duminică, mai 06, 2012

rezumat shoud: Adamus:ABUNDENTA ESTE DIRECT PROPORTIONALA CU DORINTA TA DE A TRAI

Eu sunt cel ce eu sunt, Adamus cel suveran.(audienta era imbracata cu tricouri insciptionate in cuvinte caracteristice lui Adamus: "cacat") Voi tine ochii inchisi pe tot restul shoud-ului. (rasete) Asta se poate intampla doar aici, la shaumbra.(rasete) De ce imi aratati sanii?(rasete) Unii barbati la au mai mari ca femeile.(rasete)Deci va jucati cu invatatorul? (rasete) Oh, acesta va fi un shoud lung.(rasete) Asta mi se intampla pentru prima data in toata experienta mea de invatator.(rasete) Va spun ca ceilalti maestri de dincolo de voal au ras mai mult decat noi.(rasete) Si eu care vroiam sa am un incaput dramatic.(rasete) Vroiam sa va spun ca banuiesc ca daca sunteti aici, atunci inseamna ca sunteti pregatiti pentru iluminare.Dar eu merit ceea ce mi-ati facut.(rasete) Era sa fiu prea serios.(rasete) Aceasta va fi ultima voastra viata pe pamant.Daca ar veni o fiinta angelica la voi si v-ar spune sa mai veniti o data pe pamant ce i-ati spune?Audienta: "Cacat" .(rasete) Adamus: Exact, asa cum scrie si pe tricouri.(rasete) Aceasta este VIATA!Tot ce se intampla in viata voastra se indreapta catre asta, voi ati ales constient ca aceatsa viata sa fie ultima. Orice eveniment din viata voastra se intampla pentru iluminare. Poate va place, poate nu va place, dar asta e adevarul. Aud multe intrebari de la voi "de ce nu inteleg?", "ce se intampla cu mine?". Totul este despre iluminare. Nici nu mai trebuie sa va intrebati. Este o mare confuzie cu intrebarile astea: ce este ilminarea? ce este ascensiunea? Este o integrare a voastra, a divinitatii voastre, a aspectelor voastre in aceasta viata. Daca dupa ilminare alegeti sa parasiti sau nu corpul, este doar alegerea voastra. Dar in momentul iluminarii nu trebuie sa va temeti de parasirea corpului, ati facut-o de atat de multe ori. Voi va ganditi: cum este sa fii o fiinta iluminata in corp fizic? Mintea nu isi poate imagina cum este. Mintea incepe sa simta frica si se retrage. Dar eu va spun: cu ce stiti acum, nu va mai puteti intoarce sa dormiti, desi ati mai incercat.(rasete) Puteti amana momentul sau puteti respira profund si sa nu va mai fie frica. Am spus ca as fi multumit de macar 5 fiinte care sa ascensioneze in corpul fizic, dar eu va spun ca indiferent de numarul lor, ar conta enorm de mult pentru schimbarea constiintei. Acum energiile sunt foarte intense. In plus fata de toate astea, incepand cu 10 mai, timp de o saptamana, va veni un nou val de energii.Vor fi extrem de intense. Nu vor fi valuri de energii solare, ci energii interdimensionale. Vor elibera ceva din pamant, energii vechi. Imaginati-va ce se va intampla. Intensificari in corp. Ce veti face? Veti respira. Poate ca este timpul sa iesiti din ascunzatoare, in afara mintii. Va fi interesant la urmatorul shoud sa vedem ce ati experimentat. Cum este corpul vostru acum? Hmmmm. Dureros, dezorientat. Respirati, hraniti acest corp, nu mai tineti diete. Toate astea fac parte din evolutia planetei. Oamenii spun "oh, vin energii puternice, ascundeti-va in pamant".(rasete) Nu. Face parte din ascensiunea voastra. Sa intampinam energiile din 10 mai. REspirati. Sunt lucruri pe marginea prapastiei acum, iar aceste energii le va impinge inainte. Acesta este shoud-ul sacru. "Shoud" este un cuvant evreiesc ce inseamna o intalnire sacra. Aici putem face orice dorim, sa bem cafea, vin, sa mancam. Aici este adunarea voastra, aici se face lucrarea colectiva. Voi acum faceti tranzitia intre uman si divin. Acum vin lucruri noi. Este bine ca puteti rade. Aici se afla o combinatie unica de energii.Eu stiu prin ce treceti. Stiu ca sunt unii care pretind ca fac channel cu mine, dar eu va sun ca doar aici se face lucrarea, doar aici sunt energiile potrivite pentru asta.Eu am spus ca voi vorbi doar cu un grup, acesta, acum. Vom aduce mai multa energie a voastra. Vom schimba ritmul. Cum o vreti astazi? Controversata? Audienta: DAAAA!! Adamus: sau blanda? Audienta: NUUU!! Adamus: sunt unii care o vor blanda, imi pare rau, nu mai avem blandete azi.(rasete) Ce se intampla cu shaumbra azi? Care sunt marile intrebari ale shaumbrei? Intrebarea 1: CUM MA DESCURC? As spune ca foarte bine in aceste circumstante. Inca mai sunteti in corp, asta e un semn bun.(rasete) Este greu si pentru biologie, totul se reface.Este foarte usor sa iesiti din corp, si nu marefer neaparat la moarte. Acum incepeti sa va placa corpul, sa va placa sa il imbracati. Este timpul sa dansam. De ce nu? Este ziua lui Buddha, este cinco de mayo, sa dansam. Asta se poate intampla doar la un shoud.(rasete) Eu va spun ca faceti foarte bine. Voi va ingrijorati prea mult pentru felul in care va descurcati. Multi altii au renuntat deja la iluminare, voi nu. Si radeti in continuare.(rasete)Asta e uimitor. Voi va provocati sistemele de credinta din voi. Eu va dau un 10. Audienta aplauda frenetic. Intrebarea 2: CE AR TREBUI SA FAC DIFERIT? Ce ar trebui sa fac ca sa fie mai usor? Public 1: Ar trebui sa eliberez tot ce am crezut ca e important in viata mea. Adamus: si de ce nu eliberezi? Public 1: nu stiu. Adamus: inca iti mai place. Public 1: nu. Adamus: mai este ceva ce inca iti mai place, altfel ar fi plecat demult. De ce iti place sa respecti regulile, sa faci bine pentru altii? Public 1: cand voi elibera, voi fi eu sunt. Public 2: sa eliberez vechile obiceiuri: curatenia cotidiana. Adamus: de ce faci asta? Public 2: asa am fost invatata. Si toata aceatsa curatenie te ingreuneaza. Adamus: voi lucrati la detaliile vietii, dar nu trebuie. Este o distragere. Este ceva ce va face sa stati aici. Public 3: ar trebui sa angajez o menajera.(rasete) Adamus: de ce nu ai facut-o pana acum? Public 3: sunt saraca. Adamus: trebuie sa realizezi ca abundenta este acolo, nu trebuie sa faci nimic. Nu poti gandi drumul catre abundenta.Cand vei realiza ca este acolo?Este vorba doar de a realiza. Voi aveti ambele dualitati in voi: si abundenta si lipsa ei si nu stiu din ce motiv alegeti lipsa de abundenta.ABUNDENTA ESTE DIRECT PROPORTIONALA CU DORINTA TA DE A TRAI. De asta multi aveti probleme cu abundenta. De ce nu vreti sa fiti aici?Cat de putin vreti sa fiti aici, atat de putina energie vine sa va sustina. Este un angajament fata de voi.Abundenta este foarte simpla, si are legatura cu bucuria vietii. Public 4: ar trebui sa am incredere. Adamus: de ce o fiinta umana nu ar avea incredere in ea? Pentru ca ati avut situatii care au esuat. V-ati exprimat in trecut si ati fost arsi sau vi s-a taiat capul. Dar trebuie sa eliberati si asta. Altii vor reactiona, vor spune ca sunteti egoisti. Public 5: traiesteti lista Bucket. Adamus: ce este lista bucket? Public 5: lucrurile pe care vrei sa le faci in viata. Adamus: si ce vrei sa faci? Public 5: vreau sa merg in egipt. Adamus: si de ce eziti? Public 5: ... Adamus: visezi sa mergi in egipt si daca eu te intreb de ce nu te duci, te blochezi. Voi ati ales ascensiunea, totul in aceasta viata este indreptat spre aceasta directie, dar dintr-o data voi spuneti " nu am abundenta". Daca vei sta pe scaun in fiecare zi sa te intrebi cum este sa fii iluminat, exact asta vei primi.Vei primi o abundenta de nimic. Aceste energii care vor veni pe 10 mai, va vor ridica. Public 6: sa nu fac. Am renuntat la planul de iluminare. Public 7(o fetita): eu as merge in Japonia. Adamus: cand te-ai duce? Public 7: azi.(rasete) Adamus: si ce-ai face acolo? Public 7: as dormi.(rasete) Adamus: ca shaumbra.(rasete) Public 8: cand se vorbea despre incredere am avut o viziune ca si cum mi s-ar fi taiat capul.Simt ca asta mi s-a mai intamplat. Ce sa fac? Adamus: sa respiri si sa realizezi ca iluminarea este cea mai importanta. Te poti intoarce in alta viata cu un alt cap.(rasete) Voi ati trecut prin multe torturi in celelalte vieti, vi s-a taiat capul, limba, ati fost arsi. Asta cu taiatul limbii nu am inteles-o, dar vi s-a intamplat. Si ce este aceatsa frica care vine? Public: aspectele. Adamus: da. Sa le invitam inapoi.Au nevoie sa se simta in siguranta, cu sau fara cap.(rasete) Public 9: sanatate. Adamus: de ce ai ales sanatatea ca subiect? Public 9: Am trecut de 4 ori prin cancer. Adamus: cand exista o problema de sanatate, asta e o scuza pentru a nu trai. Tu prin aceatsa boala ceri atentie, multa atentie.Atentia pe care ai dat-o altora si nu tie. Tu acum te hranesti cu aceatsa energie a atentiei. Oamenii vor spune "saraca, a suferit 4 cancere" si tu deja te-ai hranit. Cancerul are legatura cu energia urii. Revine pana cand inveti sa te iubesti cu adevarat.Vei trece peste cu multe atentie pentru tine, respirand profund si refuzul atentiei de la ceilalti. Este greu pentru cei care au avut cancer si nu au murit, sa revina in corp. Cum sa revii in acest corp care te-a tradat. Public 10: sa nu ne implicam in drama altora. Adamus: este seducator. Si cum faci asta? Public 10: spun ca nu ma intereseaza. Adamus: suna egoist. Dar drama altora te distrage de la tine. Si oamenii vor da vina pe mine, dar nu ma intereseaza(rasete), vor spune ca faceti parte dintr-un cult.(rasete)Dar cum voi radiati atat de mult, ei vor ca voi sa faceti parte din dramele lor. Intrebarea 3: SA MAI STAU SAU SA PLEC? Va dati seama ca nu va voi raspunde eu.(rasete) Va puneti tot felul de intrebari: va durea daca trec dincolo? Imi voi revedea rudele? Voi fi fericit? Pai cum sa fiti fericiti daca va veti revedea rudele?(rasete) Ma bucur ca ati invatat ca familia nu mai este un ring de box. Ati eliberat gunoiul karmei.Asta e o mare realizare.Vor fi multi care vor spune ca sunt anti-familie, si chiar sunt. Deci sa mai stau sau sa plec? Are legatura cu abundenta, cu tot ce se intampla in viata voastra. Putini oameni se intreaba asta. Daca mergeti la cineva pe strada sa-l intrebati daca vrea sa traiasca sau sa moara, va suna la 112.(rasete) Oamenii sunt saturati de lipsa de abundenta, de familie. Ei cred ca daca nu mai ai corp, vei fi mai destept. Dincolo e adevarat ca nu mai aveti corp, dar totul nu mai este atat de real.Doar aici puteti schimba constiinta. Acolo va trebui sa asteptati sa reveniti tot aici. Acele energii de pe 10 mai va impinge in voi aceasta intrebare. Nu este o intrebare sinuicidala. Are legatura cu pasiunea. Daca lucrurile par sa nu se intample in viata voastra, inseamna ca nu stiti daca mai vreti sa stai sau sa plecati. Multi asteptati sa vedeti ce se mai intampla, dar nu se intampla nimic.Si doar asteptati.Nu va pot raspunde eu la aceasta intrebare, dar alegeti o varianta. Si asteptarea va innebuneste. Daca vreti sa stati, de ce vreti sa stati? Nu spuneti pentru copii, nu pentru ca va este frica de moarte, nu pentru ca vreti sa vedeti ce se intampla. Public 1: pentru a simti sufletul in corp aici pe pamant. Adamus: multi nu pot articula motivul. Voi ati trecut prin multe vieti si acum sunteti in ceasul 23:59, sunteti foarte aproape sa aflati cum este sa fii iluminat in corp fizic. Asta ati planificat, asta ati asteptat.Public 2: ca sa spun ca am fost acolo. Intrebarea 4: CE AR TREBUI SA STIU, CE AR TREBUI SA FAC ACUM? Va voi raspunde eu. Am spus si in ultimul shoud ca voi iesiti din structura mentala. Este greu, dar incepeti sa integrati energia creativa. In acest proces incepeti sa creati o dimensiune noua a viselor. Aveti vise multiple. Nu este nici un moment in timpul somnului in care sa nu visati multiplu. Poate fi si o distragere, dar curand veti fi constienti de ele.In loc sa va ganditi la probleme, veti visa solutiile. Sa vorbim despre problemele cu banii. Va ingrijorati de plata facturilor, de supravietuire. Ingrijorarea este un proces mental. Si astfel nu va permiteti sa vedeti si alte potentiale. Voi luati aceasta ingrijorare si in vis si asta va oboseste.Ceva se va schimba acum. Acum combinati mentalul si creativitatea. Creativitatea aduce solutii si va face sa vedeti si alte potentiale. Acum incepeti sa aveti o alta dinamica. Aveti o problema si mintea incepe sa se ingrijoreze. Acum puteti respira, incetati sa va mai ganditi si eliberati-o.Chemati aceste energii. Sunt ale voastre, dar acum le permiteti sa vina. Nu va concentrati pe mental, pe consecinte. Respirati si lasati acele energii creative sa vina si stati cu ele putin. Gandirea metala v-a limitat potentialele si v-a epuizat. In momentul in care mintea se concentreaza pe detalii, respirati si simtiti-va pasiunea.Creativitatea deschide noi usi. In loc sa va ingrijorati, respirati creativitatea. Este o schimbare de energii care nu implica gandirea. Este foarte simplu.Este nevoie de incredere. Veti vedea ca lucrurile se vor rezolva de la sine. Nu trebuie sa lucrati pentru viata voastra. Nu ar trebui sa va intrebati "ce e cu mine?"Daca va intrebati asta, inseamna ca inca sunteti blocati. Intrebare din public:cum e asta diferit fata de gnost? Adamus: gnost a fost definit ca o solutie creativa. Dar acum il puneti in aplicare. Este acelasi lucru ca si gnostul.Nu ar trebui sa existe lupte. Voi creati o noua generatie de umani. Este un nou fel de a trai fara stres. Voi traiti multe vieti in acelasi corp. ate vieti ati avut in acest corp pana acum? Cand intri in alta viata fiind in acelasi corp, aproape ca nu te mai recunosti. Voi ati trecut prin cel putin 6 vieti in aceasta incarnare. Puteti avea alta viata si sa ramaneti in acelasi corp. Voi nu sunteti responsabili pentru vietile voastre trecute din acelasi corp, pentru faptele voastre rele din tinerete. Nu trebuie sa le carati dupa voi. Noul voi intelege ca acel voi nu mai sunteti voi cel de acum, acum aveti alta viata. Imaginati-va ca lucrurile rele nu sunt ale voastre. Puteti face asta? Aveti tendinta de a cara cu voi identitatea voastra de acum 5 ani. Acum voi sunteti eu sunt. Totul ar trebuis a fie simplu.Acum este un timp frumos pentru a face aceste schimbari cuantice. Vocea voastra va indica stadiul la care sunteti. Eu lucrez acum cu Cauldre nu la ton sau la volumul vocii sale, ci la felul in care sa transmit energia prin voce. Energia poate iesi si prin ochi, dar acum vocea este importanta si trebuie sa fie ferma. Intrebare din public: imi este dor de Kuthumi, ce face el? Adamus: Este foarte ocupat.El are tendinta de a lucra cu voi individual, nu are taria de a veni aici si a vorbi. Intrebare 1: simt ca am multe de impartasit dar nu va vrea nimeni sa auda. Adamus: care este energia din vocea ei? Audienta: timiditate. Adamus: ce ti-ar face placere? Intrebare 1: imi place pamantul si as vrea sa impatrasesc ce am de spus cu altii. Adamus: nu. Asta e makyo. enunta la a impartasi, nu functioneaza. Intra in acea voce. Meritati aceasta iluminare? Inca mai exista timiditate in vocea shaumbrei. Claritatea aduce rezultate. Intrebare 2: imi este frica de mine. Fii brutal de sincer cu mine. Adamus: toti spun asta.(rasete) De ce nu ai merita iluminarea? Pentru ca uneori esti rea? Intrebare 4: uneori. Adamus: da, uneori esti.(rasete) Poate pentru ca unii ti-au spus ca nu meriti? Intrebare 4: da. Adamus: si ce vei face? Intrebare 4: nu stiu. Adamus: exact asta vei primi. Daca nu simti ca meriti ceva ce faci? Intrebare 4: accept cine sunt.Adamus se ineaca si tuseste.(rasete) Adamus: asta e ca un part in lift.(rasete) Toti se prefac ca nu este acolo....(rasete) Ori te iubesti, ori nu. Intrebare 4: voi alege sa fiu cine sunt eu. Adamus: este timpul sa comandati. Lucrati la acea voce. Vocea este semnatura voastra. De unde vine vocea voastra? Din minte sau din miezul vostru? Ce veti face cu acest val de energii noi? Veti rade de el.(rasete) Sa respiram. Daca va ingrijorati, amintiti-va celebrele cuvinte: totul este bine in toata creatia de aceea eu sunt Adamus, in serviciu pentru voi. Si asa este. sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu