miercuri, octombrie 24, 2007

SERIA MAESTRII ASCENSIONATI: LUCIFER


Mi-am dorit de mult timp sa pictez marii maestrii care sunt alaturi de noi cu fiecare respiratie. Lucifer sau Lusifer asa cum prefera el sa-l chemam, este unul dintre maestrii si prietenii mei preferati. Cum nu am gasit nici o imagine a lui pe internet care sa transmita ceva pozitiv despre el, mi-am dorit foarte mult sa-l pot portretiza asa cum il simt. Am intentionat sa il pictez cu foarte multe culori datorita buneidispozitii pe care o creaza cand apare. Hanoracul alb (din 3D) simbolizeaza aura, fondul verde tensioneaza si scoate in evidenta rosul incandescent si albastrul puternic. Am asezat astfel luminile fetei pentru ca mi-am imaginat ca fata e luminata de jos in sus, adica de la inima spre fata.In acest fel, corpul lui pare luminat doar din interior, ca nu mai are nevoie de lumina exterioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu