duminică, august 14, 2011

ALINIAMENTUL



















Transmis de John Calli
Saptamana trecuta am avut cateva zile cand am fost "la pamant". Nimic serios, dar a fost foarte frustrant si deranjant.
Am avut ocazional suisuri si coborasuri, ca noi toti. Dar rareori am stat foarte mult in acele stari si cu siguranta, nu
pentru cateva zile. Deasemenea, sant intr-o forma destul de buna. Fac exercitii regulat, urmez o dieta sanatoasa, meditez zilnic -
stiti voi, toate acele lucruri "corecte". Deci, am fost consternat cand m-am simtit tafnos, ceea ce nu ma caracterizeaza. Intr-o
dimineata, dupa ce pasa proasta mi-a trecut, eram in dormitor, imediat dupa ce m-am trezit. Si dintr-odata, mi-am dat seama ce
s-a intamplat. Ami intai, am realizat ca am citit prea multe stiri. De obicei, scanez repede titlurile, ca sa am idee despre ceea ce se
intampla in lume. Dar rareori citesc stirile "proaste"si nici una din cele referitoare la politica. Am realizat deasemenea , ca m-am
concentrat prea mult pe disputa pe care au avut-o cativa oameni apropiati mie. Am dat prea multa atentie problemelor lor si nu
suficienta la ceea ce puteam face ca sa-i ajut. Pe scurt, am iesit din aliniamentul cu Sinele meu inalt, cu Sursa.
SPIRITUL EXPLICA
Noi recunoastem, dragi prieteni, ca este usor uneori sa fii inafara aliniamentului, sa pierzi legatura cu Sinele Inalt.
Exista multe distrageri si drame in lumea voastra de astazi. Si chiar daca faceti lucrurile "corect", cum spunea John, tot este usor
sa va pierdeti concentrarea. Cateodata chiar simtiti ca v-ati pierdut pe voi insiva. Cu siguranta nu va spunem sa adoptati o
atitudine dura, indarjita fata de suferinta si durerea atat de evidenta in lumea voastra, in special asa cum va indreptati spre 2012.
Dar va spunem ca nu exista nici un beneficiu pentru voi si pentru restul lumii, inclusiv pentru cei dragi voua, daca va ingropati in
durere si suferinta celor din jurul vostru si a lumii. Vi s-a spus, pentru spalarea creierului, sa credeti ca ar trebui sa faceti ca
suferinta altora sa fie si propria voastra suferinta. Ati fost condusi sa credeti ca nimic bun nu vine fara durere. Stiti voi, e o zicala
vechea:" Fara durere, nu castigi". Noi nu santem de acord cu acest lucru si nici voi nu ar trebui sa fiti. In mod absolut, cel mai bun
mod in care ati putea ajuta lumea voastra, pe cei dragi voua este sa fiti fericiti - si sa ramaneti fericiti. Cu alte cuvinte, faceti orice
lucru care va face sa va simtiti bine. Daca asta inseamna sa ignorati stirile, faceti-o. Daca asta inseamna sa refuzati sa fiti trasi in
mizeria celor dragi, faceti-o. Daca asta inseamna sa evitati oamenii incarcati negativ, faceti-o. Si asa mai departe. Ati inteles
despre ce este vorba. Singura cale in care va faceti bine voua, celor iubiti, planetei voastre este sa vina din centrul vostru, al pacii
si puterii. Nu exista o alta cale. Cand puteti, de exemplu, vorbiti cu cei dragi care se lupta si nu va permiteti sa fiti ingropati in
durerea lor, le veti face cel mai mare bine. Faceti orice puteti pentru a le schimba atentia de la durerea lor , la tot ceea ce merge
bine in viata lor. Nu conteaza cat de mult a mers "rau" in viata voastra sau a altora, exista mult mai mult bine decat "rau", mult mai
mult corect decat "gresit". Nu veti ajunge acolo unde doriti in aceasta viata, pana cand nu va veti privi vietile din perspectiva
Sinelor voastre Inalte. Sinele vostru Inalt vede doar binele pe care vi-l doriti pentru voi insiva, pentru cei dragi, pentru planeta.
Acesta poate vedea ,cu siguranta, ca faceti lucrurile intr-un mod greoi, prin durere si suferinta. Acesta este un mod de a creste.
Dar puteti creste deasemenea, prin bucurie, prin a refuza sa acceptati orice, ci numai binele pentru voi insiva, de a cauta binele
intotdeauna si in toate felurile. Cand santeti bucurosi in mijlocul haosului din jurul vostru, voi santeti aliniati cu Sinele voastre
Inalte, cu Sursa. Atunci, totul are grija de el insusi. Totul curge usor si fara efort. Veti realiza ca - si noi stim ca asta suna foarte
simplu - tot ce trebuie sa faceti este sa fiti fericiti, sa va simtiti bine. Cand voi stati in locul vostru plin de pace, de putere, tot binele
va curge spre voi. Si binele va curge catre cei a caror viata o atingeti. Aliniamentul cu Sinele vostru Inalt este cheia - singura cheie
- de a-i ajuta pe altii efectiv. Ascultandu-va inima si stiind ca totul este bine, ii veti inspira si ridica pe ceilalti. Nici macar nu trebuie
sa spuneti sau sa faceti ceva. Doar prezenta voastra , energia voastra ii va ridica si ii va ajuta sa isi vindece vietile. Iata cat de
puternici santeti, atunci cand santeti in aliniament.
Sursa : www.greatwesternpublishing.org











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu