miercuri, septembrie 16, 2009

ACORDANDU-VA...




Transmis de Neale Donald Walsch - 11 septembrie 2009
Totalitatea fiintei voastre este un Centru al Intelepciunii , divizat in 3 parti : Corpul, Mintea si Sufletul. Folosind doar
doua din trei sau mai rau, doar unul din trei , aceasta reprezinta scurt-circuitarea procesului de a lua decizii in extreme. Totusi,
asta este ceea ce majoritatea oamenilor fac in cea mai mare parte din timp. Anumite decizii sant facute de catre Corp :" Eu sant
atras de aceasta persoana, voi face sex cu ea". Anumite decizii sant facute de catre Minte :" Abia cunosc aceasta persoana. Nu
voi face asta". Si anumite decizii sant facute cu Sufletul :" Ma simt foarte conectat si "unul" cu aceasta persoana cu care abia
m-am intalnit. Voi experimenta aceasta total , cu sau fara sex. Asta nu trebuie sa duca nicaieri in mod special, dar sant deschis sa
o experimentez deplin". Rezultatul acestei folosiri dezmembrate a celor 3 parti ale fiintei inseamna o multime de semnale
conflictuale, o multime de confuzii interne. Si aceasta se refera la orice subiect, nu doar la deciziile importante personale, ca cea
de sus. Ceva simplu, cum ar fi mancarea, de exemplu : cum ar fi pranzul:" Acest salam pare delicios ! Imi place gustul salamului.
Vreau sa il mananc". " Nu imi voi infunda arterele cu acest aliment. Salamul este ultimul lucru pe care mi l-as dori". " Eu ma simt
atat de complet , intreg si perfect. Nimic nu ma poate atinge intr-un mod "rau" , daca nu ma gandesc ca acesta o face".Trucul este
sa " va acordati" la Sinele vostru Complet cand va confruntati cu orice alegere. La inceput, aceasta poate cere disciplina. Mai
tarziu, incepe sa se intample natural. Procesul in sine este foarte simplu. Mai intai, acordati-va cu corpul vostru. Ce simte acesta?
Anticipare? Spaima? Entuziasm? Plictiseala? Vibratie? Disconfort? Corpul vostru va va spune o multime, despre o multime de
lucruri. Eu numesc asta " testul burticii". Eu caut sa vad cum se simte corpul meu cand contemplu orice. Incepe energia sa-mi
curga prin vene , ca in dimineata zilei de Craciun? Sau ma simt ca si cum ma tarai, ca si cum nu vreau nici sa ma scol de pe
canapea sa merg atat de departe, la bucatarie...si nici macar sa imi pregatesc ceva pentru micul dejun? Oh, corpul meu imi va
spune o multime. Apoi, caut sa vad ce gandeste mintea mea. Eu ma gandesc literalmente la ce ma gandesc. Eu imi privesc
mintea si nu accept nici un gand ca fiind ultimul cuvant , ci doar imi privesc gandurile fara a le da vreo valoare, ca si cum ar fi doar
idei ...bomboane ale creierului, pentru a fi mestecate un timp, dar nimic mai mult decat notiunile pe care le am despre lucruri - si
nu mai "valide" decat notiunile opuse. O notiune este o notiune ; este doar un gand, un punct de vedere. As putea cu usurinta sa
imbratisez un alt punct de vedere , o notiune complet contradictorie si sa o fac sa devina deasemenea "adevarata" , prin simpla
imbratisare a ei. Deci, am observat asta. Si eu privesc profund sa vad ce imi cauzeaza sa imbratisez o notiune in locul alteia .
Apoi, ei imi ascult indeaproape Sufletul. Merg in interior (" Daca nu mergeti in interior, mergeti inafara") si in liniste observ si
absorb bland informatia care vine spre mine de la nivelul Sulfetului. Ma simt " in situatie" si sant foarte atent la momentul din fata
mea , deschizandu-ma spre toata constiinta mea , privind la ceea ce se intampla acum, din perspectiva Eternitatii. In final, eu
combin toate aceste 3 "mesaje" de la toate cele 3 Centre ale Intelepciunii , fuzionand si interpatrunzand energiile intr-o singura
nota muzicala de pe scara tonurilor. Acea nota fie produce armonie sau dizarmonie in fiinta mea. Creatia este fara greseala . Este
fie o simfonie , fie o cacofonie , un cantec de leagan sau un zanganit de corzi , care ma face sa ma simt inafara ordinii. Am invatat
sa identific acest sentiment - la fel cum sentimentul de bucurie odihnitoare este opusul sau. In acest fel, caut sa iau decizii
holistice, nu disparate. Simt ca am reusit mult mai des. Acest proces de 3 pasi, nu are un ton al timpului. A trebuit sa iau decizii "
fulger" , care au fost in mod remarcabil benefice. Deci, doar cunoasteti ca toate acestea pot fi facute intr-un moment. Puteti sa le
acordati timp daca vreti si daca santeti capabili dar nu trebuie. Nu se cere. Si cu cat folositi mai mult acesti 3 pasi, cu atat mai
repede intelegeti. Iubire si binecuvantari, Neale.
Sursa : http://www.spiritlibrary.com/