luni, noiembrie 07, 2011

Sfere de potentiale cu Adamus


Sfere de potentiale
de Jean Tinder
M-am gandit in ultimul timp la "sferele de potentiale" despre care vorbea Adamus.Pentru mine a alege constient potentialele suna grozav, dar ce inseamna cu adevarat a-ti explora potentialele si chiar a-ti imagina unele noi si apoi sa-ti alegi unul sau mai multe? Cum pot eu sa recunosc si sa aleg ce vreau fara sa folosesc mintea pentru a decide ce este? Foarte multe din materialele recente ale lui Adamus, vorbesc despre imaginatie si potentiale, care bineanteles merg foarte bine impreuna. Deci zilele trecute, respirand si cantarind toate astea, am decis sa imaginez si sa explorez potentialele pentru "Abundenta mareata a lui Jean" si sa vad cu adevarat despre ce vorbeste el. In primul rand am respirat profund de cateva ori si m-am conectat la sinele meu-acesta este intotdeauna un lucru bun pentru inceput.Apoi m-am deschis si am "adunat" toate potentialele variate pentru "Abundenta mareata a lui Jean". In imaginatia mea au inceput sa apara o multime de sfere de tot felul. Primele pe care le-am observat erau cam mici, opace, albicioase si dure. Cumva am stiut ca erau din "trecutul" meu. In aceasta viata si in altele, in mod sigur am ales saracia si lipsa si acestea erau potentialele mici, dure si limitate pe care deja le-am trait. Poate ca acestea au aparut primele pentru ca erau atat de familiare. Sigur ca am inceput imediat sa ma gandesc la ele si am iesit din imaginatie.Apoi mi-am amintit "hei, fara gandire" si am revenit la sentimentul si explorarea potentialelor. "Sferele" aveau multe caracteristici diferite. Unele erau mari si intunecate si cam negative. Altele erau mici si luminoase, stralucitoare. Altele erau ca niste pete gri, nedefinite, umede. Unele erau fragile, umbrite sau emanand cel putin nelinistite. Unele curgeau si se miscau. Altele erau opace, de culori, miscari si texturi variate. Altele erau complet clare. Era foarte tentant sa incerc sa inteleg ce insemnau toate aceste caracteristici si in special care erau cele "bune" si cele "rele" dar...fara gandire. Apoi am fost destul de surprins sa descopar ca a aparut Adamus. Mi-a oferit o sfera aurie de marime medie, solida si a spus "uite, vezi cum simti aceasta sfera". Nu era exact "grea" asa cum v-ati fi asteptat, dar era foarte solida si foarte aurie. De fapt, se simtea chiar destul de neconfortabila, putin cam prea stralucitoare si intensa pentru mine. I-am dat-o inapoi si mi-am imaginat cum s-ar simti o sfera argintie. Parea ceva mai confortabila. Adamus doar a zambit "ei bine, cum iti convine tie". M-am intors la o potentiala "sfera" pe care o observasem mai devreme. Era mai mare decat majoritatea, dar avea unele calitati unice. Se misca si se marea, parea ca se afla intr-o miscare gentila continua.Parea destul de clara, desi foarte bine definita. Intr-un fel imi placea sentimentul, asa ca am stat cu ea si am adus-o mai aproape. Ma pregateam sa aleg constient acel potential, cand adamus a intervenit din nou. "Uite, incearca sa o amesteci cu asta", oferindu-mi din nou sfera aurie.(ce are el cu aurul, nu stiu) Sigur, de ce nu? Pot sa aleg din nou daca nu-mi place. Si am luat sfera aurie mai mica si am amestecat-o cu cea mare pe care o alesesem eu si voila! S-au amestecat intr-un mod foarte interesant. Suprafata clara a sferei mele a capatat o nuanta aurie frumoasa, stralucind in timp ce se misca si auriul s-a temperat intr-un fel astfel incat se simtea mult mai confortabil. Da, mi-a placut acel amestec. Acesta este potentialul pe care il voi alege. Si am respirat, am ridicat degetul si am atins usor sfera...si imaginatia s-a terminat. Am zambit reflectand la aceasta experienta. Deci asa trebuie sa simti, sa imaginezi si sa explorezi otentialele. De fapt a fost foarte distractiv si atata timp cat stau in sentiment si imaginatie, totul este posibil. Inca mai pot simti acel potential aici de fiecare data cand ma gandesc la asta, dar acum este activat.Deci orice a reprezentat este ceea ce am ales(la acel moment) pentru "abundenta mea mareata". In culise nu este greu sa intelegi ce reprezentau unele sfere, dar experienta in sine a fost pur si simplu o joaca cu energiile, sentimentele si imaginatia. Si da, Adamus a fost acolo, asa cum a promis, la fiecare pas. Mi-a placut sa-l simt jucandu-se alaturi de mine, oferindu-mi mai multe cai de a-mi imagina si a ma juca cu potentialele, a le amesteca, a le simti si de a mi le face propriile alegri. Va invit sa va jucati cu asta. Faceti din acest lucru o experienta reala pentru voi insiva si nu inca un concept interesant si nu ma indoiesc ca Adamus nu va fi acolo pentru a se juca impreuna cu voi. Pur si simplu imaginati-va toate subiectele din viata voastra in care v-ati putea explora potentialele-creativitatea, expresia, pasiunea, sanatatea, relatiile, banii, optiunile in cariera, familie, calatorii, etc. Cel mai maret lucru este ca nu trebuie sa incercati sa intelegeti "cum" sa faceti ca sa functioneaza si nici chiar sa aflati care este "sfera buna". Pur si simplu alegeti ce energie si sentiment va place cel mai mult la acel moment si apoi sa va intoarceti la viata voastra sa vedeti ce se intampla. Eu inca nu am castigat la loterie, dar pot spune ca de cand am avut aceatsa experienta, s-au miscat multe energii in multe din creatiile mele. Deci data viitoare cand nu prea stiti ce sa alegeti, conectati-va la VOI, aprindeti-va masina magica de sfere (imaginatia voastra desigur) si lasati-va inima shaumbra inteleapta si iubitoare sa se distreze!
sursa: http://blog.crimsoncircle.com/?p=34#more-34

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu