miercuri, noiembrie 10, 2010

UN NOU NUME, O NOUA ADRESA, O EMISIUNE TV!


Incepand din data de 15 noiembrie 2010, adresa acestui blog se va schimba. El va fi citibil de pe noua adresa http://alexandragrigorescu.blogspot.com/ . Eu mi-am depus deja actele pentru schimbarea numelui de familie si incepand cu anul viitor(caci suntem in romania si birocratia cred ca e in 2D si dureaza mai multe luni, dar am rabdare) ma bucur sa anunt intregii lumi ca ma voi numi Alexandra Grigorescu! Era si cazul! Si un al doilea anunt : vineri, orele 20.00, pe tvr iasi va fi difuzata o emisiune numita ''dimensiunea a patra'', de astrologie dar si ceva spiritualitate,prezentata de Alexandra Coman, unde am avut placerea de a jucat rolul de invitat(ultimele 13 minute). Subiectul emisiunii era Lucifer. Mai intai s-a prezentat perspectiva biblica, dupa care am incercat sa spunem oamenilor adevarul despre aceasta minunata entitate de lumina. Tin sa precizez ca in emisiune s-au spus si unele lucruri pe care nu le-am putut controla, cum ar fi faptul ca acea calatorie a mea in India m-ia schimbat perspectiva asupra spiritualitatii si ca de acolo m-am intors cu o cunoastere vasta despre cultura religioasa a indienilor. Nu este adevarat si din punctul meu de vedere nici nu trebuia mentionat acest lucru, dar probabil ca India fascineaza pe multi. India m-a schimbat, asa cum m-a schimbat oricare alta calatorie, nu a fost o calatorie cu scop spiritual, ci turistic. Oricum, experienta televiziunii a fost una speciala si deosebita, mi-ar fi placut sa spun mai multe despre Lucifer, dar intru-cat target-ul emisiunii este format din oameni simpli nu s-au putut spune lucrurilor pe nume, dar poate li s-a oferit si o alta perspectiva asupra ceea ce au auzit de cand s-au nascut. Va dorim vizionare placuta!

2 comentarii:

  1. Buna Alexandra,
    Casa de Piatra (asa am inteles din anunt).
    Daca se poate sa-mi trimiti pe adresa de email materialul cu Lucifer sau link cu inregistrarea respectiva. Eu chiar asta studiez acum.
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere