sâmbătă, octombrie 11, 2008

O PRIVIRE IN CULISE articol de Geoffrey Hoppe octombrie 2008





(articol scris de Geoffrey Hoppe dupa shoud-ul din 4 octombrie cu Saint-Germain)
Dupa un shoud intens asa cum am avut pe 4 octombrie cu Adamus Saint Germain, primesc multe intrebari de la shaumbra despre ce
experimentez eu ca si canal in timpul unei sesiuni de acest gen. Iata o privire in culise: de obicei nu stiu ce entitate va face shoud-ul. Singura data
cand stiu ce se intampla este atunci cand ceva neobisnuit sau provocator se va prezenta. Adamus Saint Germain a ''aterizat'' in timp ce eu faceam
un dus sambata dimineata inainte de shoud pentru a ma anunta ca el va face sesiunea. Am fost intr-un fel surprins pentru ca plecarea lui Tobias
fiind in iulie 2009 am presupus ca el va face toate shoud-urile din Seria Reantoarcerii. Adamus, a spus Tobias, l-a rugat sa faca aceasta sesiune
pentru ca ar fi o parte atat de integrata din ceea ce vom lucra in urmatorii patru ani. In timpul ''showu-lui Geoff si Linda'' de la inceputul transmisiei
web, am inceput sa simt o lumina inainte si usor dezorientat asa cum il puteam simti pe Adamus mutandu-se inauntru. Era foarte supranatural, ca
si cum ma priveam pe mine incercand sa trec prin diapozitive in timpul primei ore. Adamus era foarte prezent si pregatit sa inceapa; ca sa fiu
sincer, el dorea sa trecem peste diapozitive si sa ajungem mai repede la mesajul LUI.In timpul pauzei intre show-ul Geoff si Linda si dhoud, merg
in camera din spate la Sala Coal Creek pentru a respira si pentru a face conectia cu entitatile. Odata ce intru in aceasta stare, devin foarte sensibil
la orice si la toate energiile. Trebuie sa-mi limitez interactiunea, si fizica si psihica cu alte persoane caci devin constient de alte fiinte non-fizice in
acel timp. Pentru ca ma simt atat de expansiv, este usor sa fiu distras de catre energiile oaspetilor care vin, shaumbra care se conecteaza in direct
si d ingerii Consiliului Crimson care sustin energetic shoud-ul. In momentul in care Norma incepe sa conduca respiratiile cu shaumbra, ma simt
tras in alta dimensiune. Imi pot simti corpul si sunt constient de realitatea mea fizica, se simte ca un aspect intre multe altele. La acest punct imi
pot simti corpul care tresara si se smuceste; se intampla chiar daca constient eu incerc sa stopez acest lucru. Acum muzica incepe sa cante.Eu
sunt in ozone, ca sa zic asa. Il pot vedea si simti pe Saint-Gerimain. Compasiunea si iubirea sunt atat de coplesitoare incat eu trec printr-o serie de
spalari cu iubire din varful capului si pana la degetele de la picioare. Corpul meu tresara si se smuceste iar. Este o senzatie suforica si incredibila.
Totul devine alb auriu si eu realizez ca sunt din nou in adevarata mea constiinta. As dori sa ma simt astfel tot timpul. ''Stai concentrat'' imi spun. u
este un timp de hoinareala. Saint-Germain radiaza o lumina care merge direct in corpul meu fizic si eteric. Eu ii permit sa se topeasca in mine,
intrand in corpul, mintea si sufletul meu. Si mai multe tresariri si smucituri. ''Si alte persoane simt asta'' ma intreb eu? Ooops, sati concentrat.
Acesta este timpul ca channeler-ul sa plece asa cum pilotul se catapulteaza. Nu este un timp bun sa te uiti pe fereastra. Respira si elibereaza.
Respira si elibereaza. Ah! Dintr-o data tulburarea energiilor se calmeaza. Saint-Germain a aterizat, face total parte din mine. El este Saint-
Germain, eu sunt Geoffrey, dar acum suntem uniti. Muzica canta in continuare si urmatorul minut sau doua pare ca dureaza ore. Saint-Germain
incepe sa discute cu mine, de obicei despre lucruri neimportante si umane. Spune cateva glume, impartaseste catve povesti despre Tobias si
Kuthumi. Eu simt un mare zambet pe fata mea umana. Sper ca toata lumea are ochii inchisi pentru ca eu probabil arat ca un taran idiot acum.
Saint-Germain imi spune ca are un mesaj important azi. ''Sa nu ai nici o retinere si sa nu filtrezi'' ma earta el. Fii un canal pur. El va spune
mesajul asa cum este pentru ca shaumbra chiar vrea sa stie. Stai conectat la el, nu hoinari in alte energii active care ne inconjoara pe noi doi.
Respira. Eu zambesc din nou, nu pentru ca Saint-Gerimain glumeste ci pentru ca el zambeste acum catre shaumbra prin fata mea fizica. Fata
mea se simte diferit, ca si cum nu ar fi deloc a mea. Brusc aud cuvintele care imi vin spre gura mea. Suna ca mine dar nu sunt eu. Eu sunt prezent
in camera dar nu sunt prezent deloc. Stiu ca pot opri totul daca as dori dar eu nu vreau. Eu curg pe un rau foarte rapid al constiintei dar totusi se
simte calm, linistit si ghidat. Aud cum rade audienta. Of, am pierdut umorul lui Saint-Germain sau poate remarca lui aroganta! E nasoala viata de
channeler.Acum suntem profund in shoud. saint-Germain vorbeste despre Mesageri. Gura mea se misca si sunetul iese afara dar eu nu sunt
foarte sigur ce este spus. In plus fata de Saint-Germain, eu pot simti o puternica conectie cu mii de shaumbra. Acesta este intr-adevar un shoud,
constiintele combinate ale shaumbra si ale entitatilor. Viata este buna. Respira. Saint-Germain vorbeste despre sfarsitul puterii. Este ca si cum ai
privi si ai simti un film, eu vad oameni puternici din toata lumea care se agat de puterea lor. Pot vedea entitati nu prea dragute de partea cealalta
care incearca deasemenea sa se agate. Saint-Germain ma cearta :''Inceteaza sa mai filtrezi!'' El dorea sa spuna ceva despre retorica religioasa si
despre cacatul spiritual. Eu am spus ''c spiritual''. Audienta rade. Eu respir. Ce putea sa faca un fost catolic? Acum el devine mai puternic.
Vorbeste despre ce se va intampla in lume. Ma simt ca si cum as fi un pasager intr-o masina care merge prea repede. Eu pot vedea aceasta
intreaga lupta pentru putere, eu pot simti frica si anxietatea printre umani, si mai mult decta asta eu pot simti confuzia umanitatii si propriile lor
pierderi de putere, despre ce se inatmpla cu adevarat in lumea financiara. Putini stiu ce se inatmapla cu adevarat, multi speculeaza incorect.
''Intoarce-te la concentrare'' imi spun eu. Nu fi atras in haos. Cat de rapid furtuna energiilor se muta in interior, acum dintr-o data se linisteste.
Apele sunt calme din nou. ''Uau'' gandesc pentru mine ''asta e un shoud pe cinste''. Daca cineva se conecteaza mai tarziu probabil vor fi spulberati
de energie. Acum Saint-Germain, folosindu-mi vocea si gura, vorbeste despre increderea in sine. Am mai auzit inainte dar de data asta are o noua
profunzime si un nou sens. Mai mult il simt decat il gandesc. Asa trecem se timpurile dure din fata noastra. Orice altceva este o aroma artificiala.
Inaintea mea in cahnnel, simt ca urmeaza ceva special.Energia amenintatoare este inlocuita de catre un peisaj stralucitor auriu. Saint-Germain
cere shaumbrei sa il insoteasca intr-o viziune pentru planeta. El ne cere mai curand sa o simtim decat sa o gandim. Gerhard Fankhauser canta o
melodie la cererea lui Saint-Germain. Daca orice shaumbra s-a indepartat, acum se alatura in energia shoud-ului pentru a crea aceasta viziune a
potentialului viitor. ''Asta este ceea ce shaumbrei ii place sa faca cel mai mult'' imi spun eu. La acest lucru sunt ei cei mai buni. Energia shoud-ului
creste imens dar nu impinge sau controleaza. Poate ca ar trebui sa facem aceste viziuni de grup mai des cred? Luam o pauza in tre shoud si
intrebari si raspunsuri. Linda ma ghideaza usor catre camera din spate astfel incat eu sa stau in constiinta shoud-ului.Ma intreb eu, pe cine
mentine ea? Eu stiu ca ea simte energiile la fel de intens ca si mine in timpul shoud-ului pentru ca ea este o parte integrata a procesului de
channeling. Ea ma lasa singur in camera din spate si merge sa vorbeasca cu shaumbra. Ea isi va permite sa integreze acest shoud intr-un timp
mai indepartat, poate in zborul catre Brazilia. Ne intoarcem la sesiunea de intrebari si raspunsuri.Eu mi-am mentinut conectia cu Saint-Germain,
deci este usor sa intru inapoi in channel total. Acum vorbeste despre ''vestile bune'' sau cum tocmai am scris gresit ''Vestile lui Dumnezeu''. Uau!
Sunt bucuros sa aud ca sunt vesti bune. Saint-Germain vorbeste despre o formula pentru fizica spirituala: ''Colapsul puterii conduce catre valuri de
turbulente care cauzeaza un vid tensionat, care duce la constientizare noua''. Eu pot vedea formula ca si cum ar fi scrisa pe o tabla de catre un
matematician. Saint-Germain ma cearta si imi spune sa nu descriu in cuvinte umane. Este ceva indescriptibil pentru acest timp, si pe langa asta,
shaumbra oricum ''intelege''. Inaintam acum.Acum vad solutiile pentru provocarile umanitatii in privinta combustibilului, hranei, finantelor si
medicinei venind rapid si eficient. Acestea sunt solutii pe care nici nu ni le-am fi putut imagina acum cativa ani. Acest intreg sfarsit de putere a
deschis noi usi de potentiale care sunt intotdeauna acolo dar niciodata vazute. Viziunile shaumbrei pe care le-am facut in timpul shoud-ului ajuta
manifestarea acestora in realitate. Foarte misto Saint-Germain, cred ca acum am inteles.Un alt shoud a fost oferit si ziua s-a sfarsit. Ma simt foarte
dezorientat acum desi incerc sa vorbesc cu oamenii si sa ajut colegii sa impacheteze echipamentul.Eu sunt acum mai mult un obstacol decat un
ajutor, deci decid sa ma dau la o parte din calea colegilor. Sunt flamand, obosit , dar fericit. Cinam cu un grup shaumbra la un mic restaurant, mai
sus de drum. Conversatia este usoara si frumoasa. Toata lumea se incalzeste din energia shaumbra si a zilei. In acea noapte am avut unul dintre
cele mai odihnitoare somnuri pe care le-am avut de ani de zile. Visele sunt vii si intense. Exista multe urmariri, lupte, furie. Si frica. Este sfarsitul
puterii. Si asa este. sursa: http://www.crimsoncircle.com/