duminică, iulie 26, 2009

MESAJUL LUI TOBIAS - ALEGAND SCHIMBAREA





TOBIAS : Salutari , dragii si atat de iubitii mei prieteni ! Sant Eu, Tobias. Este placerea si bucuria mea sa fiu cu voi, sa
curg cu voi, prin voi si sa impartasesc cu voi. Voi simtiti multa energie. Aceasta datorita timpului in care va aflati. Aceasta se
intampla datorita propriei mele conectii energetice cu voi, care este marita de catre energiile a ceea ce se intampla in acest
moment de acum. In acest moment de acum , voi ati atins un punct culminant. Cativa il pot numi punctul de absolvire, dar in
momentul meu de acum eu il pot numi punctul culminant. Drumul pe care mergeti de mult timp, prietenii mei, v-a condus unde
santeti acum. Nu toti stati in acelasi loc. Nu toate drumurile merg la Roma ! Este gluma mea ( rasete). Nu toate drumurile, nu
conteaza cat de mult au parut a fi similare, v-au condus catre aceeasi destinatie in calatoriile voastre unice. Atat de multe au fost
de impartasit si totusi, totul a ramas individual, asa cum si trebuie sa fie in jocul pe care il jucati. Fiecare dintre voi a ales o
destinatie particulara, pentru aceasta parte a itinerarului , care sa fie cea mai placuta. Pentru ca, vedeti voi, aceasta nu este
destinatia voastra finala. Nu este niciodata destinatia voastra finala. Nu exista o destinatie finala. Cativa dintre voi ati impartit
aceeasi calatorie cu avionul , sa zicem asa, ati fost condusi catre acelkasi aeroport si totusi , asa cum ati coborat din avion, ati
mers in directii diferite. Cativa dintre voi pot fi deja acolo unde au ales sa fie in acest moment de acum si sa nu opteze pentru o
calatorie viitoare, in timp ce altii prind zboruri ce ii conecteaza si merg in diferite locatii. Intersectarea si intersectiile se intampla la
fiecare pas al calatoriei. Si totusi din nou, nu toate destinatiile sant la fel. Cativa celebreaza acest week-end intr-o anume maniera.
Altii au ales sa marcheze acest week-end in alta maniera, intr-o maniera diferita. Totul este potrivit. Exista multe arome diferite ale
mele, Tobias , deoarece exista multe arome ale tuturor energiilor care sant revarsate de cei care sant cunoscuti ca channeleri
...sau ca cei care imi revarsa energia acum, adica energia traducatorilor. S-a vorbit despre ele ca fiind curenti. Exista diferiti
curenti a ceea ce este in final aceeasi revarsare, care conduce intotdeauna inapoi catre Sursa. Energia Sursei. Fiecare dintre voi
santeti aici , alegand in mod unic cum sa revarsati energia Sursei in voi insiva , cum sa demonstrati acest Dumnezeu care santeti.
Nu toti au ales sa faca acest lucru in aceeasi maniera. Este o separare care are loc. Voi stiti asta. Voi simtiti asta. Voi santeti
constienti de asta. Nu trebuie sa existe suparare in separare. Pentru ca toata separarea este o simpla alegere pentru schimbare.
Eu am facut alegerea pentru a ma schimba, alegand sa ma reintorc in forma umana, alegand sa imi iau un corp inca o data, dupa
o lunga absenta. Sant entuziasmat de alegerea mea. Si totusi, alegerea mea de a sta inafara corpului in aceasta perioada de timp
in care am facut-o , a fost potrivita deasemenea. Totul serveste Intregului Divin. Acesta ar fi mesajul pentru cei care sant confuzi
despre tot ceea ce se intampla. Totul serveste Intregului. Ceea ce va serveste pe voi cel mai bine este sa gasiti ce va aduce cea
mai mare pace, cea mai mare bucurie. Gasiti acel loc al centrarii si echilibrului cu Sinele, permitand vantului schimbarii sa adie
asupra voastracare permite marilor sa fie turbulente si totusi ca si Isus, sa va puteti odihni in timpul furtunii...ca voi sa calmati
marile propriei voastre barci. Voi nu trebuie sa trati in frica , daca nu cumva alegeti asta. Si daca alegeti sa o faceti, este o alegere
potrivita pentru ceea ce doriti sa experimentati. Voi doriti, multi dintre voi sa va mutati inafara dualitatii. Cand incepeti sa va mutati
inafara dualitatii, veti afla ca lucruirle nu sant intodeauna asa cum par, asa cum noi am mai spus. Exista multe straturi, multe
nivele, la fiecare experienta, la fiecare alegere. Onorati fiecare alegere a altora ! Permiteti alegerile fiecaruia ! Cum lucrurile se
prabusesc, exista adesea panica si haos. Veti vedea asta in lumea din jurul vostru. Deoarece asta reprezinta intr-adevar faptul ca
santeti in mijlocul prabusirii vechiului. Dar voi, care ati ales sa fiti aici si acum pentru a aduce noul, pentru a crea noul...stati ferm
in cine santeti voi. Stati constant in cine stiti voi ca santeti. Este important doar ce ati ales voi singuri pentru Sine in propria
voastra lume. Voi creati prin alegerile voastre , da, dar nu trebuie sa schimbati alegerile altora. Aceasta este magnificienta acestei
table de joc speciale de pe planeta Pamant. Voi nu ii puteti controla pe altii. Nu trebuie sa ii controlati pe altii. Si totusi, prin
stralucirea propriei voastre lumini , prin a sta in propria voastra iubire, care este oh, da, dragii mei este impamantata in iubirea
voastra de Sine mai intai si mai mult , prin a face aceasta , voi aveti uimitoarea abilitate si capacitate de a influenta pe altii intr-o
maniera care intr-adevar ii asista pe ei in a alege diferit pentru ei insisi. Voi santeti in mijlocul unui timp foarte puternic pe planeta,
deoarece eu stiu ca santeti constienti. Cand draga noastra prietena Brigid a venit sa va vorbeasca , ea adesea vorbeste despre
ciclurile de invartire a rotii planetei Pamant. Intre invartirea rotii solstitiului din iunie si echinoctiul din septembrie , veti afla ca ati
fost influentati mult dincolo de unde erati cand acest ciclu a inceput , cand acest ciclu se completeaza. Iata de ce acest ciclu
special contine aceste 3 eclipse. Iata de ce se intampla toate acestea in timpul portii Leului si de ce dupa ce ati trecut prin acest
portal special , in aceasta perioada de timp speciala, veti primi o infuzie de lumina pe care nu ati mai experimentat-o niciodata. Si
asa, vedeti voi, exista un motiv maret si un scop maret pentru tot ceea ce se intampla acum, chiar si cand nu puteti intelege la
nivel uman sau nu va place , chiar si atunci cand lucrurile nu merg in felul in care cineva doreste sau crede ca ar trebui sa mearga
la acest timp al trezirii planetare si al iluminarii. Dar nu judecati, dragii mei. Nu judecati. Pentru ca voi nu puteti vedea cu ochii
vostri umani, cu aceeasi viziune si aceeasi perspectiva pe care o aveti cand nu santeti in acest corp. As dori sa stiti ca cu aceste
energii puternice, cu accelerarea a ceea ce se intampla pe planeta acum, cei dintre voi care ati facut alegerea de a intra mai
departe in aceasta expansiune a constiintei , in nou... veti afla ca simturile voastre incep sa va reveleze experiente care sant de
departe dincolo de ceea ce ati fost obisnuiti sa experimentati doar in aceasta dimensiune a taramului uman. Deci, vedeti voi este
un timp pentru entuziasm. Nu toti vor experimenta acest timp in acelasi fel. Si intr-adevar , cativa au ales sa nu continue calatoria
expandarii constiintei, ci sa ramana traind in realitatea in care sant, in propriul lor acum. Acesta este un lucru potrivit deasemenea.
Pentru ca intr-adevar, ati putea spune ca aceste schimbari vin in valuri. Oriunde este cineva in ocean, in oceanul acestei
experimentari divine , valurile nu sant separate. Ele sant ca un reflux, curg si se retrag. Si un strop de apa care este contimut
intr-un val care acum se sparge la tarm , cand apoi intra din nou in intregimea oceanului , se reintoarce la tarm ca un val foarte
diferit. Vor exista intotdeauna cativa care merg primii. Vor fi intotdeauna cativa care vin dupa. Eu va incurajez, oriunde va aflati ,
ca pur si simplu sa intindeti mana celor care doresc sa va urmeze exemplul (sa ii conduceti). Si nu trebuie sa fie o dezbatere
despre lideri acum. Mie imi plac cuvintele standard. Dar aceasta este o realitate umana de care vorbim aici. O persoana care
merge in fata conduce. Cand mergeti in excursie pe o poteca unde oamenii merg in sir indian, exista cineva care ii conduce si altii
il urmeaza pe conducator. Nici o pozitie nu este mai buna sau mai rea decat alta. Fiecare are diferite responsabilitati, diferite
bucurii, diferite provocari. Eu am ales schimbarea in propria mea experienta. Eu sant si intotdeauna voi fi totusi cu voi si disponibil
pentru voi , dorind sa ma conectez cu voi in taramurile de dincolo de uman , in care noi toti dansam impreuna, radem impreuna,
impartasim impreuna, iubim impreuna. Aceasta v-a continua. Este important pentru voi sa stiti ca eu nu dispar. Eu am ales
schimbarea. Si aceasta este o schimbare care este observata public de catre cei care au urmarit mesajele, pe care un altul le-a
adus in fata pentru mine. Aceasta este timpul pentru schimbare. Eu inca mai am multe lucruri de impartasit , multe mesaje, multe
conversatii care sa va placa. Si eu ma voi intoarce sa fac asta ! Pentru ca vedeti voi, noi avem asemenea conversatii minunate
unul cu altul in taramurile de dincolo de acesta. Voi nu santeti limtati de dimensiunea umana, voi traiti acolo unde alegeti sa va
expandati dincolo de ea. Eu va iubesc cu drag. Si asa este ! Aloha.
Sursa : http:// maureenquinn.blogspot.com