sâmbătă, septembrie 01, 2012

VITEZA MAXIMA INAINTE, INTOARCERE BRUSCA LA DREAPTA

Scrisoarea lunii septembrie transmisa de Geoffrey Hoppe - Cercul Crimson La recentul workshop din Breckenridge - Colorado, cineva a glumit spunand ca:" Munca lui Adamus este ca un tren incarcat mergand cu viteza maxima si apoi, dintr-o data face o intoarcere brusca spre dreapta". Sant de acord cu aceasta declaratie si nu o iau in sens negativ. Aceasta ESTE ceea ce face Adamus . El ne duce cu viteza luminii intr-o noua constiinta pentru ca noi am cerut asta. Spre deosebire de Tobias, Adamus nu pierde timp pretios pentru procesarea mental/emotionala sau pentru mentinerea energiei de victima.El este aici pentru a lucra cu cei care doresc sa realizeze iluminarea in aceasta viata, fara compromisuri. Ati observat ca exista atat de putine intrebari ale audientei in aceste zile? Tobias obisnuia sa petreaca mai mult de o ora in fiecare shoud lunar raspunzand intrebarilor, dar acum, chiar si atunci cand Adamus ia intrebari, acestea sant mult mai putine si de departe mult mai relevante. Eu cred ca noi toti am trecut dincolo de a dori sa stim :" Unde voi trai?"( nu conteaza);" Care este pasiunea mea?"(viata) ; "Ce face bunica mea moarta pe partea cealalta?" (este ocupata, nu o mai chema) si " Cand voi gasi un partener iubitor?" ( cand te vei iubi pe tine). Adamus ne provoaca sa nu fim blocati in problemele nesemnificative ale vietii. Uneori el este obraznic si cativa il acuza ca este indiferent. Dar eu am invatat ca Adamus are o compasiune extraordinara. El ne impinge dincolo de complicatiile noastre de zi cu zi, astfel incat putem avea claritate in legatura cu iluminarea noastra. Noi nu santem aici pentru a avea o viata draguta si confortabila. Noi santem aici pentru a trai ascensiunea. In aceasta stare de gratie, problemele obisnuite de sanatate, abundenta si relatii au tendinta sa lucreze de la sine sau cel putin acestea devin mai degraba insignifiante, in comparatie cu a trai ca o fiinta iluminata pe aceasta planeta. Deci, aici santeti, rostogolindu-va pe drumul iluminarii ca un tren incarcat, cu acceleratie maxima.Deodata acesta face o intoarcere brusca la dreapta chiar in fata voastra. Ce sa faceti? Intrati in panica? Il blestemati pe Adamus? Franati brusc? Sau inchideti ochii si tipati "Ohh ,rahat ...Ce ziceti de ...a respira profund si a permite sa mergeti cuantic? Cotitura la dreapta reprezinta parasirea vechii cai liniare. Desigur, voi santeti capabili de o mica inotarcere brusca? Aceasta nu ar fi acolo daca nu ati fi fost pregatiti pentru ea.Dar eu va pot spune din experienta mea personala ca acest lucru este absolut infricosator. Fiecare reflex din vechea energie a umanului iese la suprafata :" De ce eu?"; "Ma voi prabusi!" ; Nu trebuia sa merg atat de repede"; " Voi pierde totul!". Aveti incredere in mine, totul va aparea ca un fim supranatural. Am avut un vis noaptea trecuta cu aceeasi tema. Conduceam foarte repede de-a lungul unei vai. La capatul vaii era un lac si desigur, simbolica intoarcere la dreapta. Nu am putut manevra intoarcerea si m-am trezit zburand prin aer spre lac.In vis conduceam masina mea anterioara, nu vehicolul curent pe care il am acum. Am iesit cu usurinta din masina , asa cum mi se inmuiasera picioarele, chicotind in legatura cu circumstantele mele si am inceput sa merg pe jos de-a lungul drumului. ceea ce mi-a spus visul a fost ca vechea masina reprezenta multe din vechile mele cai si chiar daca a parut ca am pierdut controlul , nu a fost nici o problema. Am putut sa merg pe noua mea cale fara vechile energii.Nu cred ca cineva dintre noi doreste sa planifice sau sa inainteze cu greutate pe calea in noua constiinta. Nu cred nici macar ca putem intra in noua constiinta facand pasi mici, deoarece vom fi prinsi in propriile noastre minti. Noi toti am cerut schimbari uriase si exact asta primim. Noi facem salturi cuantice in constiinta. Realitatea de ieri nu mai reprezinta fundatia pentru ziua de astazi. Viata se SCHIMBA."Dar,dar,dar..." Eu va pot auzi deja spunand :" Dar ce se va intampla cu............(umpleti voi spatiul)?"Ce se va intampla cu slujba voastra, cu copiii, cu identitatea voastra? Adamus va va spune ( asa cum mi-a spus si mie) ca acestea sant distractii ale makyo. Cu alte cuvinte, noi folosim aceste lucruri ca scuze pentru a nu deschide acceleratia ascensiunii. De fapt, poate ca aceste lucruri ar putea merge mai bine la un Maestru incarnat ! Sau poate acestea vor fi inlocuite de ceva mai potrivit cu noua voastra constiinta. Corpurile noastre se schimba, tiparele de somn sant diferite, modul de a gandi nu mai este la fel si modul cum administram energiile este ajustat. Literalmente renastem din vechea realitate ca si omida care se transforma in crisalida. Trenul incarcat alearga pe cale cu viteza maxima si aproape ca face o intoarcerea brusca la dreapta...dar este destinat sa o faca in gratie, daca ii permiteti. Si amintiti-va, un fluture face o intoarecere la dreapta mai bine decat o omida. Sursa:www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu