joi, septembrie 17, 2009

SCRISOAREA LUNII SEPTEMBRIE 2009 - CU OCHII DESCHISI





Transmis de Geoffrey Hoppe
Adamus a descins intr-un stil flamboyant la work-shop-ul sau care a debutat in Sante Fe , New Mexico (SUA) , mai
devreme, luna aceasta. A fost primul work-shop cu Adamus, de la despartirea de Tobias, din iulie. De altfel, noi am facut
numeroase work-shop-uri cu Adamus in trecut - inclusiv trilogia Dream Walker - dar a fost pentru prima data cand Tobias nu mai
era in spate pentru a asista cu energiile sale. Impreuna cu 75 de shaumbra magnifici din SUA, Europa si America de Sud , noi am
explorat si experimentat realitatile interdimensionale. Noi ne-am aplecat pentru a mirosi energiile de pe covor ; am facut o excursie
in a 2-a dupa-amiaza pentru a simti energiile catorva artisti ai comunitatii, la vreo 20 de mile de Santa Fe ; participantii s-au
expandat in trecut, prezent si viitor, pentru a experimenta versiunea lui Adamus a unei "privelisti indepartate". Work-shop-ul a fost
vioi si succint. Adamus a aranjat cu grija programul si l-a transmis cu gratie. Desigur, el a ajutat sa avem un grup de shaumbra
entuziast si asezonat cu care sa lucreze. Ei au venit pregatiti sa invete si sa experimenteze si mai mult decat orice, sa iasa afara
din capetele lor. Mai devreme, la primul channel, Adamus mi-a cerut clar sa canalizez cu ochii deschisi . Eu am experimentat
cateva minute cu ochii deschisi in timpul ultimului channel cu Tobias din iulie , dar nu este unul din lucrurile mele favorite. Ma
distrage foarte mult sa vad fetele si reactiile oamenilor. Cand ochii mei sant inchisi, pot sa intru foarte profund in energii. Si, ca sa
fiu foarte sincer, ma pot ascunde in spatele ochilor mei inchisi. Deodata, l-am simtit pe Adamus stand in fata scaunului. Ochii mei
au clipit. Viziunea mea umana a fost chiar incetosata, dar am putut vedea cum au tresarit fetele participantilor, deoarece ei
probabil au putut vedea deasemenea tresarirea de pe fata mea. Am vrut sa inchid ochii si sa ma retrag inapoi in scaun, dar
Adamus a avut alte idei. Intr-un moment, el s-a plimbat in jurul camerei, vorbind cu shaumbra, in timp ce oferea intuitii personale si
sfaturi catorva dintre participanti. El si-a asezat mainile pe umerii shaumbra , asa cum se plimba printre scaune. Eu cred ca toti cei
din camera au fost surprinsi si incantati de prezenta IN ACUM al lui Adamus. Au fost ocazii , in timpul week-endu-lui , cand
Adamus statea in scaun si imi permitea sa imi tin ochii inchisi, in special cand el ghida grupul prin cateva experiente
interdimensionale, deoarece ochii lor erau inchisi, deasemenea. El a deschis ochii lui/ai mei din nou pe durata sesiunii de intrebari
si raspunsuri de la sfarsitul week-endu-lui. In locul formatului obisnuit de intrebari si raspunsuri , Adamus a fost foarte interactiv cu
audienta si la un moment dat, a rugat participantii sa raspunda la intrebari. Adamus a fost in acelasi timp incantator dar si direct ,
pe durata week-endu-lui. Stilul sau este diferit fata de cel al lui Tobias . El este mai revendicativ in termenii cuvintelor, a
modulatiilor vocii si a ritmului pe care eu le folosesc. El nu este neaparat tolerant cu intrebarile plictisitoare ale audientei, care de
fapt nu erau intrebari.Dar pana la sfarsitul week-endu-lui m-am simtit mult mai confortabil si audienta era vizibil incantata cu
entitatea de altadata, cunoscuta ca Saint Germain. Am cerut shaumbrei sa spuna ce le-a placut si ce nu , in legatura cu cererea
lui Adamus de a deschide ochii. Lor le-a placut faptul ca Adamus s-a simtit foarte, foarte prezent in camera si ca l-au putut privi in
ochi. Le-a placut in special faptul ca Adamus s-a plimbat prin camera, adresanduli-se personal si chiar atingandu-i pe multi dintre
participanti. El a adus o foarte dulce si personala energie in acest work-shop. Cativa au comentat ca le-a fost greu sa iasa inafara
"zonei", cu Adamus mergand si privind. Cativa oameni au comentat ca a fost dificil sa ramana anonimi sau ascunsi cu acest nou
stil. Eu ? Imi va lua ceva timp pna asa ma obisnuiesc sa am ochii deschisi . Aceasta adauga cateva straturi de complexitate la
deja multi-fatetatele sarcini ale channelingu-lui. Este chiar un soc sa imi deschid ochii si sa vad formele umane , la fel ca si
tiparele energetice. M-am simtit foarte dezorientat in timp ce Adamus s-a plimbat prin camera. Dintr-un anumit motiv m-am simtit
mai inalt si mai greoi. La sfarsitul zilei, eu am simtit ca aceasta este o buna metafora pentru noi toti. ESTE intr-adevar timpul sa ne
deschidem ochii catre cine santem cu adevarat. Este timpul sa aruncam o privire la realitatea pe care noi am creat-o, inclusiv
lumile noastre personale si lumea din jurul nostru. Week-end-ul s-a incheiat in una din cele mai inalte note a oricarui work-shop de
care imi amintesc. Asa cum mi-a zis o shaumbra :" Acesta a fost cel mai bun work-shop la care am participat vreodata, nu este
vorba numai despre work-shop-uri spirituale , ci despre ORICE work-shop". Si asa este, caci noi intram intr-o noua era cu
Adamus, cu ochii deschisi.
Sursa :www.crimsoncircle.com