miercuri, aprilie 11, 2012

BATAIA DE INIMA A SHAUMBREI - INAPOI LA BAZA






Transmis de Jean Tinder - Editor la Cercul Crimson
Cum am mai scris, inca pot "auzi" valurile si "vedea" culorile minunate din Kauai, intorcandu-ma de la Scoala Avansata
a Energiilor Sexuale cu Adamus si inca 70 de shaumbra. Ce experienta uimitoare ! De fapt, daca nu ar fi avut un titlu, l-as fi numit
"Workshop-ul Iluminarii", pentru ca despre aceasta a fost vorba. Adamus a inceput Scoala intreband :" Ce pret are iluminarea?".
Cu alte cuvinte:" La ce ati dori sa renuntati pentru a va realiza ascensiunea?" El a pus aceasta intrebare la multe intalniri, dar
evenimentele recente au facut ca aceasta sa devina acuta. Cei prezenti au fost intrebati daca iluminarea merita sa fie platita cu
100 de dolari sau cu tineretea sau cu frumusetea sau chiar cu pierderea unui bratelor si a picioarelor. Cateva din aceste intrebari
m-au iritat, pentru ca, daca m-ar fi intrebat pe mine, as fi spus ca am renuntat foarte mult la tot in cautarea iluminarii mele ( chiar
daca pare, cumva, ca niciodata nu pare sa fie suficient). Dar, " Ce pret are iluminarea?" este o intrebare importanta chiar acum,
pentru ca pot simti ca o multime de shaumbra se leagana acum pe "marginea" ascensiunii lor, inclusiv eu insami. Acum cateva
saptamani am descoperit un intreg grup de aspecte care au avut impact asupra vietii mele pentru un timp. Nu le-am observat
inainte, probabil pentru ca imi placeau prea mult. Acestea erau foarte iubitoare, dedicate si pasionale - si foarte blocate. Dar
pentru ca eram foarte obosita de limitarile pe care acestea le-au adus, am stiut ca era timpul sa le invit sa mearga acasa. Am
facut suficienta munca de integrare pentru a sti ce se cere : simtire, respiratie, acceptare, simtire, respiratie - iar si iar , oricat ar
dura. Dar stiind ce sa fac, nu a fost neaparat si mai usor. De fapt, am observat ca aspectele "pozitive" sant cateodata mai blocate,
probabil pentru ca noi le placem si ne identificam fericiti cu acestea. Dar chiar si aspectele care sant dedicate promisiunilor
iubitoare, cauzelor drepte si protectiei curajoase, pot inca inhiba evolutia noastra si trebuie eventual sa se intoarca acasa. Una din
caile in care stiu ca integrarea are loc (mai degraba decat o gramada de gimnastici mentale si makyo) este ca rezultatul imediat
este o iubire profunda pentru sine. Si cand acea gramada de aspecte vin acasa, aceasta declanseaza o indragostire ca niciodata
inainte. In deschiderea curata a reuniunii, inima s-a deschis exploziv ,am simtit o coplesire dureroasa si am inceput sa simt o
seductie dulce a intrarii in mine insami si niciodata nu mai privesc inapoi. Si...a fost de asemenea un shoud de pregatire, proiecte
urgente de completat, impachetarea pentru Kauai si alte treburi pamantesti. Deci, undeva in interior, am decis sa ma retrag si sa
ma concentrez pe viata din fata mea. Chiar daca s-a simtit ca o licarire a sufletului meu pereche si m-am intors cand abia ne-am
salutat, intr-un fel, a fost o mare usurare pentru sinele meu uman. Acel nivel de deschidere poate fi foarte intens. Dar apoi vocile (
cunoscute ca virus) au inceput..." Esti sigura ca a fost real?" Poate a fost un alt episod prostesc al mintii tale hiperactive."
Asteapta - tocmai ai renuntat la sansa ta pentru iluminare , deci ar mai putea fi ceva de lucru?" Uman prostut, acum te intorci la
inceputuri? De ce nu faci totul corect de prima data?" Si asa mai departe. Am indepartat vocile, dar acestea continuau sa imi
sopteasca in ureche cand Adamus a inceput sa vorbesca despre iluminare la Scoala Energiilor Sexuale. La un moment dat, el a
intrebat grupul :" Ce va opreste de la a va realiza iluminarea?" Eu am raspuns :" M-am simtit coplesita pana la punctul in care m-a
durut, deci am dat inapoi.El mi-a replicat:" Si de cate ori ai mai facut asta inainte?" Ohhh...m-am indoit instantaneu:" Probabil de
prea multe ori". Dar mai tarziu am realizat ca nu, de data aceasta a fost ceva nou. Desigur, am avut o multime de revelatii si
intuitii, dar de data asta am simtit ca alunecarea in marea sinelui meu a fost pretioasa si noua.( Nota: puneti-i o intrebare lui
Adamus si el va lumina orice indoiala pe care o aveti. Deci, fiti clari!). Mai tarziu, pe durata unui fragment foarte special al Scolii,
Adamus a inceput sa descrie cum se simte iluminarea actualmente si cum o poate cineva experimenta. El a mentionat lucruri ca :"
totul este usor, orice raspuns de care aveti nevoie este acolo, voi simtiti o acceptare totala si iubire pentru sine, nimic nu conteaza
cu adevarat". Asa cum a descris-o, am inceput sa chicotesc, pentru ca a descris viata mea ! Eu sant indragostita de mine, toate
judecatile au disparut (chiar daca virusul vocilor mai sopteste uneori) , viata curge lin si al meu " imi pasa" pare sa fi disparut fara
urma. Eu iubesc viata - dar nu mai conteaza deloc. Si in acea realizare haioasa ca " deja traiesc ca o fiinta iluminata", am avut cel
mai bun aha din intreaga saptamana : Eu SANT deja iluminata si doar pretind ca nu sant ! ( suna familiar?). Aparent, acesta este
un fel de distractie, incercand sa faci totul corect si sa aplanezi lucrurile, deoarece acesta pare sa fie unul din jocurile mele
favorite.(da, imi plac incrucisarile din puzzle). Dar asta este tot - un joc maret si distractiv. Cat despre " momentul" ascensiunii si
daca voi sta pe pamant sau ma voi evapora in mine insami, aceasta este ceva ce voi sti si voi decide intr-un moment, ca fiecare
alta alegere pe care am facut-o vreodata. Adamus a spus de multe ori si a repetat la Scoala energiilor sexuale, ca alegerea pentru
ascensiune este intotdeauna a noastra. Aceasta este facuta in moment, dar nu din mintea umana. Si aici m-am inselat - incercand
sa fac totul corect si sa ascensionez eu insami deliberat. Dar a fost adesea atat de mental si cum stie oricine care a facut Scoala
energiilor sexuale cu Tobias, mintea este acolo unde virusului ii place sa se joace. Aceasta este mintea si cateodata chiar si
virusul, care spune:" O.k, este timpul sa ascensionezi acum" - si apoi te rupe in bucati cand acest lucru nu se intampla. Ei
bine,incercand sa ascensionati voi insiva, se intampla exact pe dos. Permitand sa se desfasoare cu gratie este modul in care un
Maestru Ascensionat procedeaza.Ce am "inteles" pe durata Scolii nu este nou. Ni s-a spus de multi ani ca acesta este un proces
natural si ca nu putem gresi. Dar ghiciti...Acesta este un proces natural si nu puteti gresi ! Deci, sugestia mea este sa incetam sa
mai incercam sa ascensionam si doar sa ne bucuram de experienta vietii - necontand cum arata aceasta , necontand cum se
simte. Ce dar este pur si simplu sa fii aici pe pamant in acest timp incredibil. Cat de incredibil este fiecare moment, in special cel
pe care nu incercam sa-l schimbam. Cat de usoara este iluminarea, cand nu mai conteaza deloc.Dragi shaumbra, gasiti o oglinda
si priviti-va in ochii vostri angelici, imbratisati-va tandru si renuntati la a face lucrurile corect. Acest efort constant vine dintr-o
intreaga multime de aspecte, al caror singur scop a fost sa va faca sa mergeti inainte in aceasta calatorie. Dar la un anumit punct,
trebuie sa va opriti sa mai priviti harta, sa nu va mai uitati la semnele de pe drum, sa luati piciorul de pe acceleratie, sa iesiti din
masina si sa plonjati in viata ! Este chiar atat de simplu ! Ce pret are iluminarea? Poate este o intrebare cu talc. Poate nu exista
nici un pret. Poate ca nu exista nici un lucru pe care sa-l faceti corect sau nimic la care sa renuntati. Poate "pretul" inseamna pur
si simplu sa incetati sa mai cautati, sa inchideti cartea, sa va plimbati si sa dati din umeri spunand :" Eh, mi-e indiferent". Poate
este timpul sa incetati sa incercati sa ascensionati si doar sa va jucati, sa faceti ceea ce doriti si sa va bucurati de iluminarea
voastra !
Sursa :www.crimsoncircle.com











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu