sâmbătă, ianuarie 23, 2010

Scrisoarea lui Geoffrey Hoppe pe ianuarie 2010 VIATA NU VA MAI FI LA FEL FARA TOBIAS.VIATA NU VA MAI FI LA FEL CU ADAMUS.




Viata cu Adamus este ceva mai diferita decat cea cu Tobias. Acesta ar putea fi un comentariu ''evident de maestru'' daca ati experimentat diferenta intre personalitatea iubitoare si compasionata a lui Tobias si Adamus, ei bine, ''profesorul''.Mi-a fost cam greu sa ma acomodez cu tot ce inseamna ''Adamus'' incepand cu septembrie. O mare parte din mine spera ca Tobias sa se mai intoarca ca intr-o epopee, o intoarcere de proportii biblice. Ce mult imi lipseste firea sa grijulie! Ce mult imi lipseste sa inchid ochii si sa stau pe scaun in timpul channel-ului! In vietile trecute am invatat sa fac channel in acest fel si acum vine Adamus si schimba totul!Tobias nu a pus niciodata pe nimeni(inclusiv pe mine) intr-o situatie neplacuta intr-un shoud. Acum camera tremura de anticipatie cand Adamus se plimba prin camera, pregatit pentru a selectiona pe cineva, facandu-ma sa ma simt chiar neconfortabil in disconfortul lor! Cu Tobias aveam conversatii lungi, lungi. Uneori foloseam cuvinte, alte ori doar sentimente (fara cuvinte). El ma lasa sa aleg. Adamus nu ma lasa sa folosesc cuvinte in comunicatiile mele cu el desi sunt timpuri cand am nevoie disperata sa ma reduc la cuvinte. Cu Tobias vorbeam mult despre problemele noastre, vietile trecute si aspectele ne-integrate. Adamus nu doreste sa vorbeasca decat despre alegerile care ne creaza realitatea. Tobias obisnuia sa vina la toate orele din noapte, ceea ce facea ca somnul de noapte sa nu fie atat de odihnitor. Nu am dormit niciodata atat de bine de cand a venit Adamus. Atunci cand vine el este rapid, succint si are un impact total.Uneori plecam mult in afara, in eter, atunci cand Tobias canaliza.Dura ore in sir pentru a ma putea aduna dupa channel-ul lui Tobias. Cu Adamus sunt incredibil de prezent si constient de tot ce se intampla. Daca incep sa plutesc prin alte taramuri el se ridica de pe scaun si incepe sa se plimbe.SAu ma loveste peste frunte. Imi ia doar 30 de minute pentru a ma reintoarce in mine dupa un channel cu Adamus, dar sunt cu adevarat extenuat in ziua dupa shoud-ul lunar. Imi este greu sa fac oricare dintre activitatile creierului stang, imi este foarte foame si muzica niciodata nu se aude atat de bine. Si Tobias si Adamus au un simt al umorului foarte bine dezvoltat. Umorul lui Tobias era mai gentil si inclinat in general asupra conditiei umane, in timp ce umorul lui Adamus este mult mai
stratificat, mai ascutit si mai profund. Uneori nici nu ii inteleg umorul decat dupa o zi sau doua, ai atunci izbucnesc intr-un ras spontan.Dupa un channel cu Tobias de obicei ma simteam ca si cum as fi fost imbratisat si iubit timp de o ora. Adamus nu stie cum sa vorbeasca doar o ora.Dupa Channel-ul cu Adamus ma simt ca si cum ar fi trecut trenul de mare viteza peste mine.Channel-urile lui Tobias pareu sa tina cel putin o ora, chiar daca nu era asa.Adamus poate vorbi timp de 2 sau 3 ore si pare ca nu a durat decat 20 de minute. Tobias a fost cel mai bun prieten al meu. Adamus devine cel mai bun invatator al meu. Exista timpuri cand as dori ca Tobias sa se intoarca. Tot timpul sunt recunoscator pentru binecuvantarile lui Adamus.Tobias ne-a iubit pentru ca noi toti am fost impreuna in trecut. Adamus ne iubeste pentru ca suntem reali.Viata nu va mai fi la fel fara Tobias.Viata nu va mai fi la fel cu Adamus. Eu personal ma simt mult mai conectat cu publicul in timpul mesajelor lui Adamus. Vad, simt si ma conectez cu toata lumea, inclusiv cu cei de pe internet. Simt ca sunt constient si implicat acum ca Adamus mi-a deschis ochii si simturile. Eu experimentez channel-urile in definitie inalta acum. Daca ar fi sa-mi incredintez viata lui Tobias sau Adamus, pe cine as alege? Pe niciunul si pe amandoi. Tobias era umil.
Adamus poate fi arogant. Oamenii obisnuiau sa doarma in timpul channel-urilor lui Tobias. Oamenii se tin de spatarele scaunelor cu Adamus. Tobias ne-a unit, ne-a iubit si ne-a invatat compasiunea la orice nivel. Adamus doreste ca noi sa ne realizam cele mai merete vise. Noi suntem intr-adevar cei norocosi. sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu