatia unica de muzica, cuvinte si energie. Acestea merg adanc in ascultator si maseaza spiritul din interior. Acest tip de
compozitie are un puternic potential de a da posibilitatea ascultatorului de a face orice : de la a elibera o durere de cap, la
inspirarea creativitatii, la revitalizarea energiei lui sau la eliberarea blocajelor. Voi fi atent la reactia Shaumbrei din toata lumea ,
cand "Chemarea la trezire" va fi lansata, la sfarsitul lunii. Geoffrey Hoppe.
Sursa : http://www.crimsoncircle.com/