marți, iunie 21, 2011

FATETELE MULTIPLE ALE LUI SAINT GERMAIN



Cand am inceput prima data sa lucrez cu Tobias in 1997, am mai "intalnit" deasemenea si alte trei entitati: Kryon, Ramtha si Saint Germain. Fiecare dintre ei aveau personalitatile lor distincte si propriile pareri despre iluminare si ascensiune. Am fost onorat sa primesc aceste vizite, aranjate de Tobias, pentru a-mi completa educatia spirituala.
L-am intalnit pe kryon intr-o stare de vis lucid pe care nu o voi uita niciodata. Kryon era foarte majestuos si magnetic. I-am simtit iubirea si compasiunea pentru umani, care se poate simti atat de clar atunci cand se exprima prin Lee Carroll, dar deasemenea am simtit si energiile lui foarte stiintifice si cele din celelalte lumi. L-am intalnit pe Ramtha, din toate locurile posibile, in timp de faceam jogging/ Ramtha a fost intr-adevar razboinicul, foarte puternic si prezent. Nu l-am auzit niciodata pe JZ Knight facand channel cu Ramtha, deci nu pot face comparatie cu el, dar imi amintesc ca nu a avut deloc rabdare cu "mamaliga" spirituala, nu a dorit sa ma opresc din jogging(desi eu chiar asta imi doream, pentru a experimenta total acel moment) si vocea sa era atat de rasunatoare incat abia mai puteam auzi zgomotul traficului din jurul meu. Deasemenea l-am intalnit si pe Saint Germain, cu mult timp inainte ca Tobias sa il aduca ca invitat in shoud, acum cativa ani, si a fost cea mai transformationala si emotionanta din cele trei entitati. La acel timp, nu stiam nimic despre Saint Germain si ma intrebam daca a fost cu adevarat un sfant, ma refer daca a fost canonizat de biserica catolica.(Am invatat mai tarziu ca nu era deloc un sfant!) Intalnirea noastra a avut loc intr-o noapte, cum stateam intins in pat, treaz, gandindu-ma(si probabil ingrijorandu-ma) cum sa gasesc o finantare pentru infiintarea unei companii aeriene. Dintr-o data m-am simtit transportat intr-o camera intr-o casa.Casa era una obisnuita si lumina din camera era estompata, alta decat o lumina frumoasa violet care venea de langa fereastra. Cum m-am intors catre lumina, am putut vedea o fata umana care radia iubire si acceptare. "EU SUNT PREAIUBITUL SAINT GERMAIN" a anuntat el. Nu m-am temut deloc si nu m-am ingrijorat in legatura cu aura sa majestuoasa. El mi-a spus sa nu ma mai agat de trecut, spunandu-mi ca energiile mele se epuizau cand eu incercam sa compensez trecutul, in loc sa aduc potentiale mai mari in constiinta mea. Saint Germain mi-a spus ca noi doi am mai fost impreuna in trecut, in ceea ce mai tarziu am aflat ca ii apartine, Scoala misterelor. Imi amintesc clar ca mi-a spus ca nu il voi mai vedea o perioada lunga de timp, dar ca ne vom intalni impreuna din nou, cand timpul va fi potrivit. Veneram prezenta lui si imi amintesc ca m-am gandit ca oricat de mult reusisem sa il cunosc si sa am incredere in Tobias, esenta lui Saint Germain era mult mai rafinata si plina de demnitate. El era un print spiritual, in timp ce Tobias era ca un prieten spiritual. Multi ani mai tarziu, cand Tobias l-a avut ca oaspete pe Saint Germain la un shoud lunar, mi-am adus aminte imediat de intalnirea mea frumoasa cu Flacara violet.Am fost incantat cand Tobias mi-a spus ca Saint Germain va prelua rolul sau in Cercul Crimson, dupa plecarea lui Tobias.
Dar lucrurile s-au schimbat cand Saint Germain a cerut sa fie prezentat ca si Adamus Saint Germain. In continuare ii puteam simti prezenta sa majestuoasa, dar acum exista si "teatrul" lui Adamus. Intr-o noapte l-am intrebat despre ce este vorba cu toate astea. Razand, el mi-a spus ca shaumbra are nevoie de un impuls extra "a la Adamus", spre deosebire de energia adormita si linistita a vechiului Saint Germain. El mi-a amintit ca entitatile in general raspund la dorinta grupului si ca shaumbra dorea discutii directe, un dialog provocator si bine plasat.El a explicat ca Adamus ar fi un amestec perfect intre Saint Germain, combinat cu channeler-ul, Linda si shaumbra.El a vrut ca nimeni sa nu il imite pe Adamus, pentru ca nu ar fi aceleasi ingrediente. De fapt nu e cu adevarat un "channel" a subliniat el, datorita implicarii totale a dinamicilor grupului.Dupa 2 ani am inceput sa il cunosc pe Adamus ca fiind: provocator si distractiv; plin de sarm si putin arogant; implicat si personal; angelic si uman, crud si licentios; plin de compasiune si de onoare; surprinzator si abrupt; plin de sensuri si relevant; controversat si polemic. Unii il iubesc, altii au parasit cercul crimson din cauza lui, inclusiv unii prieteni buni. Am vazut un val de tineri la workshop care au recunoscut ca nu au fost atrasi de Tobias, dar au fost inspirati de Adamus. Uneori in mijlocul unui shoud, imi vine sa ma tavalesc pe jos de ras, pentru ca face sau spune cate ceva si alteori, imi vine sa ma tarasc sub o masa si sa ma ascund. Toate astea mi-au venit in minte la recenta conferinta de vara a lui Kryon, din Sedona. Lee Carroll a avut cateva ingrijorari cu privire la a-l lasa pe Adamus sa vorbeasca liber cu publicul sau si pe buna dreptate.
Adamus a intrerupt complet o conferinta in Elvetia acum cativa ani, unde eram invitati sa vorbim. Nu am mai fost invitati acolo. Pana la urma, Lee a sugerat ca Adamus sa faca o sesiune de "evaluare", cu multe atentionari pentru public cum ca el este metafizic incorect si ca foloseste cuvinte indecente(care incep cu "f" si cu "c"), si ca Kuthumi sa faca celelalte sesiuni si channelul panou impreuna cu Kryon si Gaia prin Pepper Lewis. Adamus a venit pe scena la evenimentul Kryon, tarziu vineri dupa-amiaza. El a inceput cu o recunoastere frumoasa a lui Jan Tober, partenerul spiritual al lui Lee Carroll. Uffff! M-am simtit usurat ca era atat de calm si plin de compasiune. Cativa oameni s-au ridicat si au plecat, unii chiar si din echipa noastra au comentat ca acesta nu este cu adevarat Saint Germain. Cand vorbea si descria makyo, a reusit sa faca publicul sa spuna "cacat" inainte sa spuna el, probabil gandindu-se ca are o autorizatie daca ei vor tipa inainte cuvantul. A fost aspru, dar a onorat publicul. I-a facut pe multi sa rada, dar deasemenea as putea spune ca unii oameni au fost putin socati si poate consternati. Imediat dupa prezentarea sa de 75 de minute, am mers in spatele scenei si am stat in intuneric pentru a-l elibera pe Adamus si pentru a ma reintegra total cu sinele meu. Cum imi faceam respiratia mea constienta, dintr-o data am simtit doua maini care imi masau umerii. Era Lee Carroll. Nu eram sigur daca dorea sa ma stranga de gat sau daca avea compasiune pentru mine (pentru ca m-am aliat cu o entitate ca Adamus) sau daca i-a placut channel-ul. Dupa cateva momente, Lee a spus in soapta "Stralucitor! A fost stralucitor". Ultimul eveniment al conferintei trebuia sa fie un channel panou cu Kryon, Gaia si Kuthumi. Dar nu a venit Kuthumi. Channel-ul meu a inceput prin cuvintele "Eu nu sunt Kuthumi.Eu nu sunt Adamus. Eu sunt cel ce eu sunt, Preaiubitul Saint Germain". Am putut simti energia veche si familiara a lui Saint Germain, fara stratul de Adamus. Ochii mei s-au inchis si am ramas stand pe scaun, spre deosebire de Adamus.Cuvintele sale erau plasate lent si in ritm perfect cu aranjamentul muzical al lui Robert Coxon. Saint Germain a spus ca se afla acolo pentru a face o ultima spirala a flacarii violet si ca apoi va duce publicul intr-o profunda plimbare prin vis (dreamwalk)in constiinta lor pura. A fost un Saint Germain clasic, cel pe care imi amintesc ca l-am intalnit in acea camera acum cativa ani. Experienta de la conferinta Kryon mi-a oferit cateva noi intelegeri despre Adamus si a felului in care el este expresia specifica a lui Saint Germain, facuta la comanda pentru shaumbra.Saint Germain cunoaste faptul ca shaumbra doreste ceva mai mult decat mesaje metafizice. Ei vor informatii angajate, prezente si dinamice despre natura realitatii in noua energie. In urmatoarele doua zile am condus un workshop shaumbra in Sedona, numit "Alchimia noii energii: comandand energiei sa va serveasca". A fost un Adamus pur, cu tot rasul si provocarea pe care doar el le poate oferi. Am parasit Sedona cu un mare zambet pe fata mea si o noua apreciere pentru Saint Germain si Adamus.
sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu