duminică, decembrie 13, 2009

rezumat shoud 4 ADAMUS: DESCHIDETI-VA VOCEA



In toata fiinta mea Eu Sunt Cel Ce Sunt, Adamus cel Suveran. Bine ati venit in lumea mea! Eu sunt obisnuit sa va vad energetic si

acum va vad cu ochii fizici si am avut un mic soc; ce deghizari v-ati mai ales.(rasete)Voi cei vechi de acum doi ani nu mai sunteti aici.

V-ati nascut intr-un voi nou. Sunteti frustrati cand nu va mai puteti intoarce la vechiul voi. Noul Sine nu este o continuare a vietilor

trecute. Este o tendinta de a va naste din nou. Aspectele vietilor voastre trecute au creat o miscare a energiei pentru ca voi sa puteti

avea un nou inceput. Asta inseamna ca trebuie sa va asumati intreaga responsabilitate.V-ati reinventat, v-ati adaugat noi

caracteristici. Ati venit cu o noua esenta care are unelte noi care va invata cum sa lucrati cu noua energie, cum sa treceti dincolo de

minte, sa intelegeti ce este acest lucru numit Dumnezeu. Acestea nu sunt lucruri noi. Noi aducem lucrurile pe care voi le stiti la

suprafata. O mare problema la umani este indoiala. In timpul visului noi ne intalnim si radem si voi stiti atunci ca puteti face orice si

apoi veniti aici...si incepeti sa inventati tot felul de scuze. Voi faceti parte aici pe pamant din Cercul Crimson iar in celelalte taramuri

faceti parte din Consiliul Crimson, participati activ la intalniri, aveti responsabilitati. Ati crede ca in toata intelepciunea noastra ar trebui

sa stim cum functioneaza energia si constiinta dar noi nu stim. Voi in Consiliul Crimson sunteti intelepti iar cand veniti inapoi pe

pamant uitati totul. Asta pentru ca energia pamantului este foarte densa. Si noi invatam prin intermediul vostru cum sa facem tranzitia

catre o noua constiinta. O asemenea schimbare nu a mai exista pana acum in istorie. Au mai existat schimbari in Egip, in timpul lui

Yeshua, dar au fost mai blande. Voi treceti printr-o schimbare uimitoare. Noi suntem aici pentru a va reaminti de conectia pe care o

aveti cu Consiliul Crimson. Este foarte usor sa uitati de aceasta conectie, sa credeti ca acest Consiliu v-a uitat, dar nu este adevarat.

V-ati oferit sa fiti voluntari, sa invatati omenirea, dar mai intai sa invatati pe propria persoana. Tobias a anuntat acum ceva timp ca

doreste sa revina pe pamant si m-a chemat sa-mi spuna: ''Adamus nu vrei tu sa preiei acest grup shaumbra?'' Eu de fapt aveam o

alta oferta de la un alt grup. (rasete) Dar pana la urma am ales sa ma concentrez asupra shaumbrei, de aceea nu mai exista mesaje

de la Adamus prin altcineva. Tobias m-a convins, a vorbit mult despre voi, cred ca a si plans putin. (rasete) Mi-a vorbit despre ce a

descoperit din discutiile dintre voi, despre dorintele voastre, indoielile voastre. Mi-am facut o lista cu argumente pro si contra pentru

ambele grupuri. (rasete) Celalalt grup era unul foarte ceremonial, energia lui era una calma, faceau multe meditatii, aveau activitati de

grup, nu erau pe pamant.Prin munca lor doreau sa dezvolte noi dimensiuni. In acest grup prin cateva cuvinte erau la picioarele mele;

oh le placea atat de mult sa divinizeze. (rasete) Apoi m-am uitat la shaumbra...(rasete) Am venit de cateva ori ca oaspete la adunarile

voastre. V-am privit. Si i-am spus lui Tobias: ''Tobias, dar acesta este un grup dificil, nu are nici un capatai. La celalalt grup daca le

dau o tema, ar face-o imediat, chiar in fiecare zi. Acest grup(shaumbra) nu face nimic, dar de asta va iubesc eu pe voi." Da, stiu ca

nu respirati decat atunci cand aveti probleme,ca nu lucrati cu pekaua pentru ca sunteti prea ocupati sa trimiteti e-mail-uri prin toata

lumea. (rasete) Dar eu stiu ca voi intelegeti ce este respiratia. Si l-am intrebat pe Tobias ''ce este la shaumbra de este atat de

frustrant, de provocator de trebuie sa accept?'' Este faptul ca sunteti reali. Sigur ca mai am si alte caracteristici pentru voi dar...

(rasete) Sunteti lacomi, luptatori, murdari, intrati in viata si nu doar o contemplati, o traiti. Cand cunosti ce este in inima ta, nimic nu

este imposibil. Veti realiza marea simplitate a intregului. Voi cautati profunzimea, un scop, o relatie cu voi insiva. Acum voi nu aveti

decat un raspuns de la voi catre voi, de la corpul vostru, de la realitatea voastra, dar nu este o relatie. Acea relatie va fi una profund

de simpla. Nu trebuie sa suferiti vieti intregi, nu trebuie sa va disciplinati sau sa faceti tot felul de exercitii, voi le-ati facut pe toate. Ati

trecut de la a nu avea disciplina deloc la cealalta extrema; va dor genunchii si capul de atata disciplina; si apoi ati renuntat la ea. Si

apoi v-ati gandit ca trebuie inlocuita cu ceva. ''Ce trebuie sa fac in continuare?" Asta imi place la voi. ''Nu ar trebui sa studiez ceva?"

Nu, chiar deloc. Doar plecati din calea voastra. Nu trebuie sa va manipulati propria energie. Asta va distrage atentia. Voi incercati

acum sa fiti aici mai mult ca niciodata. Voi sunteti reali pentru ca nu evitati energiile, bune sau rele. Exista o schimbare imensa atunci

cand mergeti dincolo de logica. Este coplesitor la inceput. Asta va va conduce la adevarata simplitate profunda care trece dincolo de

toate cuvintele si care pur si simplu exista. Noi nu purtam robe lungi, ce bine; dar mi-ar placea totusi un costum mai frumos. (rasete)

Permiteti-va sa fiti voi insiva, sa fiti foarte reali, indiferent cum va percepe lumea. Energia este uimitoare. As dori ca cineva sa aduca o

tabla si creta, asta este totusi o clasa. Ati simtit uneori ca sunteti in dezechilibru? Voi treceti printr-un proces de schimbare care se

intensifica. Aveti impresia ca innebuniti, dar nu va faceti griji, voi sunteti deja nebuni.(rasete) Nebunia este minunata. In spitalele de

nebuni exista unii oameni foarte fericiti, nu toti, mai exista si unii care traiesc intr-un iad, dar majoritatea sunt fericiti. Nebunia

inseamna a elibera limite. Energiile din aceasta saptamana au fost uimitoare, mai ales la nivele subtile, asa cum nu au mai existat

pana acum. Acum pe pamant au loc mari schimbari ce se vor manifesta apoi in tiparele vremii. Noi toti vom experimenta in anii care

vor urma o explozie a tehnologiei. Acum este o lipsa a intelegerii despre cum functioneaza energia, dar va exista o intelegere

profunda a energiei care vi se va datora voua si muncii voastre. Veti citi in ziare titluri despre cum functioneaza Universul si va veti

spune: ''pai asta am descoperit noi acum 10 ani''. Voi explorati noi taramuri si dimensiuni. Ce spuneti despre ce s-a intamplat in Oslo?

Este uimitor. Eu am avut multe activitati in Oslo: am fost o pisica, un muncitor. Acolo i s-a inmanat premiul Nobel lui Abraham Obama.

Acolo nu au fost doar politicieni ci si fiinte care sunt maestrii ascensionati care si-au manifestat corpuri special pentru a participa la

aceasta ceremonie. A fost magnific. Acest lucru a marcat schimbarea pentru umanitate. Voi ar fi trebuit sa fiti invitati acolo.

Reprezinta de fapt o implinire a Marii Fratii Albe, care apropo nu are nici o legatura cu albul si nici cu maretia.(rasete) Adica a fost ok,

dar nu mareata.(rasete)America a fost creata ca o noua Atlantida si am dorit sa vedem cum este ca un conducator sa fie atat de

spiritual ca Obama si sotia sa? Cum este sa fie un conducator negru si atat de tanar? Este ceva ce te inspira. Umanitatea are 95%

bunatate; celelalte 5% par sa umbreasca umanul din fiecare dintre voi sau din intreg. Evenimentul de la Oslo marcheaza aducerea

Spiritului pe pamant.Eu asta am vazut la Oslo. Nu eram pregatit pentru ce am vazut, eu am crezut ca va fi drama, negativitate.

Energiile negative sunt atrase de lumina, se hranesc cu ea.M-am intalnit cu maestrii, cei morti desigur, si am discutat despre cum sa

lucram in continuare cu voi, sa vorbim cu voi altfel, mai real ca niciodata. Am realizat ca cei negativi isi vor intensifica munca. Vom

intra intr-o era a intercomunicarii. Va fi un sfarsit pentru cei care nu inteleg iluzia puterii. ''Bestia'', asa ii spun eu, isi va negocia

pozitia.Razboiul sau nu mai este real. Locul sau nu mai este pe pamant. Isi va schimba tactica, a folosit razboiul, crima, frica. Noi nu

vom negocia, nu pentru a castiga ci pentru ca noi alegem pentru noi. Voi nu anihilati intunericul ci il integrati. Fiti constienti de ce se

intampla.Toti cei din jurul vostru vor incerca sa negocieze, vor fi si amenintatori. Nu negociati. Daca sunteti prezenta Eu Sunt, nu aveti

ce negocia. Ce a fost lumina de pe cerul din Oslo? Este interesant. Voi ati creat acea lumina. Ati putut vedea spirala de lumina.A fost

o constiinta vizibila. Un frumos portal. El exista acolo oricum ca rezultat al muncii voastre. Dar nu era perceput de oameni. Acum a

putut fi perceput datorita intensitatii muncii care s-a desfasurat acolo. Energia a fost creata de catre voi, nu de catre extraterestrii.

Exista unii care au spus ca rusii au trimis o racheta care s-a invartit, dar ca nu pot explica albastrul din centru. Sigur, dati vina pe

rusi.(rasete) Eu ma amuz mai mult decat radeti voi. (rasete)Aducem constientizarea ca pamantul este al vostru. Ce ii faceti

pamantului? Pai nu prea ii puteti face atat de mult rau, caci el se va reface imediat. Gaia pleaca, va onoreaza pe voi si voi pe ea, ai

acum voi aveti intreaga responsabilitate. pamantul nu este atat de sensibil, el se poate reface. Visele va vor aminti cine sunteti cu

adevarat, ca sunteti fenomenali. Visele va vor deschide catre cine sunteti cu adevarat, catre potentialele voastre, uneori va vor speria.

Visele sunt foarte semnificative. Ceea ce faceti in timpul viselor, daca predati noua energie unor fiinte de lumina, de ce nu faceti asta

si pe pamant, daca scrieti o carte, de ce nu faceti asta si pe pamant? Din cauza indoielii. Aduceti-va un caiet langa pat. Stiu ca

sunteti shaumbra, dati din cap si nu va faceti tema (rasete). In shoud-ul trecut am convenit ca pe 11:11 sa avem o experienta comuna

in vis. Temele nu vi le faceti dar cand e vorba de experiente... (rasete) Au fost mii si mii de shaumbra, a trebuit sa aducem ajutoare.

A fost un vis de grup si unul individual. Visul a reprezentat conflictul dintre minte si ce se intampla dincolo de ea. Voi asociati mintea

cu un anumit loc (in cap) si deci inteligenta divina unde se afla? Peste tot. Voi incercati sa negociati cu voi insiva; acesta a fost

subiectul visului. Mintea incearca sa negocieze cu voi, sa se impotriveasca. Mintea va spune: ce rol imi dai acum? iti cer putin respect,

am lucrat pentru tine toata viata, vreau control, putere, imi datorezi asta. (spre Linda) Cum stam? Linda: este foarte bine. Adamus:

Cum stam cu timpul, stiu ca mesajul meu este minunat. (rasete) Shaumbra invatati sa jucati teatru. O fiinta creativa este

binecuvantata cu talentul de a juca. Nu fiti seriosi, a juca teatru va va elibera de concentrarea pe care o aveti asupra voastra. Este

bine sa jucati, va permite sa simtiti viata. Mintea este concediata si incepe sa negocieze. Ce ii veti oferi? Audienta: ciocolata. De asta

imi place shaumbra. Celalalt grup ar fi raspuns iubire, pace, dar shaumbra a spus ciocolata.(rasete)Voi veti fi la conducerea navei de

acum, nu mintea.Voi veti avea responsabilitatea. Ca si grup voi va expandati. Mintea nu moare ci se transforma, se integreaza. Sa

respiram. Va fi atat de simplu incat veti dori sa complicati. Adamus deseneaza pe tabla. Este o reprezentare a voastra. Linda: Sper

ca nu este ceva obraznic. (rasete) Adamus: Nu e, nu stiu de unde ti-a venit ideea asta. (rasete) Oh, nu este usor sa fii in locul meu.

Aceasta este expresia voastra in realitatea voastra. Sunteti constiinta divina, sunteti o fiinta cu suflet si nimeni nu va poate lua sufletul;

chiar daca totul va este luat, tot sunteti constienti de voi insiva. Constiinta atrage si foloseste energia; la un nivel profund ea cheama

energia la ea.Energia este potential care se afla la nivele neutre. Energia inseamna stimulare, ea respira viata in constiinta. Constiinta

respira energia si apoi o foloseste. Constiinta vrea sa creeze cu energia prin manifestare. Am desenat o cutie, simbol pentru

manifestare.Aveti mai multe elemente intre constiinta si manifestare: timp si spatiu. Tot ce va doriti se manifesta dar daca nu se

manifesta pe pamant, atunci se afla la un alt nivel. De fiecare data cand chemati o energie, ea se manifesta undeva, la un nivel.Alt

element ar fi dorinta, pasiunea, intensitatea. Cata intensitate aveti pentru a manifesta ceea ce va doriti? Asta e tot ce conteaza. Apoi

simplitatea face diferenta. Voi aveti o dorinta a sufletului, dar apoi intra mintea si va indoiti. Sufletul nu se indoieste. Aici aveti note

mici. Voi va ascundeti de voi, va este frica. Experienta din trecut va spune ca daca veti crea va vor critica. Dar critica este un lucru

minunat, este energie, doar atat.Aici este dificil. Si va este frica de propriile ganduri.Cu gandurile voastre ati putea exploda intreaga

lume din greseala. Dar voi nu ati face asta. Manifestarea trebuie sa se miste, sa curga. Curgerea face parte din energie. Creatia

voastra, prin curgere, va creste, se va dezvolta, va reveni la origini. Voi incercati sa controlati, nu aveti incredere in manifestare.

Lasati-o sa fie suverana, sa fie libera.Spiritul nu vrea sa va controleze, el va iubeste, va lasa liberi, sa fiti cum doriti sa fiti. Spiritul nu

trage sforile, voi nu sunteti marionete. Fiti tot ce Eu Sunt. Spiritul v-a oferit 100% din el si nu v-a cerut nici o garantie. Hai ca asta a

fost amuzant. Energia face lucruri ciudata cand trebuie sa curga. Constiinta trebuie sa se expandeze, nu conteaza cum, ea nu

cunoaste binele sau raul. Daca o veti limita, va exploda. Asa se va exprima. De asta multi au boli mentale; energiile mentale vor sa se

expandeze. Ce faceti pentru a elibera acea energie? Veti studia? Nu. Este foarte simplu. Ma voi referi la o sursa cu care am fost in

conflict pentru a raspunde, la Scripturi, in care se spune ''la inceput a fost cuvantul''. Ce traducere gresita. La inceput a fost respiratia.

Pana cand Spiritul nu v-a oferit intreaga sa iubire, nu a existat respiratia. Spiritul a respirat si ati aparut voi. Spiritul a creat cuvantul.

Ce este cuvantul? Expresie. Cuvantul este captiv in voi si il vom elibera in cateva minute.Cand vorbesc cu voi ma enervez pentru ca

aud aceasta voce mica. Ce s-a intamplat cu pasunea voastra? Spiritul nu va poate auzi. Voi vorbiti din minte, nu aveti intensitate.

Trebuie sa va deschideti pentru a crea. Daca nu va puteti exprima dorinta, cum sa va auda Spiritul? Nu folositi cuvintele umane. Voi

va ascundeti de Spirit. Si printre umani, de ce nu va asculta nimeni, de ce nu va raspunde? Pentru ca vorbiti din minte. Ce se

intampla cand energia explodeaza? Tipati. Hai, vreau sa va aud, chiar daca este doar o soapta. Din toata fiinta: Eu Sunt Cel Ce

Sunt.Chiar? Voi va spuneti fara nici un sentiment aceasta fraza, parca incercati sa va convingeti pe voi. Deschideti-va vocea si

potentialele. Va provoc sa va deschideti vocea acum, sa tipati, nu va aude nimeni, in afara de cateva milioande shaumbra (rasete),

dar ganditi-va la cei de acasa care vor scoate sunete de balena in timp de sotul doarme langa (rasete) {Tipete indelungi} Nu am auzit

nimic (rasete) Inca odata. {tipete indelungi} Acum se misca energiile. Nu va suprimati vocea. Lasati energia sa curga.Poate maine veti

avea o durere de spate, probleme cu sinusurile, asta pentru ca energia se misca. Nu va doriti sa o blocati.Cand energia este

eliberata, are un ciclu al vietii sale care se intoarce in energia pura. Dar acum este ceva diferit, nu se va intoarce in constiinta neutra ci

va sta aici, cu voi. Ea va chema noua energie. Noua energie este aici dar nu va aude, este disponibila dar nu stie ca o doriti.Lasati-o

sa curga prin voce, prin respiratie. Spiritul vrea sa va auda. Nu stiu de unde ati inventat faptul ca Dumnezeu le stie si le vede pe toate,

poate ca preotii v-au spus asta pentru a va speria, dar nu este adevarat. (rasete)Multi shaumbra vor pleca pentru a fi in alte parti, dar

ei stiau ca nu se mai pot ascunde. Dorintele voastre nu functioneaza pentru ca va asundeti de voi. Energia vocii voastre este expresia

Spiritului vostru.Cand va veti deschide vocea, Spiritul va va auzi.Cuvintele sunt un balegar. Vorbiti-mi in aceasta luna fara cuvnte. Este

simplu. Spuneti-mi o poveste despre voi fara a folosi cuvintele. Eu voi comunica cu voi fara cuvinte. Va trebui sa folositi adevarata

voce a Spiritului care nu are cuvinte. Pana acum ati stat intr-o ceata. Acum vom manifesta constient.Vocea voastra nu a avut

autoritate, incredere.Ascultati-va cum vorbiti cu copii vostri, cu ceilalti din jur. Fara intensitate. Veti realiza cat de mult v-ati

ascuns.Acum trebuie sa ma intorc la Oslo, am de luat un mic dejun; sigur mancarea de pisica nu este tocmai un deliciu, dar...(rasete)

Eu sunt cel ce sunt, Adamus cel Suveran.

Un comentariu:

  1. alo spitalul de psihiatrie aveti aici 2 cazuri pe blog...f grav..psihoza new age noua energie...necesita medicatie complexa

    RăspundețiȘtergere