duminică, iunie 07, 2009

rezumat shoud 11 Tobias: CELEBRATI ESTE ZIUA ABSOLVIRII!!!



Si asa a fost! A fost o intelegere facuta acum sute de mii de ani in templele din Tien, ca acest grup de fiinte sa vina in acelasi timp pe pamant si
alte fiinte angelice sa ajute. Si iata-ne azi in ziua absolvirii. Si ce onoare ca eu Tobias sa fiu prezent in aceasta zi aici cu voi. Nu este vorba despre
plecarea mea, de ce sunt lacrimi Cauldre? Si noi celebram ceva maret: pe voi si absolvirea voastra. Atunci cand Arhanghelul Gabriel a sunat din
trompeta pentru a fi aici pe pamant in aceste timpuri, cu provocarile vechilor energii, voi ati raspuns prezent. Au fost dificultati, asa cum ne-ati tot
mentionat. Dar important este ca voi deja ati ajuns la destinatie. Noi v-am spus sa va indragotiti de voi, chiar in timpurile cand era foarte dificile. In
21 august 1989 noi nu am stiut cat timp vom lucra cu voi, aici s-au facut si multe pariuri. Cei din cercul crimson au fost pe pamant si stiu cum este
in corp uman, si ei au pariat ca va va lua 3 vieti, eu am fost mai optimist si am spus ca doar 2 vieti; nici unul dintre noi nu stiam ca nu va dura
decat 10 ani. Parca a fost acum un moment. Acesta este un moment in care noi va eliberam pentru ca sa ne ajustam energiile si ca apoi sa
revenim pentru a va putea ajuta altfel. Este un punct al separarii. In 1989 a fost momentul plecarii ghizilor. Atunci unii dintre voi ati fost atat de
frustrati incat ati parasit cercul crimson. Voi credeti ca acum aveti dificultati, dar atunci chiar a fost dificil, a trebuit sa va despartiti de fiintele
angelice, de ghizii care au fost cele mai apropiate fiinte de voi, v-au ajutat sa pastrati legatura intre pamant si celelalte taramuri. Intre anii 1989-
2000 v-ati simtit singuri, tradati. Noi ne amintim de nopti singuratice, dramatice, in care va spuneam ca voi ati planuit acest lucru. Voi ati planuit
parasirea ghizilor pentru a va lua totala responsabilitate a prezentei Eu Sunt. Acesti ghizi devenisera ca un fel de carje, faceati doar ce va spuneau
ei. Nu conteaza cand ati inceput sa cititi sau sa participati la aceste shoud-uri. Este ziua absolvirii si pentru voi. In tot acest timp ati inceput sa
intelegeti compasiunea in felul in care traiti. Nu toti ati reusit. Cei care au plecat inainte de aceasta data, ei au plecat pentru ca va iubesc atat de
mult incat au ales sa vina aici pentru a va ajuta la mai multe nivele. Toti invitatii care au fost in toate shoud-urile se afla aici pentru a va celebra
absolvirea. Este un punct al separarii. Ati simtit asta in ultimele saptamani, poate ca ati visat o absolvire. Ati crezut ca este ceva din trecut, dar de
fapt era aceasta bsolvire. Ati reusit, sunteti aici. Multi dintre voi v-ati gandit daca sa plecati, si asta este in regula, indiferent ce alegeti noi vrem sa
va amintim sa nu va ingrijorati, pentru ca voi stiti cine sunteti. Ati reusit, acum va puteti elibera. Daca aegeti sa veniti aici nu faceti o alegere
gresita, nu mai fiti atat de duri cu voi insiva. Priviti la ce se va intampla cu voi, in viata voastra. Priviti ce se va intampla cand va veni Adamus sa
lucreze cu voi in noua energie. Vor avea loc schimbari care ar fi trebuit sa dureze 3 vieti. Ganditi-va ca au fost timpuri cand numele lui Dumnezeu
nici nu se putea rosti, timpuri cand fiinta umana nu putea rosti cuvantul Dumnezeu, Spirit. Si acum priviti aici este un grup de oameni care nu
trebuie sa se mai ascunda, care poate vorbi despre Spirit. Puteti spune acum fara frica ''Eu sunt Dumnezeu deasemenea'', "eu sunt cel ce sunt''.
Vorbesc despre realizarea ca voi sunteti Dumnezeu deasemenea si ca puteti spune aceasta fraza voua in primul rand si altora. Este o realizare.
Sa respiram. Astazi avem o ceremonie speciala pentru absolvirea voastra. Respirati si permiteti-va sa va expandati. Sa mergem la vila mea pentru
ultima data ca si grup. Noi ne pregatim pentru asta de 10 ani. Ajungem acolo cu ajutorul imaginatiei care a creat dimensiuni, universe. Nu este nici
o diferenta intre imaginatie si realitate, ci doar ca se manifesta diferit uneori. In noua energie nu este nici o limita intre realitatea materiala si
imaginatie. Voi deja lucrati pe noul pamant si totul este foarte real.Lucrand cu Adamus, veti invata cum sa aduceti lucrurile imaginate in realitatea
materiala.Acum sa mergem la vila mea. Sunt cativa ingeri care va tin afara pentru a ne grupa. Este o zi frumoasa. Va puteti fiecare imagina
aspectul vilei mele. Apropo, este imensa. Respirati energia de aici. Mi-am imaginat-o pentru voi cu flori inflorite, copaci frumosi care nu exista pe
pamant, plantati special in onoarea voastra. Mirositi energiile, alte pasari zboara pe cer pentru ca imi plac pasarile. In viata mea pe pamant, o
pasare venea si imi canta in celula mea de la inchisoare in fiecare zi. Oh, ce am mai urat acea pasare! (rasete)Imi era atat de foame incat o vroiam
la cina. Dar de fapt era Arhanghelul Mihail care imi povestea despre acest grup numit shaumbra, ca este timpul ca eu sa ma intorc in corp fizic
pentru ca sa fiu cu voi in aceasta parte uimitoare a calatoriei. Luati-va un moment pentru a simti mediul, apropo in spate sunt niste dealuri
minunate. Aici sunt toti invitatii din toate shoud-urile: arhanghelul Rafael, arhanghelul Mihail, copiii de cristal care asteapta sa vina pe pamant,
Sam, Tesla, teroristii din 9/11 care au trecut prin multe transformari, rudele care au plecat de langa voi, toti va celebreaza pe voi. V-am spus ca
aceatsa este cea mai importanta viata, dar si cea mai dificila. Diferenta este ca acum sunteti constienti. Acum 10 vieti erati un aspect al vostru, dar
nu erati constienti de spiritul vostru. Voi stiti raspunsurile, dar uneori pretindeti ca nu stiti. Jocul inseamna a pretinde ca nu stiti, ca nu sunteti
creator, ca sunteti doar un simplu uman. Noi recunoastem ceea ce faceti. Voi sunteti pionierii noii energii care pentru unii este non-tangibila, ea nu
poate fi analizata. Oamenii au invatat sa cuantifice inteligenta umana, dar noua energie nu poate fi cuantificata. Voi uneori nu intelegeti ce spunem
noi, va scapa sensul din cauza ca noua energie nu este ceva tangibil. Pionierul merge in noi forme ale constiintei, se arunca in noi frontiere ale
constiintei care se afla in voi. Pionierii descgid usile constiintei pentru altii. Acest potential a fost pus de voi acolo. Voi ati reusit ceea ce putini au
facut de-a lungul eonilor. Ati adus acest potential si da, ati avut dificultati in a plasa acest potential in viata voastra. Aceasta este ultima frontiera:
constiinta aplicata in viata voastra. Sa ne adunam in fata vilei mele care este foarte reala. Cei care isi deschis simturile vor fi capabili sa guste,
miroase, atinga, si in final sa vada ceea ce este cu adevarat. Sunteti bineveniti aici tot timpul. Chiar daca eu ma intorc pe pamant, esenta Tobias
va continua sa existe. In curand veti descoperi si voi aceasta esenta a voastra, cum sunt eu cu Sam. Sa intram.Este o coada formata din ingeri,
invitati, dar ei nu vor intra. Voi veti intra, pentru ca voi sunteti in lumina reflectoarelor. Ei toti se aliniaza, va aplauda si va multumesc pentru ce ati
facut. Sa ne adunam energiile, va ia ceva timp pentru a va ajusta. Vedeti ca vila este mai mare in interior decat pare in exterior. Noi am pus
imagini pe pereti, inca din Atlantida, inca de cand ne-am intalnit prima data. Oriunde pasiti in aceasta vila apare si lumina. Oriunde merge un inger,
apare lumina. Permiteti-va sa simtiti imaginile, sunt imagini iubitoare, emotionante. Sunt poze ale constiintei, inca din timpul vietii lui Isus. Oamenii
intotdeauna in poze au mainile unul in jurul altuia. Sunt poze cu voi de pe timpul cand traiati sub suprafata pamantului, dupa caderea Atlantidei, ce
timpuri uimitoare. Timpuri din vechiul Egipt, din India, uitati-va, este galeria shaumbra, este vie cu amintirile voastre.Poze cu voi navighand spre
noi terenuri, poze cu voi intre vieti, luptand, ca vindecatori.Poze de la adunarile noastre. Poate ca observati ca sunt din timpuri cand nu erati aici cu
noi, oh dar voi erati aici cu noi in Spirit. Voi nu stiti ca noi va faceam poze, pentru ca doream sa facem un album si sa-l aratam fiecarui copil de
cristal care va veni pe pamant, familiilor voastre angelice. Ati observat ceva musica? Desigur, este muzica tuturor shoud-urilor noastre. Sunt si
cateva gustari, ce credeati ca ingerii nu mananca? Noi ne creem lucrurile care ne-au placut cel mai mult pe pamant. Sunt poze cu adunarile
minunate din Roamania. De fiecare data cand ati vorbit despre Spirit, noi am fost acolo. In aceste shoud-uri, noi nu v-am spus ceva nou, ci erau un
timp pe care voi il dedicati voua. Acum mergeti catre camera shaumbra.Aici sunt perne pe jos, lumina naturala, sunetul este al apei dar nu stiti de
unde vine, exista culoare. Gasiti-va un loc comod, daca doriti puteti sta cu capul in jos, creati-va un loc. Vreau sa avem o discutie. Sa respiram. A
fost o calatorie uimitoare. Azi este ziua absolvirii. Este ultima data cand vin sa va amintesc despre ce stiti deja. Cum va simtiti acum? Va intrebati
''ce urmeaza acum dupa absolvire"? Va amintiti cum a fost cand ati absolvit facultatea? A fost o eliberare pentru ca ati incheiat un ciclu dar si o
frica de ce va urma. Si eu o simt, devin pe zi ce trece din ce in ce mai uman. S-a terminat cu contractele. Nu stiu de ce, in special la shaumbra, are
loc un sabotaj, va trageti covorul de sub picioare exact in momentul in care sunteti pe punctul de a absolvi. De ce faceti asta? Pentru ca sunteti
oameni rai? Poate doar unii dintre voi.(rasete) Chiar in ajunul succesului totul se darama. Cine va face asta? Sufletul vostru?Nu. Sotia voastra
nebuna? Da, pentru ca ii permiteti.(rasete) Serios, voi sunteti. Voi permiteti celorlalti sa va limiteze. Aceasta este VIATA, acum este timpul sa fiti
creatorul si manifestatorul. De ce in acest moment unii simtiti ca vreti sa fugiti si sa va ascundeti, de ce va puneti astfel de asteptari de la voi? De
ce se saboteaza oamenii? Nu exista un raspuns, dar eu va voi oferi cateva perspective ale mele. Le este teama ca atunci cand ceva este complet,
va disparea si pasiunea, drama si atunci ce va mai urma? Exista o frica, chiar si intre ingeri, ca atunci cand totul devine complet, totul este un cerc,
totul se termina, nu va mai exista nimic. Oamenii cred ca dupa ce mor merg in rai sau iad, dar ingerii se tem de non-existenta. Eu va spun ca nu
este asa. Voi de fapt incetati sa mai existati asa cum ati existat. Existenta devine altceva. Voi va bazati ziua de maine in functie de lista pe care o
faceti azi, va bazati meritul in functie de parerea celorlalti, identitatea pe ceea ce trebuie sa reparati si nu pe ceea ce ati facut. Eu stiu cine sunteti,
ce ati facut, puteati pleca acum 10 vieti, puteati avea averi, faima, dar v-ati temut ca veti face un cerc, ca se va termina, ca nu veti mai avea nimic
de facut. Va sabotati pentru ca credeti ca nu meritati. Eu va spun ca orice uman, indiferent in ce situatie se afla, poate spune ''destul''. In momentul
in care o fiinta angelica spune ''este destul'', totul incepe sa se clarifice. Eu va privesc pe voi, va pregatiti sa intrati intr-o alta etapa a vietii, sa
lucrati cu Adamus. Completarea inseamna sa nu mai aveti un scop, sa transcedeti corpul uman, sa fiti indragostiti de voi, sa nu va mai uitati in
oglinda si sa va spuneti tot felul de fraze pozitive prostute, sa cititi tot felul de carti care sa va spuna cine sunteti. A fi complet inseamna a fi real, sa
incetati sa mai existati ca pana acum. Acum incepe un alt cerc al evolutiei. De fapt este o spirala, ea continua, se expandeaza, doar ca nu ca pana
acum. Priviti-va: de ce v-ati sabotat? Voi ati permis si creat asta, tot voi o puteti de-crea. Cel mai important cuvant din toata creatia este TU, sinele
vostru. Oamenii au o dificultate cu sinele. Voi trebuie sa fiti pe primul loc. Cand va iubiti pe voi, totul este ca o magie. Lui Cauldre nu-i va place
asta, dar asta e ultimul shoud al meu, de fiecare data cand aveti grija de voi si va iubiti are un efect mai intens pe pamant decat 100 de Maica
Tereza. Maica Tereza a fost ceva foarte bun pe pamant, daca va place suferinta.(rasete) Sunt multi care nu inteleg adevaratul sens al ''eu sunt cel
ce sunt'', dar cu acestia Adamus va avea o discutie in particular.(rasete) Inseamna acceptarea voastra totala, compasiune pentru voi. Cand va
iubiti pe voi, va acceptati, eliberati toate scopurile care va indeparteaza de la completare. Un alt lucru important este sa aveti incredere in voi. Totul
se afla in voi, toate raspunsurile. Voi mergeti la vindecatori, dar nu le oferiti puterea, lasati-i sa fie doar facilitatori, voi trebuie a fiti la volan. Este
normal din cand in cand sa simtiti frica, este minunata cand este transcensa. Corpul vostru sunteti voi manifestati pe pamant, nu este un obiect
strain. Multi jucati jocul de ''a fi pozitivi'', dar opriti-va pentru un moment, chiar daca sunteti in fata mortii. Cand aveti incredere in voi initiati
sistemele pentru a va servi. Permiteti totul, fie ca este bun, rau, pozitiv, negativ. Eu am plans cu voi, pe unii dintre voi v-am ameintat, ne-am si
certat. Atunci cand nu aveti incredere in voi, intra mintea si nu mai puteti dormi noaptea. Uneori doar pare ca totul se prabuseste, dar doar se
reorganizeaza. Un alt lucru important pe care va puteti baza este schimbarea sau evolutia. Viata voastra se va schimba, va evalua. Poate ca va
veti muta, oamenii din viata voastra se vor schimba. Ati venit intr-un timp al schimbarilor. Lumea se schimba iar unii vor gasi acest lucru ca fiind
dificil. Respirati si permiteti. Voi ati planuit schimbarile.Acum voi ii rezistati schimbarii si intervine o frectiune a constiintei. Schimbarea nu este
ceea ce credeti voi, dar asta veti discuta cu Adamus. Darul pe care trebuie sa vi-l daruiti este respiratia. respiratia inseamna ca vreti sa ramaneti
aici. Cati dintre voi v-ati intrebat: sa raman aici sau sa plec? Respirati. Poate va fi ultima respiratie(rasete). Respiratia permite energiilor Spiritului
sa intre in aceasta realitate. Respiratia este darul catre voi, aduce energia din celelalte taramuri, va aduce in momentul de acum, va deschide
toate simturile.Voi folosi o metafora pentru motivul pentru care voi nu permiteti succesul, completarea.Voi aveti in voi multe energii, masculin,
feminin. Voi spune povestea lui Adam si a lui Isis. Cand ati parasit tot ce este ati creat separarea initiala, sufletul vostru si expresia voastra
exterioara care vine pe pamant pentru completare. Cand energia lui Adam, adica expresia voastra exterioara, a parasit-o pe Isis, s-a creat o
durere. Ei au fost intotdeauna indragostiti. O parte din voi a plecat, alta a ramas, dar de ce plecati? De ce permiteti separarea? Energia lui Adam a
plecat cautand noi solutii, un nou loc perfect, din iubire pentru Isis. A inceput sa construiasca un castel perfect in speranta ca Isis i se va alatura. El
a crezut ca daca ii va placea, Isis va veni. Dar apoi a inceput sa se indoiasca, daca Isis nu il mai iubeste? Castelul nu a fost destul de bun? Dar
castelul nu poate fi completat, pentru ca in inima dezechilibrata a lui Adam se afla indoiala : daca Isis il va refuza? Asta inseamna ca nu va exista
o reuniune. Nu merita el iubirea lui Isis? La randul ei, Isis se intreaba ce face Adam, de ce nu suna, a intalnit o alta mai furmoasa? Poate ca nu
merita iubirea lui Adam? Atunci isi va intoarce spatele pentru a nu mai privi, isi va ascunde lacrimile. Dragi shaumbra, pivestea lui Adam si Isis
este povestea voastra, a expresiei voastre interioare si exterioare. Poate credeti ca nu meritati ca divinul sa se reuneasca cu voi aici pe pamant.
Poate divinul crede ca voi l-ati tradat. Jocul continua. Va confruntati cu cele mai importante probleme ale vietii voastre acum: acceptarea. Daca nu
merit? Acesta este sabotajul si este foarte fals, este cea mai mare iluzie dar si cel mai mare cadou. Acum este timpul sa plecam din camera
shaumbra, dar sunteti mereu bineveniti. In galeria shaumbra am pus ceva special: un portret al vostru, al tuturor incarnarilor voastre. Are o placa
dedesubt, nu este un nume ci este vibratia voastra. Vom pune portretul vostru pe hol pentru a sta pentru eternitate ca un exemplu al unei fiinte
care si-a parasit familia angelica, a trecut prin suferinta dar care acum a absolvit. Acesta va fi un hol al standardelor.Afara toti invitatii stau si va
celebreaza. Afara sunt curcubee, ploua si este o zi frumoasa in acelasi timp. Am o intrebare voi unde mergeti? Unde este spatiul vostru? Eu am
aceasta vila, dar voi, cand aveti dificultati, unde mergeti? Eu stiu, si nu este un loc frumos. Nu va puteti imagina un loc frumos pentru voi? De ce
va oferiti o cocioaba, de ce nu aveti un castel? Unde mergeti noaptea? Nu aveti casa din punct de vedere spiritual. Va invit sa va creati casa
spiritului vostru in iubire si fericire. Nu mai distrugeti ceea ce creati. Este casa voastra, poate fi tot ce va doriti.Este timpul sa parasiti casa mea, eu
am de facut bagaje. Oh, ce calatorie am de facut. Imi va fi dor de aceste discutii. Si asa este.