marți, august 19, 2008

ARHANGHELUL METATRON - STEAUA ANGELICA A CHRISTULUI






Meditatie transmisa prin Natalie
Eu Sant Arhanghelul Metatron, Eu sant Liderul Arhanghelilor si al taramului angelic ; Eu sant mentinatorul energiei
Christice la nivel universal. Eu stau inaintea voastra acum, ca si o stea iluminand o energie alba pura , care ancoreaza culorile,
vibratiile si frecventele universului. Eu stau ianintea voastra emanandu-mi lumina ; Eu trimit o stea luminoasa din lumina mea
catre sufletul vostru.Eu numesc aceasta Steaua Angelica a Christului si Eu doresc sa impartasesc aceasta energie cu voi.
Aceasta stea de lumina contine iubirea intregului taram angelic, a arhanghelilor si propria mea energie. Aceasta este o capsula de
energie sacra , care atunci cand este activata , va revarsa iubirea taramului angelicin fiinta voastra. Steaua Angelica a Christului
fuzioneaza in chakra inimii voastre ; ea isi mentine forma , asa cum incepe sa emane lumina si iubirea care curge in sufletul si
corpul vostru. Stati linistiti in meditatie si acceptati energia Stele Angelice a Christului in fiinta voastra. Cunoasteti ca aceasta
este vindecatoare si purificatoare penttru fiinta voastra , asistandu-va in acceptarea si ancorarea energiei Christului in fiinta si
realitatea voastra. Toate emotiile negative sant dispersate, in timp ce emotiile pozitive sant amplificate. Simtiti, absorbiti si
relaxati-va in iubirea regatului angelic. Cand santeti gata, imaginati-va Steaua Angelica a Christului miscandu-se in sus, spre
chakra celui de al 3-lea ochi. Eneriga stelei continua sa pulseze din aceasta noua pozitie in corp si in aura. Steaua Angelica a
Christului se infiltreaza adanc in cel de-al 3-lea ochi . Energia stelei activeaza al 3 -lea ochi , pentru a va aduce o noua claritate si
intelegere.Ea deasemenea curata si vindeca mintea voastra si orice energie negativa sau ganduri, pentru a ancora cea mai pura
forma a iubirii in mintea voastra, actiuni si reactii pentru experienta voastra de pe Pamant. Inconjuratu-va cu aceasta energie a
iubirii si permiteti-i sa va spele mintea. Cand santeti gata si mintea voastra simte cum a ancorat iubirea, simtindu-se
reimprospatata si treaza, apoi trimiteti Steaua Angelica a Christului in jos pe sistemul de chakre, incet, pana cand atinge chakra
radacinii voastre. Lumina va pluti prin gat, inima, plexul solar si chakra sacrala , pana atinge chakra radacinii de la baza coloanei
voastre vertebrale. Permiteti stelei sa se odihneasca aici pentru un moment, simtind vibratia, puterea si energia iubitoare a stelei.
Amintiti-va ca energia stelei este conectata cu voi la un nivel adanc cu taramul angelic. Imaginati-va ca steaua pluteste in jos ,
spre centru Pamantului , imaginati-va sau cunoasteti ca ea se infuzeaza complet in sufletul Mamei Pamant , atat de mult incat
forma stelei se dizolva. Voi asistati la ancorarea Constiintei Christice in Pamant , pentru a adauga ascensiunea umanitatii , la
aceasta perioada speciala a cresterii accelerate. Energia pe care ati absorbit-o de la stea , a crescut cantitatea de lumina si iubire
din aura si din fiinta voastra. Aceasta va va ajuta in concentrarea si in procesul dezvoltarii voastre spirituale de pe Pamant. Scopul
Perioadei Transformarii din 8.08.2008 si pana in 2009 este sa ancorati energia Christului pe Pamant si sa ajutati oamenii in
eliminarea fricii, in timp ce isi invata mintea sa creeze abundenta in toate formele din viata lor. Aceasta meditatie va va ajuta
foarte mult cand practicati ancorarea Constiintei Christice in fiinta voastra , pentru propria voastra crestere si evolutie a umanitatii.
Steaua este vindecatoare si curatatoare si deci, va elibera multe blocaje in fiinta voastra si obstacole din viata voastra , pentru a
va permite sa va atingeti scopurile. Aceasta meditatie poate fi facuta de cate ori doriti , pur si simplu invocand energia mea sa
stea inaintea voastra , la inceputul meditatiei. " Eu sant iubire, Eu sant Christ". Aceasta poate fi folosita ca afirmatie pentru a
ancora energia Christului in fiinta voastra. Binecuvantarile mele si iubirea mea sa fie cu voi, intotdeauna ! Arhanghel Metatron.
Sursa : http://www.wisdomofthelight.com/