vineri, octombrie 19, 2007

DUMNEZEU ARE SIMTUL UMORULUI - 17 oct. 2007


Bineinteles ca am simtul umorului.Voi trebuie sa vedeti asta! Cum as putea sa ma uit la tot ce se misca in jurul vostru si sa nu rad? Sau cel putin sa zambesc! Uitati-va la toate prostioarele pe care le fac oamenii...Uitati-va la toti oamenii care se indragostesc si apoi renunta si se mustreaza pe ei insisi ca odata au iubit si acum nu o mai pot face.Acesta este un lucru serios pentru voi.Uitati-va la toti cei care cred ca masina este un lucru real sau un dolar sau orice fantezie cu care oamenii se inconjoara.Spuneti-mi, va rog, preaiubitilor, cum sa nu rad? Eu ma tavalesc pe jos de ras! Este greu pentru Mine sa nu rad.Si in curand si voi nu va veti mai putea opri din ras, deasemenea.Cand veti cunoaste linistea interioara, veti vedea absurditatea a tot ceea ce considerati a fi important si nu veti mai putea avea o mina serioasa, deasemenea.Noi santem la fel.Cand copilul vostru plange pentru ca i s-a spart jucaria, ca si cum nu ar fi nimic mai important,cat de mahnit santeti? Cand fetita voastra nu isi gaseste papusa si este distrusa, voi o ajutati sa o gaseasca.Pentru binele copiilor vostri, nu faceti o tragedie, pentru ca voi stiti ca asta nu este, decat pentru copilul vostru.In acelasi timp, voi vedeti cat de dragut este ca copilului ii pasa, ii pasa atat de mult de jucaria lui sau de papusa si ca copilul vede pierderea papusii ca pe o tragedie.Eu, nu sant cel putin la fel de bun ca si voi? Eu vad tragedia voastra in acelasi fel.Eu va tratez cu seriozitate, in timp ce imediat, Eu rad, nu de intristarea voastra, ci pentru ca acolo nu este o cauza reala pentru a jeli.Eu nu va las sa Ma vedeti razand, pentru ca Eu ma adresez voua acolo unde santeti.Eu iau tacul de la voi.Eu nu sant fara inima.As vrea ca si voi sa radeti cu Mine.Daca ati vedea vastitatea pe care o vad Eu , nici voi nu v-ati mai putea opri din ras, deasemenea.Preaiubitilor, ce este acolo de care sa nu puteti rade? Soarele rasare in fiecare zi.Cand nu poate, trimite ploaia si apoi se usuca si ploua iar.Voi traiti intr-o lume cu o atat de perfecta frumusete, de ce nu faceti tumbe? De ce nu sariti in sus de bucurie? Luati-i pe altii in serios, dar nu pe voi.Cum de nu puteti rade de voi insiva? Cand va uitati la toate fricile voastre si la toate fobiile si la cat de in serios le luati, cum de nu puteti fi veseli? Da, este o buna idee de a rade de voi insiva.Apoi, asta este sigur, nu va veti mai lua in serios.Nu va veti putea lua viata in serios si in acelasi timp, veti avea mai multa veneratie pentru ea si o veti putea iubi mai mult, pentru ca nu o veti lua prea in serios.Voi intelegeti,desigur, ca voi ati luat viata mult prea in serios.V-ati putea gandi ca fiecare zi este o situatie de viata si de moarte. De cate ori ati simtit ca ati putea muri de stanjeneala? Si de cate ori ati murit? Dragii mei, ultima oara cand V-am privit, erati bine.Cand santeti intr-un loc unde puteti intelege pe deplin ca acolo nu exista moarte, ce poate fi acolo de care sa nu radeti? Sursa : http://www.heavenletters.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu