duminică, ianuarie 18, 2009

MESAJ DE LA DUMNEZEU - SI DACA VOI PUTETI IUBI CU ADEVARAT?



Transmis de Gloria Wendroff - 17 Ianuarie Dumnezeu a spus : A fost odata, cand gandeati ca stiti raspunsurile la toate si acum nu mai santeti sigurri. Bine ati venit in aceasta incertitudine ! Aceasta va lasa sa stiti ca exista viata in voi, totusi. Va lasa sa stiti ca voi progresati. Siguranta poate parea ca fiind un progres pentru voi, dar aceasta este mai mult ca un adapost in care stati pentru o noapte. Nesiguranta, pe de alta parte, va trimite afara , in calatoria voastra. Nesiguranta va duce in locuri unde siguranta este inafara locului. Desigur, exista aspecte ale vietii de care puteti fi siguri. Puteti fi siguri ca exista mai mult despre viata decat vad ochii vostri. Puteti fi siguri ca exista mai mult pentru voi, decat dati voi credibilitate. Puteti fi siguri ca toti cei pe care ii cunoasteti, nu conteaza cat de bine, sant mai mareti decat vedeti voi in prezent. Cuvantul este mai maret decat stiti. Maretia abunda. Daca ati sti cat de mult ! daca ati sti cat de mareti santeti. Voi santeti splendizi acum, totusi acesta poate fi ultimul lucru la care va puteti gandi sau care il ganditi despre altcineva pe care il cunoasteti. Voi puteti exagera cateva lucruri, preaiubitilor, dar nu puteti exagera bogatia Fiintei care santeti. De altfel, voi santeti Bogatia Fiintei Mele. Voi santeti Fiinte expandate si nu exista limita in care va puteti expanda , in orice directie. Nu exista limita de inaltime. Unde va situati privirea, preaiubitilor ? Nu exista limita in cer. Nu aveti limite. Nu este nimic prea inalt pentru voi. Exista prea jos pentru voi.Dar, nu va amintiti de asta. Doar ridicati-va picioarele, unul dupa altul. Vedeti unde va pot duce. Vedeti unde Ma puteti duce ! Ce ati dori sa-Mi aratati? Aratati-Mi ! Unde ati dori sa mergeti cu Mine? Hai sa mergem. Luati-Ma cu voi. Ce doriti cel mai mult pe lume? Luati-l. Luati-l pentru Mine. Sa ma aveti pe Mine in minte. Imaginati-va ce as dori cel mai mult. Pentru un moment, puteti gandi ca doriti toti banii pe care ii are o banca. Puteti gandi ca doriti o posesiune sau alta. Dar imi veti oferi Mie aceasta? Imi veti oferi banii sau o masina noua sau o noua casa sau un nou iubit? Eu stiu ca v-ar placea sa va intalniti sufletul pereche. Intr-un sens, preaiubitilor, EU SANT SUFLETUL VOSTRU PERECHE. Si voi santeti sufletul Meu pereche. Acum, NOI ne ne apropiem de ceea ceati putea voi sa-Mi oferiti Mie.Eu cred ca este Iubirea pe care v-ar placea sa Mi-o oferiti. Si deci, Eu va rog sa-Mi daruiti cat de multa iubire puteti. Puteti fi siguri ca iubirea voastra Ma v-a atinge si Eu o voi intampina. Voi ati cautat iubirea voastra adevarata si in tot acest timp, Eu eram chiar cu voi. Poate sufletul vostru pereche de pe Pamant ar putea fi un intermediar. Voi i-ati putea da lui sau ei atat de multa iubire , incat s-ar imprastia in toata lumea. Da, ceea ce voi doriti cu adevarat, preaiubitilor este ca iubirea voastra sa fie exprimata si sa fie transmisa. Eu sant sigur de asta. Cand va cautati sufletul pereche, voi cautai intr-adevar sa descoperiti iubirea in inima voastra . Voi doriti sa curatati orice a acoperit inmugurirea iubirii in inima voastra. Si daca ati iubi cu adevarat ? Si daca aveti toata iubirea Mea in voi? Ce suflet nu si-ar dori-o? Poate deja v-ati intalnit sufletul pereche si nu ati putut vedea prin deghizarea lui sau a ei. Eu nu spun ca este asa. Eu spun ca aceasta este o posibilitate. Poate voi daruiti iubire tuturor. Oricine poate fi sufletul vostru pereche. In orice caz, revarsati-va iubirea asupra voastra si Eu o voi primi deasemenea si vi-o trimit inapoi. Sursa : http://www.heavenletters.com/