duminică, februarie 14, 2010

O EXPERIENTA IN NOUA ENERGIE scrisoare de la Geoffrey Hoppe




Am putut auzi un cor zgomotos de murmure si vaite in camera in timpul ultimului shoud, cand Adamus a mentionat ca vom trece printr-o ''experienta'' in noua energie in curand. A fost ca si cum cuvantul ''experienta'' a adus amintiri neplacute din trecut. Poate ca aceasta este diferenta intre vechea si noua energie. Experientele noastre in vechea energie au fost adesea provocatoare si incarcate cu lectii. La un anumit nivel multi shaumbra aleg sa evite unele experiente din viata lor pentru ca pur si simplu nu mai pot face fata experientelor de natura veche.Dar intreruperea experientelor deasemenea va intrerupe si voua viata.Cred ca nu a fost o surpriza sa aud toate acele murmure si vaitari cand Adamus a spus ca vor veni experiente in noua energie in calea noastra. Dar ceea ce eu am simtit in timpul channelului a fost ceva diferit fata de ceea ce am simtit in trecut. ''Experienta'' mentionata de catre Adamus am simtit-o luminoasa si expansiva.Se simtea ca un dans al energiei si nu ca o palma peste fata. Se simtea ca o reusita, nu ca o bariera.Cred ca este exact ceea ce am cerut noi. In cele cateva zile de la shoud, am vorbit cu cativa shaumbra despre ''experienta''.Au fost multe speculatii despre ce ar putea fi. O noua slujba? Castig la loterie? Intalnirea sufletului pereche? Intuitia mea imi spune ca nu va fi despre lucruri atat de specifice sau tangibile.Cred ca va avea de-a face mai mult cu introspectia si perspectiva.Cu alte cuvinte, va fi mai mult o realizare clara de cristal care va va purta dincolo de punctul vostru normal de vedere al realitatii.Acea realizare sau
introspectiva va avea atunci un efect profund asupra lucrurilor materiale din viata voastra, sau cum este viata voastra pusa in ordine. As merge si mai departe incat sa spun ca noile noastre experiente vor fi pline de ''a-ha''-uri foarte vesele. E ca si cum ati fi sub apa mult timp si apoi dintr-o data ati iesi la suprafata si ati respira prim data. Eu vad acest lucru si ca un fel de tranzitie pentru noi toti.
Adamus a facut o declaratie curajoasa: ''Vom avea o experienta cu noua energie. Nu doar vom vorbi despre asta. Chiar o vom experimenta. Vom merge dincolo de aceasta clasa, in campurile realitatilor''. In timp ce vorbeam cu Adamus noaptea trecuta in avion, cand Linda si cu mine mergeam catre Istambul, el a spus ca acest lucru va fi o caramida importanta pe care sa ne putem construi viitoarele discutii. Deci resirati profund, eliberati-va centura de siguranta si fiti pregatiti pentru o aventura in noua energie. Am fost in antrenamente destul timp. Acum este timpul vietii noastre. sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu