miercuri, septembrie 29, 2010

DISCUTIA MEA CU SAINT GERMAIN


mesaj de la Petra Margolis 27 septembrie 2010
In ultimele saptamani am lucrat pentru abundenta si la ceea ce este necesar pentru a o avea.Aceasta este o compilatie a discutiilor mele cu Saint Germain si el ofera deasemenea o parte din mesaj.Perspectiva mea era ca atata timp cat imi pot plati facturile si cumpara de mancare, am tot ce am nevoie.Dupa o discutie cu unul dintre studentii mei am ajuns la concluzia ca abundenta este ceva mult mai mult decat atat. Abundenta nu inseamna sa ai doar ce iti este esential pentru existenta si nici nu asista la curgerea abundentei. De fapt chiar limiteaza curgerea abundentei. Curgerea banilor, curgerea energiei banilor este necesara pe pamant la acest timp.Cand am vorbit cu maestrii si am intrat si in interiorul meu deasemenea, am observat ca in momentul in care spunem ''nu imi pot permite acest lucru'', exista o stopare a curgerii banilor. Am avut ideea de a intra in Sursa; sa creez un copac cu bani acolo, sa il aduc jos si sa plantez mai multi in jurul casei mele. Nu este chiar atat de usor de realizat asta, caci atunci cand il coboram putin cate putin, a venit un vant de jos si banii au zburat din copac. Deci am pus banii inapoi si am incercat sa il cobor usurel in jos. Banii zboara din nou dar copacul a ajuns jos.In seara urmatoare am decis ca ar fi mai bine sa ii aduc in mine insumi. Acelasi lucru s-a intamplat. Dar am ancorat copacul in interiorul meu astfel incat sa reziste energiilor mele si asa cum imi expandez energiile, copacul
nu va fi numai pentru mine, ci pentru toata lumea de pe pamant. In continuare vantul care vine de jos este foarte puternic si a pastra copacul in a treia dimensiune necesita foarte multa munca. Deci lucrez inca la acest lucru; si deasemenea am realizat ca nu este vorba numai despre copacul cu bani. Este o cooperare, este un efort comun intre toti oamenii. Eu nu pot primi bani daca altcineva se tine cu dintii de ei.Deci totul este sa avem incredere ca fiecare dintre noi care este implicat sa stie ca aceasta curgere a energiei banilor este disponibila pentru toata lumea. Sa o privim astfel. Exista un curs la care doriti sa participati si costa 10 dolari, voi ii aveti in cont, dar gandul vostru va spune ca nu puteti folosi acesti 10 dolari si voi spuneti ca nu va permiteti acest curs. Acest lucru in fapt nu este adevarat, voi aveti cei 10 dolari, dar voi sunteti cei care decideti sa nu ii folositi. Eu nu vorbesc despre sume mari; incepem cu sume mici. Ce s-ar intampla daca ii folositi? Ar permite o curgere a banilor. Nu exista curgere daca ii pastrati, daca stati pe ei. Daca credem cu totii si daca avem incredere ca banii sunt ca orice altceva, doar energie, permitem energiei sa curga. Poate nu va functiona imediat dar asa cum incepem sa lucram la aceasta curgere, asa cum fiecare persoana incepe sa lucreze la curgere, va deveni din ce in ce mai usor si mai rapid sa primim curgerea deasemenea. In dupa-miaza zilei de ieri am vorbit cu Sint Germain, asa cum am vorbit cu el in ultimele cateva zile. I-am dat o lista precisa cu tot ceea ce imi doresc. Nici un lucru de acolo nu este ceva nebunesc, ci lucruri cum ar fi imi doresc bani pentru a plati toate lucrurile necesare pentru masina mea.Vreau bani pentru doua bilete pentru a merge in Olanda pentru aniversarea celor 50 de ani de casatorie a parintilor mei in decembrie. Vreau bani pentru a ma duce la dentist. Lucruri de genul asta. Azi am fost intr-o stare in care am spus ''stii ceva, vreau o anumita cantitate de bani in fiecare zi''. Uita de lista, daca primesc aceasta cantitate pot face tot ceea ce este pe lista.M-am mai intrebat ce ar trebui sa fac in schimb. Sa ma ghideze ce trebuie sa fac in schimb. Raspunsul lui a fost sa incep sa ma indepartez de Retea. Adica sa fac rost de putere solara, sa imi iau in generator, sa incep sa stochez mancare. Va fi nevoie de asa ceva. Asta a fost prima data cand mi s-a comunicat acest lucru. Si ce citesc in mesajul lui in aceasta dupa-amiaza, dupa ce abia discutasem cu el: "Colecteaza lucruri pentru a-ti face viata mai adaptabila pentru conditiile care vor veni. Accepta faptul ca banii pot sa nu-ti fie de nici un folos la acel timp si fa-ti rost de ceea ce ai nevoie ACUM''. Acest lucru imi provoaca frica? Nu, sigur ca nu, sunt pur si simplu fericita ca am primit avertismentul inainte de vreme in loc sa intru in ceva pentru care nu am fost pregatita. Poate nici nu va fi nevoie; asta inseamna ca nu ar trebui sa o fac? Asa cum vad perspectiva lui Sint Germain cand spune ca ''douazeci de milioane de barbati si femei de pe Gaia sunt candidati la ascensiune.
Negarea mentala a cauzelor dezastrelor si o atitudine de control absolut asupra continutului mental sterg capacitatea omului de a ascende.Pentru a ascensiona, concentrarea mintii trebuie anulata complet. Constientizarea face acest lucru''. Aceasta este abrodarea mea si daca sunt ghidata sa ma pregatesc, asa voi face. Stiam de mult timp ca la acest punct multi dintre cei care ar trebui sa se trezeasca nu sunt inca pregatiti. Multi dintre ei nici macar nu constientizeaza. Multi dintre ei cred ca sunt treziti dar sunt intr-o stare de iluzie a trezirii. Mult mai multe lucruri se intampla decat ceea ce este exprimat in mesajele din exterior, daca sunteti dispusi sa le priviti cu mintea deschisa si fara frica. Suntem in spirit la fel de puternici ca multe dintre fiintele care la acest moment controleaza masele. Singurul lucru pe care trebuie sa il facem este sa aducem acea putere in dimensiunea a treia. Aici intervine munca, asa cum am deja probleme sa imi aduc un simplu copac cu bani aici. Si daca credeti ca la acest punct nu sunteti controlati, as spune sa va
uitati mai bine.Multi se lasa controlati de mesaje. Fie ca sunt corecte sau nu, nu conteaza. Le urmeaza si invata din ele, dar deasemenea ele ii controleaza caci in concordanta cu propriul sistem de credinta, ei le considera ca fiind adevarate sau false. Multi se lasa ghidati de mesajele care spun ca totul este bine, sunteti puternici si totul se petrece conform planului. Altii se lasa condusi de
faptul ca li se spune ca atata timp cat sunteti lumina si iubire, totul va fi in regula. Aceste mesaje nu ne sustin pentru ceea ce am venit sa facem aici pe pamant, ci nu ne spun decat ca totul se va face pentru noi. Voi ati ales sa fiti aici. Doar pentru a fi controlat si condus ca o oaie de ceea ce cred altii ca ar fi bine pentru voi? Poate este timpul sa va treziti la realitate, la ce se intampla pe pamant si sa faceti ceva in sensul acesta. Dar singura cale de a face ceva este sa va treziti complet nu numai la ce se intampla doar aici, ci oriunde altundeva. Nu doar in interiorul propriului univers ci deasemenea dincolo de universul nostru. Mesajele sunt pentru ghidare, pentru a va invata si pentru a va asista in a va aminti cine sunteti si de ce sunteti aici. Deciziile sunt luate de voi. sursa:

www.ascendedmasters.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu